Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Oproep dagboeken.

Haaaai Iedereen,

Ik vind dagboeken lezen erg leuk, en ik heb ze tot nu toe allemaal gelezen, op dit forum.

Weet er iemand een site, waar iemand ook een dagboek op schrijft (niet S3N :flapper )??

Of schrijf je er zelf een op een zelfgemaakte site??

Meld het maar. (A)

XxEssel
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Oproep dagboeken.

Haha, je gaat wel snel zeg. Voor zover ik dagboeken
lees, zitten er op Simsplanet2.com wel wat leuke. Een paar hoor, hier leukere. En het is een leuke site hierzo.

Succes
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Oproep dagboeken.

Jaaaaaaaaaa, deze site is veeeeel leuker! Maar ik heb ze hier allemaal al gelezen, en het duurt altijd wel weer een tijdje voor er een update komt. Dus, ga ik andere dagboeken lezen. :S en niet, dat het te lang duurt ofzo, dat iedereen update. maar dan update iedereen tegelijk, en heb ik weerr niks voor een andere dag te lezen:P... xD

Kennen jullie trouwens mijn dagboek al??

Dit is de link; http://10g-roosevelt.weebly.com/

Kijk er eens op, ik moet wel weer ff updaten 8-)
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Oproep dagboeken.

kyta1702 schreef:
Nako schreef:Ik ben bezig met een dagboek maar de plaatjes lukken me niet helemaal
wat lukt er niet..?
Ik krijg ze er niet op ik probeer ze te downloaden via het startprogamma maar dat lukt me niet :cry
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Oproep dagboeken.

Ik wil niet Nako dat je geen antwoord krijgt op je vraag... Maar dit is nogal offtopic. Dus misschien kun je ergens anders een topic aanmaken, en je probleem op tafel gooien. Dankjewel.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Oproep dagboeken.

Nako schreef:
kyta1702 schreef:
Nako schreef:Ik ben bezig met een dagboek maar de plaatjes lukken me niet helemaal
wat lukt er niet..?
Ik krijg ze er niet op ik probeer ze te downloaden via het startprogamma maar dat lukt me niet :cry
Deze vraag kan gewoon even beantwoord worden: dagboeken maken op de officiële Sims 3 site kan niet door een fout. Ze proberen al maanden erachter te komen wat de fout is en zelfs in Amerika komen ze er niet echter. Heel misschien komt er (alleen voor de Nederlandse Sims 3 site) een ander systeem om toch dagboeken te maken. Wanneer dat gebeurt is onzeker: kan maanden duren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Oproep dagboeken.

@ simcooper; Nee, dat lijkt me geen goed idee... Maar ik kan wel ideeën voor dagboeken verzinnen... Ik kijk wel even, misschien is het wel leuk, en plaats ik het idee hier.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Oproep dagboeken.

Je kan mijn verhaal lezen: The Legend of The Elfs. Het is een beetje een fantasy verhaa;
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie