Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

>TotallyGeeked< schreef:Leuke screen. We zijn inderdaad al 5 uur bezig :D Ik ga nog 5 uur door minimaal :) En van die inbrekers, het is volgens mij allemaal maffia daar! XD
Ja dat kan ook niet anders he met een plek die zo'n naam draagt... Het heeft iets... Belasting ontduikends... :P Ik ben van plan om gewoon lekker de hele nacht door te gaan ook. Doe ik normaal ook wel eens dus moet voor een marathon ook kunnen denk ik :P
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Inlevertopic SimGandr

Nou ik heb JustinFeikens aangemaakt. Ik weet namelijk van hem dat hij hier ook op het forum zit en ik ken hem ook van de simspagina. Dus Justin, ja jij was mijn slachtoffertje hier joh. :P En Justin kwam bij ons thuis gezellig een potje basket ballen met Patricio.

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Inlevertopic SimGandr

Eat till you defeat! Jawel, Salma heeft zich enorm uitgesloofd en al het lekkers aan snacken in huis gehaald en uitgestald. Bakjes met nootjes, chips, snoep, een chocoladefontein, koekjes, lekkere boterhammen met dikke jam en pindakaas, natuurlijk ook wat hartiger spul zoals rattatouille is aanwezig. Kortom, eet tot je niet meer kan... Dat moet gaan lukken dacht ik zo.

Afbeelding

Afbeelding

Deze is voor opdracht nummer 5 (als ik goed onthouden heb) geef een eetfeest!
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Inlevertopic SimGandr

In het kader van de dag "Wees eens lief voor een dier" dacht Patricio gul te zijn en zijn net gekweekte wortelen aan een stel wilde paarden te doneren. Nou was dat idee heel goed bedoeld... De paarden waren er een tikkeltje minder van gecharmeerd. Zelf denk ik dat het te maken heeft met de nogal... *kucht*... luidruchtige manier waarmee Patricio de paarden benaderde... Hij probeerde het best lang, maar ze vonden hem eng en dat is niet veranderd... :P

Afbeelding
De grote paarden dreigden hem de wei af te trappen...

Afbeelding
Toen probeerde hij het op een wat kalmere manier maar het leed was al geschied, dit paard vond hem maar eng...

Afbeelding
Nou met een onschuldig veulentje dan? Misschien wil die wel een lekker knapperig worteltje...

Afbeelding
Nope, ook die steigert en trapt. Moet ie ook maar niet komen aanlopen alsof hij gewoon op een feestje is hoor.

Afbeelding
Maar als hij dan wegloopt ziet Patricio niet dat het veulentje hem toch stiekem volgt... Die wil weten waar die worteltjes heengaan natuurlijk!

(Opdracht #6... Geloof ik)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Inlevertopic SimGandr

Afbeelding

De volgende dag ziet Salma een kat uit de buurt en bedenkt zich geen moment. Ze gaat naar het diertje toe, en ja hoor, wat Patricio niet lukte met de paarden lukt haar wel met de kat. Patricio geeft mokkend aan dat het ook geen kunst is, de kat is gedomesticeerd en die paarden waren wild. Maar Salma schud lachend haar hoofd...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie