Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Oops zou bijna de tijd vergeten :P Checkpoint 3 uur.

Als de honden gevoed zijn, de kinderen gebadderd en schoon lekker spelen... Krijgen paps en mams weer even wat meer tijd voor elkaar en al rap laait die vlam der liefde toch wel weer op tussen die twee ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

o0simsfreak0o schreef:Ik stop, ik weet niet of jij nog verder gaat
maar iig nog veel succes als je nog verder gaat! :)
ik kan jou niet verslaan :'3
Ahwww Simsfreak... Er is niets te verslaan, het is gewoon gezellig met elkaar lekker lang bezig zijn met de sims... Tenminste in mijn begrippen dan. Verslaan doe je draken en nare angsten ;) Ik mag toch hopen dat ik niet tot die twee behoor. Ik moet wel eerlijk zeggen, het is voor mij nooit vreemd geweest om tot een uur of vier wakker te blijven daar dat mijn normale tijd is dat ik naar mijn bedje vertrek. En ja ik sta de volgende dag gewoon weer rond de klok van kwart over negen op :P
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: SimGandr's marathon hokje.

SimGandr schreef:
o0simsfreak0o schreef:Ik stop, ik weet niet of jij nog verder gaat
maar iig nog veel succes als je nog verder gaat! :)
ik kan jou niet verslaan :'3
Ahwww Simsfreak... Er is niets te verslaan, het is gewoon gezellig met elkaar lekker lang bezig zijn met de sims... Tenminste in mijn begrippen dan. Verslaan doe je draken en nare angsten ;) Ik mag toch hopen dat ik niet tot die twee behoor. Ik moet wel eerlijk zeggen, het is voor mij nooit vreemd geweest om tot een uur of vier wakker te blijven daar dat mijn normale tijd is dat ik naar mijn bedje vertrek. En ja ik sta de volgende dag gewoon weer rond de klok van kwart over negen op :P
okay verslaan is misschien niet het juiste woord :P
maar net zo lang als jij werd mij te moeilijk :3

ik zit hier nu ook al oncomfortabel voorzichtig te typen, bang dat ik iemand wakker zou maken ofzo :'3
iig, again, nog veel succes en plezier met het spelen! ik ga naar bed :p
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

En de laatste checkpoint van mijn kant... Helaas niet op 5 uur exact maar om kwart voor vijf... Ik blijf nu steeds meer "Kan niet laden" meldingen krijgen ik vermoed dat mijn internet niet helemaal optimaal is. Ik zit derhalve zelf ook veel meer gewoon... te wachten tot er weer wat beweging in de tent komt en dat maakt me niet alleen geïrriteerd maar ook best heel duf (Hebben jullie mazzel ;) ) Ergo... hetgeen de Alegria's gaan doen is nog zo gek niet. Ik denk dat ik hun voorbeeld maar ga volgen... En dus zou ik willen zeggen mensen... Over... en... uit... Welterusten en voor de die hards... Go for it hardcore! Make the sims proud to be your sims! :P

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie