--------------------------------------------------------------------------------------------------

Vroeger keek ik vaak uit mijn slaapkamerraam. We hadden een grote boom in onze voortuin waar ik een prachtig uitzicht op had. In de herfst keek ik naar elk blaadje apart dat van de boom viel. In de winter keek ik en zag ik dat zelfs in barre tijden bomen zo ongelooflijk sterk zijn en overleven. En in de lente zag ik ze dan weer bloeien en vol met hun blaadjes zat de boom te glanzen in de zon. En in de zomer? Meestal zat ik eronder een boek te lezen over verre reizen, ja dat wilde ik graag later worden, avonturier. Dan ging ik naar verre oorden, naar schatten zoeken. Dan moest ik zandstormen, verdrinkingen, mummies en dieven overleven. En dat deed me weer denken aan diezelfde boom. Ooit wil ik net zo sterk zijn. Dat zelfs als het niet erger kan het me toch lukt om de lente te halen.
-Emmy
When will my life begin? -Tangled
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Writers note: Ik ben iemand die vooral verhalen schrijft tijdens het simsen. Het zou dus prima kunnen dat ik maar 2/3 dagen speel in ene uur terwijl andere er 5 doen. Toch ga ik dit schrijven niet opgeven want dat vind ik echt heel leuk. Dit is het eerste verhaal dat ik hier post en ik maak het tegelijk dus ik hoop dat jullie het leuk vinden