Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

115 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Mijn dank mijn dank :) Ik vond het echt heel erg leuk om te doen met iedereen zo :)

Ja en geloof het of niet... Ik zit nog altijd :P Maar ik ga de stream effies stoppen. Wat ik volgende week kan doen is korte filmpjes maken, per dag. Die zijn een half uurtje per keer of zo, en die dan uploaden op YouTube :P Ik moet even kijken wat ik volgende week wil gaan doen... Misschien speel ik dan wel met mijn meest geliefde familie, de Mellisantjes. Hangt er allemaal een beetje vanaf...
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

LOL Ik moet wel even heel eerlijk bekennen dat ik dit echt niet de eerste keer doe, een hele nacht wakker blijven bedoel ik... Ik heb van 2006 tot begin 2013 Second Life gespeeld en daarvan waren de eerste drie jaren bijna non stop. Ik bouwde daar heel veel en vertaalde veel engelse teksten voor andere nederlanders die geen engels konden enzo. Ik was toen bijna 24 uur in touw. En op den duur wen je daar aan. Nu had ik altijd al heel weinig slaap nodig. (Kom ook nu heel goed rond met maar 5 uurtjes...) Dus eigenlijk... Is het voor mij gewoon een herbeleving van hoe ik dat toen deed :P Maar het is en blijft gewoon errug leuk om te doen.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: SimGandr's marathon hokje.

Gefeliciteerd natuurlijk. En niet vergeten meedoen is belangrijker dan winnen (ook al willen we graag winnen xD). Ik hoop eigenlijk vooral dat jullie allemaal plezier hebben gehad en Simgandr bij deze Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

Dank jullie allen :) Volgende keer denk ik dat ik niet aan de opdrachten mee doe... dat is voor mij toch te warrig merk ik... LOL Maar ik vond het enorm leuk om te doen! Gewoon omdat het leuk is dat er ook zoveel anderen tegelijk online zijn en allemaal zijn we bezig met hetzelfde... Dat is leuk!
charissa134
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 15:39

Re: SimGandr's marathon hokje.

Pf hele dag druk geweest maar alsnog, super gedaan! Ik heb me de complete nacht vermaakt met je verhalen en discussies. Geweldig! Hopelijk wordt komende vrijdag net zo gezellig en kan ik zelf ook een stream openen :)
Echt verdiende winnaar! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

charissa134 schreef:Pf hele dag druk geweest maar alsnog, super gedaan! Ik heb me de complete nacht vermaakt met je verhalen en discussies. Geweldig! Hopelijk wordt komende vrijdag net zo gezellig en kan ik zelf ook een stream openen :)
Echt verdiende winnaar! :D
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen, de andere party, Tom, is gewoon een geweldige vriend waar je echt heel veel lol mee kan hebben. Als ik met hem zit te kletsen, dan wordt het zoals je dus kon horen. En als het aan mij ligt, sleep ik hem er aankomende vrijdag weer bij :P Kunnen we lachen. Ik heb je overigens gemailt Charissa.
Nu ben ik tot een uurtje of... ik denk... twee even druk met vanalles hier maar als je vandaag tijd hebt kan ik je helpen met de stream en ik beloof je als het niet al te ingewikkeld wordt heb jij nog voor vijf uur vanavond je eigen stream :P
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: SimGandr's marathon hokje.

markos schreef:Aawh, schattige screen zeg! :wub
Die kabouter is... XD Grappig! :flapper
Leuke screens! :woot
Dank je :) Ja ik hoorde dat geluidje van de kabouter en ging meteen kijken. Hoera de lente kabouter! Ik moet toch eens proberen ze allemaal te krijgen... :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie