Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: SimGandr's marathon hokje.

Uitdaging 1
Spot een bekende Sim in het wild!
De Sims 3 staat in verbinding met een scala aan bekende Sims. Deze bekende Sims zijn eerder bekend uit de vorige delen de Sims 1 en 2.
Het is aan jullie de taak om één van hen te spotten. Wellicht kom je de jonge Cora vrijvogel tegen? Of misschien toch één van de geld zwemmers de heethartjes genaamd?

Je hebt een uur de tijd om de opdracht te produceren. Succes!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Waar moet ik nou de uitdagingen inleveren? Ik had net mijn huiskamer klaar :(

Ennehm ja, strand... Wederom leent Monte Vista zich hier totaal niet voor want ik kan niet spelen in het water *Zucht* Was ik nou maar met de familie Mellisant ingestapt... Nou ja komt wel... Ik plaats wel even de woonkamer, was voor de uitdaging 2 maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar gewoon leuk... Heb ik gedaan in sims momentje... Nummer 3 sla ik effies over...

Afbeelding

Zoals de woonkamer nu is (blijkbaar heeft de versie zoals de woonkamer was niet geschoten want die kan ik niet terug vinden... )
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Inlevertopic SimGandr

Terwijl manlief Patricio hard aan het werk is (bestuderen van plantjes, hij is namelijk tuinder) houdt Salma zich bezig met de studie "Kindergedrag, spel of ernst?". Hiervoor kan ze mooi haar twee kinderen gebruiken om te zien hoe deze zich in hun speel gedrag ontwikkelen. Salma heeft al een graag in dierengedrag en vind het interessant om te zien hoe het leergedrag van de dieren in vergelijking tot die met sims kinderen is.

Afbeelding

Natuurlijk wordt manlief wel bij de studie betrokken. De mening van andere ouders telt ook best mee.

Afbeelding

Dit is dus voor de opdracht nummer 4: Laat je sim iets studeren.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

>TotallyGeeked< schreef:Haha creepy! Misschien is het je buurman die naar zijn werk gaat? :?
Nee hij woont toch nog een aardig eindje van ze af. Hij is overigens niet de enige inbreker in de stad. Zover heb ik er nu twee gezien. Ik vraag me af, zou Monte Vista in werkelijkheid een rovershol zijn, incognito? *Kijkt bezorgt*

Afbeelding

Ondertussen... de foto van 16:00. Ik ben nu al een aardig tijdje bezig en begin handigheid te krijgen in de zaken betreffende een marathon. Volgende week ben ik helemaal doorgewinterd........ *Kucht en mompelt "I wish!"*
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Broer Angelo en zus Amata zijn lekker aan het spelen. Moeder Salma noemt dit meer "teambuilding" omdat de twee onderling in hun peuter brabbel taal wel lijken te overleggen over wie wat mag doen in het poppenhuis. Wat wel leuk is want zo worden er tenminste geen ogen uitgeprikt met meneer van Stoffelen, de bewoner van het poppenhuis.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie