Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
LittleBirds
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 13:50

Marathon Familie Fox

Heeii.
Ik ben ook voor het eerste begonnen aan deze marathon en wil het tenminste volhouden tot 4/5 uur.
Daarom ben ik begonnen met de familie Fox die bestaat uit Vera Fox en haar hondje Flip Fox.
Vera heeft een relatie met Aiden maar ze zijn nog niet officieel verloofd of getrouwd.


Vera:
Afbeelding

Flip:
Afbeelding

Ik hoop dat ik het volhoud en dat mijn spel niet telkens vast loopt.. :sleep
xxx
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Marathon Familie Fox

Uitdaging 1
Spot een bekende Sim in het wild!
De Sims 3 staat in verbinding met een scala aan bekende Sims. Deze bekende Sims zijn eerder bekend uit de vorige delen de Sims 1 en 2.
Het is aan jullie de taak om één van hen te spotten. Wellicht kom je de jonge Cora vrijvogel tegen? Of misschien toch één van de geld zwemmers de heethartjes genaamd?

Je hebt een uur de tijd om de opdracht te produceren. Succes!
Gebruikersavatar
LittleBirds
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 13:50

Re: Marathon Familie Fox

Uitdaging 1


Zonder dat hij het had besproken kwam Aiden plots langs. Hij kwam even kletsen en even vrijen.
Daarna moest hij weer weg voor een andere afspraak en was ik weer alleen samen met Charlotte en Flip.
Afbeelding

Ik besloot een babysitter te bellen voor Charlotte en ging op de fiets richting het Plazapark om wat nieuwe contacten te krijgen omdat ik best eenzaam was in deze nieuwe stad.
Afbeelding

Alsnel raakte ik bevriend met Maximus Mcdermott (uitdaging) en heb mnet hem de middag doorgebracht.
Afbeelding

Toen het donker werd was ik alsnel bang en schrok van het onweer dat boven de stad hing.
Afbeelding

Uiteindelijk viel ik in slaap.
Afbeelding

Ik heb geen idee of Maximus bekend is in sims 1 of 2 want dat heb ik nooit gespeeld en ik zie verder niet veel bekende.
Gebruikersavatar
LittleBirds
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 13:50

Re: Marathon Familie Fox

Goeiemorgen.
Afbeelding

Snel ontbijten en dan naar het herstfestival om een pompoen te oogsten voor spookdag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig is het gestopt met regenen.
Afbeelding

Een mooi gezichtje erin maken.
Afbeelding

Ik probeerde Aiden te bellen maar hij had het weer eens te druk..
Afbeelding

Omdat ik toch niks te doen heb, begon ik maar vast aan een nieuwe woonkamer want het moet kindvriendelijker worden voor Charlotte.

Uitdaging 2
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie