Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

81 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Afbeelding

Ik speelde uiteindelijk dan toch maar mee, Het contract was getekend en ik had het geld ook nodig.
'Goed zo, nies Bigfoot maar dood!' riep Alan Stanley vanop zijn regisseurstoeltje. Zie je? Ik hoef niets te doen en ik ben al geniaal! Wat zeg ik je, fenominaal!
Maar als ik iets tegen mijn zin doe, heeft dat een negatieve invloed. Ja, zelfs op de super-acteerprestaties van de allerbeste sim ter wereld!

Afbeelding

'Nee, nee, nee!' riep Alan Stanley. Hij liep naar mij toe.

Afbeelding

'Jij hebt al zo'n makkelijke job! Het enigste wat je moet doen is zelfverzekerd overkomen en wat kinderachtig brabbelen zodat Bigfoot uiteindelijk van je wint!'
Nou, dat was bij mij een glinsterende, prachtige druppel die de emmer liet overlopen.

Afbeelding

'Zeg, weet je wel tegen wie je het hebt! Ik ben een gerespecteerde en knappe actrice met uitzonderlijke acteerprestaties uit hoge kringen!
En om hem dat nog eens duidelijk te maken, gaf ik hem een klap in zijn gezicht.

Afbeelding

Blijkbaar geeft dat een effect want...

Afbeelding

Hij begon weg te lopen.
Wat een mietje, dacht ik.

Afbeelding

kristy Lelie probeerde me te kalmeren.
Maar ik was toch niet zo overtuigd.

Afbeelding


Dat was het dan weer! Morgen misschien nog een mini-update, waarmee ik het hoofdstuk Paashaas vs Bigfoot afsluit! ;-)
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Ik hoop dat ik morgen weer zal kunnen uppen :D Het was veel te druk op school. :thumbdn
Ook zal ik altijd en week wel en een week niet kunnen posten, dat heeft te maken met dat mijn ouders gescheiden zijn ;-)
Ik zal dan misschien wel kunnen zorgen dat ik een update maak en die dan post in de week dat ik geen sims heb. :D
O, ja, voor iedereen die nog niet gestemd heeft, doen! :swing
Ik ga nu ook drie weken bij mijn mama zitten voor de examens dus sowieso geen up :(
Dankje voor jullie begrip! :knuffel
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

De poll is afgelopen! Bedankt iedereen om te stemmen :swing
De uitslag is: Verwaand en grappig xD
En Eline wilt even iets zeggen: 'Dus jullie vinden mij verwaand en grappig? Dat zal ik zeker onthouden! En mijn geheugen is fantastisch! Nou ja, ik ben ook fantastisch!!

Sorry dat er geen screen bij is! :$
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Hier is dan (eindelijk) nog een update! :laugh

Afbeelding

Ik besloot de film af te maken en die vreselijke make-up van mijn perfecte gezicht af te halen.

Afbeelding

Ik bad tot God zodat mijn volgende rol beter zou worden, want ik ben maar snel christelijk geworden toen ik hoorde dat alle bekende sterren katholiek zijn.
'God, Geef deze überfantastische persoon de volgende keer een betere rol.'

Afbeelding

AMEN!

Afbeelding

Als troost ging ik eens een avondje weg zodat iedereen mijn coole dansmoves zag en die kinderfilm vergaten.

En dan viel mijn oog op iets dat wel heel goddelijk was!

Over wat heeft Eline het nu? :huh

V No worries, ik ga de volgende update al binnen een uurtje ofzo plaatsen. moet nog een paar screens maken :fluit

Laatst gewijzigd door Anatje123 op vr 13 dec 2013, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Ik zag namelijk:

Deze Hunk!

Afbeelding

Afbeelding

Ik bestelde een drankje. Ik kende deze Hunk maar al te goed, het is namelijk de gitarist van de beroemde rockband 'Rockerzz'.
Oké, niet zo beroemd als ik, maar het komt al aardig in de buurt.

Afbeelding

Ik dronk mij drankje op en waagde mijn kans.

Afbeelding

Afbeelding

Blijkbaar vond hij mij leuk, want hij kuste me terug. Nou ja, wie kan zo'n onweerstaanbaar, volmaakt en perfect persoon als ik nu niet leuk vinden?

We kuste nog wat, en ik bracht hem naar mijn appartement. En wat daar gebeurde,... :fluit

Afbeelding

No Comment! xD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met een rachtige glimlach kwam ik weer buiten ;-)

Wat vinden jullie van hem? :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie