Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Leden kunnen nu polls maken

Xelles schreef: Het is dus nu mogelijk voor leden om polls aan te maken in het uitdagingen en in het dagboeken forum.
We hopen wel dat jullie je een beetje in weten te houden.

Een paar polls op de 2 forums is wel oke: maar 34 polls wordt wel erg veel: dan moeten we helaas een paar wegdoen om de boel wel zo overzichtelijk te houden.

:fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Leden kunnen nu polls maken

Ja, en mijn poll was afgelopen, maar dan blijft hij gewoon staan en dan moet ik mijn eerste post weer aanpassen om de poll te verwijderen :S Dat had ik helemaal niet in de gaten :$
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Leden kunnen nu polls maken

Ik heb een probleem met de poll's.
Ik heb al eerder een poll gemaakt in een dagboek en daarna heb ik die weer er af gehaald door de tekst te deleten.

Later wilde ik opnieuw een poll maken maar als ik op okè druk en ik heb een paar opties gemaakt. Dan komen de opties van de vorig keer er ook tussen te staan.

Hoort dit en kan ik er iets aan doen?

Zit ik trouwens in het goede topic?
Anna.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Leden kunnen nu polls maken

^
Oude poll verwijderen?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Leden kunnen nu polls maken

Dit probleem had ik ook toen ik nog normaal lid was. Gewoon vermelden in vragen@demods en dan verwijderen wij het wel! (Moet je natuurlijk niet iedere week een poll aanmaken) + Ik zal het doorgeven :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Leden kunnen nu polls maken

mijn oude poll bleef gewoon staan, ik heb nu een nieuwe poll gemaakt, maar de uitkomst van de eerste poll is nu ook zo bij de nieuwe! ik heb ook al op het dingetje geklikt waardoor je opnieuw een optie mag kiezen, en het werkt nog steeds niet! vreselijk iritant!Ik heb er nu ook nog een nieuwe optie bijgezet, alles staat wee rop 0, oké, maar ikzelf kan niet stemmen(en anders gaat dat wel), en ik denk dat de anderen dat ook niet kunnen

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 30 dec 2013, 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie