het lijkt me leuk om aan een verhaal te beginnen over 1 familie
de Familie Martens en hun Dochtertje
de inleiding
Links: Kirina Martens zei is de goedheid zelfe
recht boven: Mart Martens hij is wat je noemt de gemene sporter in huis
en het kleine meisje in het midden:Jennifa Qnorkba zij houd van schilderen en zij is blauw ze is niet van deze wereld maar, haar ouders blijven leugens vertellen over haar afkomst maar als ze tiener is vertellen ze de waarheid.
en ik dus ook
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op zo 20 sep 2009, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Kirina, de goedheid zelfe, neemt altijd tijd om met iedereen te praten goed of slecht, ze geeft iedereen raad en bedankt iedereen voor wat iemand doet, als het tenminste wel goed is, zo bedankt ze meteen het krantenmeisje voor de krant
Mart heeft dan nu wel een gespierd lichaam maar, hij sport net zo goed als een kwast, niet dus, hij wil niet alleen een gespierd lichaam hebben maar ook echt spieren, ookal is hij niet elke dag aardig, als hij een liedje mocht schrijven klonk het zo: "SPORT SPORTSPOOOOOOOOOOOORT"" is het beste wat er is, is het beste wat er is, is het leukste wat er is iets wat ik heel graag doe, heel graag doe, sport sport sport , sport sport sport sport sport, sport sport sport sport sport"" NIET MEER EN NIET MINDER
tja als het aan hem lag klonk elk liedje wel zo
als er 1 ding is dat Jennifa graag doet is dat schilderen wel en schrijven ook maar, later als ze groot is dan wil ze ook nog gitaar spelen! zij wil de kunst zo uitdrukken als mogelijk is, voor haar dan, soms is ze er wel erg verslaafd aan soms worden haar ouders er gek van dan zeggen ze "kom nou eens eten" of "leg die kwast neer" maar ze vinden het ook wel weer leuk
ze schrijft nu nog geen boeken maar ze is aan het oefenen voor echte boeken schrijven
Kirina wilde al heel vroeg in een ziekenhuis werken en nu kon dat
en met succes werd ze aan genomen nu kunnen ze wel wat geld verdienen
maar Kirina was niet de enige die wilde werken Mart wilde ook werken hij gaat werken in het leger en ook hij heeft succes wegens zijn gespierde lichaam werd hij aan genomen
Mart kwam thuis met het goede nieuw dat hij was aangenomen en ging meteen Jennifa uitbuiten: "PAK JE EVEN EEN BIER VOOR EN GOOI DIE COMPUTER UIT JAA" en Jennifa deed dat maar ze wilde geen problemen en aangezien Kirina buiten was en een beetje slecht horend is hoorde ze mart niet schreeuwen
Jennifa ging naar het park en schreef in haar digitale dag boek
"lief dagboek"
"mijn moeder en mijn vader hebben een baan dat is fijn maar ik word meteen uitgebuit door mijn vader" "pak dit, doe dat, ga dat doen doe niet zo brutaal" " en ik doe niet een brutaal maar als ik niks doe word ik geslagen ik kan niet wachten tot hij of dood is of als ik ben verhuisd." "ik heb ook nog steeds dat ik word voor gelogen met mijn afkomst maar gelukkig kom ik dat ooit wel te weten ik kan niet wachten" " als ik volwassen ben of tiener en mijn vader zegt nee beveelt me dat ik iets moet pakken ze ik nee en dan zeg ik gewoon: HAD JE DAN WAT GHMM?" "ik kan niet wachten"
einde update iets op aan te merken? commentaar is welkom
hier komt mijn extra vaganza(geen idee wat dat betekent) lange update van 26 plaatjes
hope you anjoy it
Kirina word net gebeld
Kirina:"WAT?! we moeten verhuizen"
beler:" ja dat komt omdat we van jullie huis een weeshuis willen maken en omdat de huur steeds te laat binnen komt"
Kirina:"maar je kan ons er toch niet zomaar uit zetten en die huur komt te laat omdat we niet genoeg binnen krijgen"
Beller:" of jullie pakken jullie spullen in of verkopen het of jullie staan meteen op straat"
Kirina overlegt met de rest van het gezin en neemt een besluit
Kirina:" oke we hebben besloten en we hebben meteen gekeken op simternet voor een nieuw huis en we verhuizen maar we verkopen de spullen in huis"
beller:" goed om te horen dan succes met je verhuizing"
Kirina:" dat zal wel lukken"
zo nemen ze afscheid van hun huis en verhuizen naar hun nieuwe stekje
en daar staat hun nieuwe huis helemaal klaar om bewoond te worden
Jennifa:" mam waarom moesten we verhuizen?"
Kirina:" nou omdat ze van ons huis een weeshuis wilde maken voor wees kindjes"
Jennifa:" oke maar waarom perse van ons huis dat huis tegen over ons is groter"
Kirina:" nu je het zegt dat vraag ik me ook af maar ja het zij zo"
"schatten ik ga weer lekker sporten" zei Mart"
"oke, succes" zeiden ze beide
"mam mag ik tv kijken?" vroeg Jennifa
"tuuuurlijk mag dat" zei Kirina
het is weer ochtend en Jennifa gaat voor de laatste keer naar de kleuter...uhh Basisschool
en niemand was thuis paps was werken en mams was tja ook aan het werken
Mart had promotie gemaakt en ging meteen 4.5 kilometer joggen voor de leuk
dan ben je toch gewoon gek?
Pestkop:" hee blauwtje komt je dikke mama je lekker ophalen? HAHAHAHA
Jennifa:" tuurlijk zij houd tenminste van me kan je van jou moeder niet zeggen he?"
Pestkop:"mijn moeder houd wel van me blauwtje want die van mij is tensminste niet zo DIK"
Jennifa:" natuurlijk niet want jullie hebben geen geld om eten te kopen en dan houd je alleen je moeder...uuhm botten over, en bij mijn moeder zie je tenminste dat ze eet dat kan je van jou ma niet zeggen HAHAHAHA"
Kirina:" dat is wel genoeg ga maar naar huis kleine opdonder met je grote bek"
Kirina:" kom we gaan naar huis ik ben blij dat jij goed voor je zelf kan opkomen"
Jennifa:" ik ook ma, ik ook"
eenmaal thuis
"mam waar is pap? want pap was om 14.00 klaar met werken" vroeg Jennifa
"nou hij is gaan joggen na zijn werk" Zei Kirina
"toké toké"Zei Jennifa (vertaling:oke oke )
"waarom vraag je dat eigenlijk Jennifa?" vroeg Kirina
"weet je dat niet dat niet meer? :eek: ik ben vandaag jarig weet je nog?"zei Jennifa
"OOOOOOHH JA je bent vandaag jarig gefeliciteerd meiske"
"merci ma mere" zei Jennifa
" wat?"
" ow sorry heb vandaag Frans gehad, Merci ma mere betekend 'dank je wel mam/moeder', heb jij nooit Frans gehad mam?"
" ja wel maar dat ben ik onderhand vergeten"
"OOOOOOWWWW tja dat kan"
"Met Kirina"
"hoi schat met Mart, ben bijna thuis zeg dat maar tegen onze lieve schat"
"oke dan zeg het meteen"
"hier ben ik dan" plaatje spreekt voor zich
"JAKKIE BAH"
"mam MAM MAAAAAAAM"
"huh ja sorry schat"
"ik krijg over 1 minuut een groei stuip weet je nog?"zei Jennifa
"HIEEEEER GAA IK DAN"
"WOEHHOEW"
" happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday happy birthday happy birthday to you"
en hier loop ik dan als tiener
"schat kom je even we moeten je wat vertellen"zei Kirina
"oke ik kom eraan"
"ga maar even zitten" zei Kirina
"oke" zei Jennifa
"ik zit en ik luister" zei Jennifa
"oke hier komt het"
"Jennifa je bent niet onze dochter, toen we terug waren van onze huwelijks reis en onze spullen aan het uitpakken waren werd er aan gebeld we zagen niks tot we naar beneden keken en zagen dat er een blauw kind lag, je was toen nog baby, we hadden elkaar beloofd dat we je de waarheid pas vertelde als je tiener was, en nu ben je dat, je echte achternaam is niet Martens maar 'Qnorkba' ik weet dat dit allemaal verwarrend is maar je moest het weten, bij jou lag ook nog een brief in het Nederlands
"lieve toekomstige ouders van Jennifa"
"Zoals jullie zien ligt er een kind voor jullie deur, wij hebben jullie gekozen als ouders omdat wij nog te jong zijn voor kinderen en jullie perfect zijn voor de opvoeding van ons kind wij hopen dat jullie goed voor haar gaan zorgen, wij komen als zij tiener is naar de aarde er is iets wat jullie moeten weten ze mag alleen blauw dragen en alsze tiener is mag ze ook wit dragen anders gebeurt er iets slechts"
"groeten Qnorkba"
"dus ik ben een alien?" vroeg Jennifa
"ja dat ben je lieverd" zeiden ze
ze rende toen huilend weg en zei " IK WIL NIET MEER IK GA DE ZEE IN SPRINGEN NEN KOM ER NOOIT MEER UIT"
"lieverd wacht we houden van je echt waar"
"oowwh echt echtwaar?" vroeg ze
"echt waar" zei Kirina
toen omhelsde ze elkaar en was het weer koek en ei
Erg leuk vervolg, ik had 't niet verwacht. Zeker niet dat ze moesten verhuizen. Ook vind ik je nieuwe vertelstijl leuk en het leest ook lekker weg. :
Straks nog even lezen met de plaatjes :mryellow:
;O ze doen het nu oppeens.
Je plaatjes zijn ook goed bijpassend.
En wat heeft ze een mooie kamer.
"hé mam ik ben blij dat ik geen servo ben hahaha" lachte Jennifa
"ja gelukkig want anders wist ik niet hoe je moest opgevoed worden en wij zijn niet echt handig in handigheid hahaha"zei Kirina
*ding dong trillelinge long*
"AH de bel gaat ik doe wel open" zei Jennifa
"wie zijn jullie?" vroeg Jennifa
"wij...wij zijn je ouders Jennifa je ouders!"zeiden ze
"mijn ouders ooww echt, hoe heten jullie?"
"Jesse en Jessybel Qnorkba"
"wij zijn zoooo blij dat we je nu ontmoeten en je bent groot geworden zeg" zeiden haar ouders
haar ouders bleven slapen en dus bleven ze er uiteindelijk ook wonen
ik ook want ik ben net zover als het laatste plaatje
en ik ben een beetje in een upload bui
maar heb dan ook weer geen zin
en ik wilde een naam bedenken die niet echt werelds klinkt