Vandaag gaan we eens even flink wat tijd steken in de kinderen. Dochter Amata was vandaag jarig en is nu ook peuter. Beide kinderen moeten leren lopen, praten en jawel Amata moet leren op potje te gaan.
Uitdaging 1 Spot een bekende Sim in het wild!
De Sims 3 staat in verbinding met een scala aan bekende Sims. Deze bekende Sims zijn eerder bekend uit de vorige delen de Sims 1 en 2.
Het is aan jullie de taak om één van hen te spotten. Wellicht kom je de jonge Cora vrijvogel tegen? Of misschien toch één van de geld zwemmers de heethartjes genaamd?
Je hebt een uur de tijd om de opdracht te produceren. Succes!
Oké sorry ik ben echt nieuw hierin, maar hier mijn tweede foto en ik ga zo op zoek naar bekende sims in Monte Vista... Of dat gaat lukken moet ik maar zien
Ja doet maar... Ik moet echt effies wennen want het is voor mij voor het eerst Ik vrees dat met Monte Vista niet de meest slimme regio heb voor bekende sims Rivers is mogelijk niet bekend genoeg denk ik... Geloof ook niet dat het familie is van die andere Rivers
Een hertje komt voorzichtig aan de deur kijken... We wisten een foto van door het raam van het dier te maken. Lief he? Ssssh, geen geluid maken anders schrikt het en rent het weg...
Ja maar ik heb twee van deze post dingen open en ik vergis me steeds in welke ik hebben moet Die andere moet alles of hierheen geheveld hebben of omgekeerd... In die andere staan meer foto's nu...