Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

DBV: Van Hout naar Zand 10/1

Tijdens deze marathon ga ik spelen met familie van Houten. Met deze familie ben ik eergisteren begonnen. Mijn doel bij deze familie is om een zo uitgebreid mogelijke generatie te maken.
Bij deze stel ik aan jullie voor:

Afbeelding
Hans van Houten is getrouwd met Rosalie van Houten en samen hebben ze 2 dochters: Marina en Manon, en 1 zoon: Mauren. Hans werkt bij het leger.

Afbeelding
Dit is Rosalie van Houten, zij is getrouwd met Hans van Houten en ze heeft 2 dochters en 1 zoon van hem, genaamd Marina, Manon en Mauren. Rosalie werkt in het ziekenhuis.

Afbeelding
Deze dame is Marina van Houten. Manon is haar zusje, Mauren is haar broertje en haar ouders heten Hans en Rosalie.

Afbeelding
De jongste dochter van dit gezin is Manon. Manon heeft 2 ouders, 1 zus en 1 broertje.

Afbeelding
De allerjongste spruit van dit gezin is Mauren. Hij is de enige zoon van Rosalie en Hans en hij heeft 2 zussen, Marina en Manon.

Wens me succes!

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op vr 10 jan 2014, 16:40, 9 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ Marathon

Update 1

Afbeelding
Hier zien we Marina in haar eigen fantasie. Ze houdt heel erg van water, daar heeft ze haar naam ook aan te bedanken.

Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen zorgt papa Hans ervoor dat de nodige klusjes in huis gedaan worden.

Afbeelding
Kleine Manon houdt zich bezig op haar slaapkamertje.

Afbeelding
Vandaag is de laatste dag dat Marina kind zal zijn, ze word namelijk tiener. Dit zal dus ook de laatste keer zijn op haar schommelpaard, daarna mag Manon zich over het dier ontfermen.

Afbeelding
Buiten vind Marina ook nog eens een grondeekhoorn. Helaas mag ze het arme dier niet houden, het huis is te klein. Tot spijt van Hans en Rosalie want ze willen heel graag hun gezin nog een beetje uitbreiden.

Afbeelding
Dan is het eindelijk tijd voor Marina's verjaardag. Notabene op het toilet.

Afbeelding
Marina word een mooie tiener. Op wie vinden jullie haar het meest lijken?

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op di 07 jan 2014, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ Marathon

Update 2

Afbeelding
Het is al vroeg in de ochtend als vader Hans besloten heeft dat zijn dochter Marina naar een kostschool moet. Marina staat de springen, want ze kan niet wachten om het huis te verlaten. Hans belt naar de School van Vrede en Liefde en Marina word aangenomen.

Afbeelding
Rosalie vermaakt haarzelf in de sneeuw. Ze maakt een sneeuwengel.

Afbeelding
Manon heeft het duidelijk te zien gehad in bed.

Afbeelding
Marina haalt haar kleine zusje uit bed en besluit haar te leren lopen.

Afbeelding
De taxi is gearriveerd en het is tijd voor Marina om te gaan. Dag mam, dag pap, dag Manon!

Afbeelding
Hans en Rosalie vieren het vertrek van hun oudste dochter met een intiem moment. Zal er nu ook gezinsuitbreiding plaatsvinden?
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ Marathon

Update 3

Afbeelding
Rosalie houdt haarzelf bezig met het bouwen van een sneeuwpop. Ze is dan ook een echt buitenmens.

Afbeelding
Na het buiten spelen word er nog even gebeld met dochter Marina die op een kostschool zit.

Afbeelding
De nacht begint niet al te goed want een van de zombies komt te overlijden. Ze probeert Magere Hein nog over te halen om haar in leven te houden, maar helaas..

Afbeelding
En een klein wonder is gebeurt: Hans en Rosalie verwachten hun 3e kindje. Zal het een jongetje of een meisje worden?

Afbeelding
Papa Hans leert zijn kleine dochter praten, voordat ze kind zal worden.

Afbeelding
Rosalie's buik begint al aardig te groeien.

Afbeelding
Hoera, Manon is jarig, ze word kind!

Afbeelding
Persoonlijk vind ik dat Manon heel erg op haar zus Marina lijkt..

Afbeelding
Rosalie's weeën zijn begonnen, de baby komt er aan!

Afbeelding
Ze bevalt van een prachtig jongetje genaamd: MAUREN.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op di 07 jan 2014, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ Marathon UPDATE 3 14:00

Dankjewel voor de leuke complimenten!
Rosalie vind ik echt een mooie naam. In het Nederlands en in het Engels.
Mijn nichtje heet Manon, ik heet Manouk. Qua uiterlijk en innerlijk lijken we op elkaar en we worden zo vaak verwisseld.

Ik zat er zelf ook aan te denken om meer van ze te laten horen, ik zie wel, lijkt me wel leuk :)
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ Marathon UPDATE 3 14:00

Update 4

Afbeelding
Het is winter. Een dikke pak sneeuw heeft Appaloosa Plains onherkenbaar gemaakt.

Afbeelding
En bij dit koude winterweer hoort natuurlijk ook verwennerij. Manon pakt een cadeautje van de stapel.

Afbeelding
Afbeelding
Ook Rosalie en Hans heb wel een cadeautje verdient.

Afbeelding
Afbeelding
Alle cadeautjes zijn uitgepakt. Rosalie heeft een wandelwagen en een tuinkabouter gekregen. Hans een nieuwe gereedschapsset en een BBQ. De kinderen hebben een glijbaan en wip gekregen.

Afbeelding
Terwijl buiten de eerste sneeuwpoppen al beginnen te smelten, gaat famillie van Houten naar het festivalkavel.

Afbeelding
Papa Hans voelt zich thuis op het ijs.

Afbeelding
Terwijl mama Rosalie haar zoon Mauren warm houdt met haar liefde.

Afbeelding
Eenmaal thuis is het tijd voor Rosalie's verjaardag. Ze word nu volwassen.

Afbeelding
Hans geniet van een stuk taart.

Afbeelding
En bij een nieuwe leeftijd hoort ook een nieuw kapsel. Zo ziet Rosalie er iets beter uit.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op di 07 jan 2014, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Familie van Houten ~ UPDATE 6/1

Update 5

Afbeelding
Hans leest zijn dochter een verhaaltje voor. Morgen zal Manon een tiener worden.

Afbeelding
Manon is een tiener geworden en ook Mauren is ouder geworden. Hij is nu een peuter.

Afbeelding
Liefdevol knuffelt Manon haar broertje. :wub

Afbeelding
En ook Rosalie en Hans knuffelen erop los.

Afbeelding
Dan is het tijd voor Manon om te gaan. Ook zij gaat naar de School van Vrede en Liefde. Haar zus Marina komt terug want zij zal over een paar nachtjes jong volwassen worden.

Afbeelding
Papa maakt een rondje in de wandelwagen met zijn zoon.

Afbeelding
Ook al regent het nog zo hard, Marina zal altijd buiten zijn te vinden. De waterglijbaan is haar favoriet.

Afbeelding
'S avonds is het droog, maar toch nog een beetje koud. Marina laat Mauren op de wip-kip spelen.
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Van Hout naar Zand (dagboekverhaal)

Ik heb besloten om mijn dagboekverhaal een beetje aan te passen. Dit om het voor mij en voor jullie (de lezers) iets leuker te maken. Ik vind het altijd leuker als er in gepraat word, anders voelt het voor mij gewoon als het plaatsen van random screens.

Update 6

Na het behalen van haar examen besloot Marina dat het tijd was om op eigen benen te staan. Haar ouders schonken haar een driedaagse reis naar Frankrijk. Marina was maar al te blij en nam het cadeau met beiden handen aan.


Afbeelding

Ik was inmiddels aangekomen in het prachtige Frankrijk. Ik zat slechts een paar kilometer van Parijs af en met een beetje geluk kon ik heel soms de Eiffeltoren zien. Het weer was ongelofelijk mooi en de temperatuur was veel warmer dan in het grauwe Appaloosa Plains.

Afbeelding

Als echte boekenwurm besloot ik om de lokale boekenhandel te bezoeken en te zien of er nog leuke boeken te koop waren. Leuke boeken waren er zeker, maar een leuke man had ik zeker niet verwacht. Ik raakte bevriend met Aswin Zandsteen. Hij liep perongeluk tegen me aan terwijl we hetzelfde boek probeerde te pakken.

Afbeelding

We kwamen aan de praat en ik kwam erachter dat hij hier was voor zaken. Blijkbaar was hij een rijke zakenman en was hij vaak in het buitenland. Aswin was ongetrouwd en had geen kinderen, en hij wist me te vertellen dat hij er stiekem naar verlangde.

Afbeelding

Aswin vroeg of ik zin had om vanavond een hapje te gaan eten bij het café aan de overkant. Tegen zo'n charmante man kon ik geen nee zeggen en ik haastte me naar mijn verblijfplaats om een leuke outfit uit te kiezen. Onze afspraak was heel gezellig, we leerde elkaar goed kennen en we besloten om morgenochtend samen naar een museum te gaan. Met z'n tweeën iets doen is altijd leuker dan in je eentje.

Afbeelding

Blijkbaar had hij ook een passie voor kunst. We deelden dezelfde mening over bepaalde kunstwerken. Ik kwam erachter dat Aswin een hele eenzame man was. Hij woonde alleen, had geen huisdieren en ook geen familieleden. Zijn ouders waren volledig uit beeld en hij is enigskind.

Afbeelding

We sloten de dag af bij een meer. Nog voordat het donker zou worden maakte ik een foto met mijn telefoon en stuurde het meteen door naar mijn familie. Ik was er honderd procent zeker van dat ze nu jaloers zouden zijn.

Afbeelding

Samen keken we naar de voorbijgaande sterren en de maan zat verscholen achter een dikke laag wolken.

Afbeelding

Aswin hielp me overeind en pakten mijn handen vast. Ik wist niet zeker wat hij van plan was maar ik liet hem zijn gang gaan. Hij kuste me. Ik had geen idee of dat niet te snel was, want we kenden elkaar nog maar net, maar ondanks zijn heerlijke kus durfde ik niet tegen te stribbelen.

Afbeelding

De rest van de donkere avond keken we nog naar de hemel. We telden de sterren en keken elkaar urenlang diep en diep verliefd aan.

Hoe zal het aflopen met Aswin en Marina?
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Van Hout naar Zand (dagboekverhaal) update 7/1 21:30

Update 7

Ik was inmiddels al weer eventjes terug uit Frankrijk en ik miste de gezelligheid van Aswin. Ook al was hij veel ouder en wijzer dan mij, we hadden een leuke klik en na die ene kus bij het meer, was ik tot over mijn oren verliefd. Gisteren belde hij me en vroeg of ik zin had om morgen langs te komen. Blijkbaar was zijn huis slechts een paar kilometer van de mijne.

Afbeelding

Ik kwam aan bij Aswin's huis. Het was gigantisch en ik was er zeker van dat het van binnen nog mooier zou dan de buitenkant.

Afbeelding

Nadat hij me mee naar binnen had genomen, kletsen we wat op de bank. Ik voelde me hier comfortabel en zeker met hem om me heen.

Afbeelding

Aswin bleek 2 katten te hebben. Bees en Link. 2 schatten van een beesten en ze zijn zo tam.

Afbeelding

Hij gaf me een rondleiding. Als laatsten kwamen we aan in zijn slaapkamer. Met 3 grote ramen kwam er genoeg licht binnen en zijn kamer had een prachtig uitzicht.

Afbeelding

Voor ik het wist waren mijn lippen alweer op de zijne geplant. De chemie tussen ons was te voelen.

Afbeelding

We doken het bed in.

Afbeelding

Misschien waren we te overhaast maar de liefde nam ons in handen.

Afbeelding

Na ons bed-avontuurtje besloot ik even naar buiten te gaan. Frisse lucht en het geruststellende geluid van de fonteinen in zijn tuin.

Afbeelding

Aswin kwam naar me toe gelopen en pakte mijn handen in de zijne.

''Marina, jij bent echt de mooiste vrouw van de wereld. Ik hou zoveel van je en ik ken je nog maar net...''

Mijn hart smolt weg.

Waarom was Aswin opeens zo romantisch? Wat wilde hij van me?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie