Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

81 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

De Verbrugge's ~Nieuwe update!~

Heey iedereen, ik ga hier mijn dagboek plaatsen, Ik ga waarschijnlijk er een paar challenges in doen, bijvoorbeeld een 100-baby challenge of een 5G. :mrgreen:
In ieder geval, Enjoy! :D

Afbeelding

'Hey mensen! Ik ben Eline Verbrugge en woon in het fantastische Bridgeport! Nou ja, het zou fantastischer zijn als ik rijk en beroemd was...
Want in dit kot ga ik echt niet blijven leven! Maar dat zou geen probleem zijn! Aangezien ik veel potentie heb, ik ben knap, fotogeniek, kan goed acteren,...
Mijn ultieme droom is dan ook: Actrice worden! Moet je trouwens dit lelijke appartement zien, het is gewoon erg! Hoe kan een knappe, fantastische, Onweerstaanbare, helemaal geweldige sim als ik hier ooit in wonen?

Afbeelding

Afbeelding

Zie je nu wat ik bedoel?!

Hier is dan onze diva-achtige Eline! :roll:
Wat vinden jullie ervan? Tips, reacties en etc. zijn welkom! :mrgreen:

Laatst gewijzigd door Anatje123 op za 27 sep 2014, 18:43, 5 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: De Verbrugge's

leuk!! ben benieuwd hoe het gaat lopen! :)

V erg leuke up! ik vind haar nu al geniaal xD

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 23 nov 2013, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Nog even een mini-upje: :laugh
Afbeelding

'Oh! Een oproep van mijn agent! Zou ik dan toch die rol hebben?' Vol spanning nam ik op.

Afbeelding

Afbeelding

'O-M-G, Ik heb de Job! Ik mag in Alan Stanley's nieuwste film meespelen!'
Maar ja, hoe kon het ook anders? Ik had al verwacht dat ik de hoofdrol kreeg. Duh, heb je me al eens goed bekeken?
Ik ben getalenteerd en knap, meer hoeft een regisseur niet te weten of hij is al verkocht!
Als een gek begon ik te hyperventileren.

Afbeelding

Toen ik eindelijk weer rustig was, begon ik aan mijn grootste opdracht ooit in mijn nieuwe, volwassen en zelfstandige leven.
Ontbijt maken.

Afbeelding

Ik zal beginnen met wafels klaar te maken, dat kan toch niet zo moeilijk zijn, toch?

Afbeelding

In de oven! Ik was benieuwd naar mijn eindresultaat. Het zal wel vast en zeker schitterend zijn!
De toprestaurants uit de buurt zouden mij vragen om hun sous-chef te worden!

Afbeelding

En dan dat wachten, ik was het kotsbeu! Ik ergerde me er dood aan, dus als ze me zouden vragen voor dat sous-chef-gedoe, ik zou nee zeggen!

Afbeelding

Ik ging maar even op mijn gsm. De allernieuwste posts van SN bekijken, mijn blog onderhouden, dat ene filmpje op youtube bekijken,...
Mijn gsm viel op de grond en ik vervloekte mezelf. Plots rook ik iets raar. Oh Ja, mijn wafels stonden nog in de oven! Even kijken...

Afbeelding

Aaaah! Weet je, dit is niet mijn schuld! Niemand heeft gezegd dat je niet mag sms'en tijdens het koken! Dat stomme fornuis ook!
Het stond niet eens in de handleiding! Ik ga dat bedrijf aanklagen en een schadevergoeding eisen! Mijn fornuis ziet er niet uit!
Waarom werkt dat brandalarm niet? Aaaaah! Ik heb geen brandalarm! Vlug probeerde ik de brand te blussen.

Afbeelding

Oef! Dat is voorbij. Maar hoe moet ik nu verder zonder ontbijt? Ik vond het een goed idee om onderweg wel iets te gaan eten.

Hoe vonden jullie het? :D

Laatst gewijzigd door Anatje123 op ma 07 jul 2014, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Afbeelding

Ik kreeg van mijn agent de locatie van de film doorgestuurd!

Afbeelding

Opeens sprak een wildvreemde man mij aan. Hij begon wat te brabbelen over Alan Stanley,...
Ik legde hem meteen uit dat als hij een handtekening van me wou, het gewoon moest vragen!

Afbeelding

Ik besloot het koken voorlopig achterwege te laten. Dus ging ik naar het koffiehuis.
Ik weet ook wel dat ik op mijn lijn moet letten, maar af en toe zondigen? ik pakte toch maar enkel herfstsalade.

Afbeelding

Toen ik buiten kwam kreeg ik bijna hoofdpijn van alle lelijke mensen hier. Hun kleren, hun kapsels, hun gezichten, hun lichaam!
Ik flipte helemaal!

Afbeelding

Gelukkig kalmeerde ik snel. Ik wist dat niet iedereen mijn geweldige smaak en stijl had of mijn knapheid.
Toen viel mijn oog op een grote ster. Ik zelf vond haar niet fantastisch, ik bedoel: toen zij in de film 'Breakfast at Simfany's' de hoofdrol had, kon ik al meteen zien dat ik het vele beter kon!
Maar een paar connecties in deze arde wereld is vast wel handig, dus maakte ik een praatje met de alom-bekende Emmy Starr!

Afbeelding

Afbeelding

Helaas vond ze het vervelend dat een 'fan' haar aansprak, maar ik liet me niet van de wijs brengen! Ik begon over van alles te praten!

Afbeelding

'Weet je, ik ga binnenkort meespelen in de allernieuwste film van Alan Stanley!'
'Oh ja, mijn man heeft daar al eens iets over gezegd,' zei ze ietwat verveeld.

Afbeelding

'Ja, maar IK speel daar in mee!' zei ik laatdunkend.

Afbeelding

Ik denk dat ze me beu was, want ze begon tegen me te roepen.

Afbeelding

Meteen pakte ik haar terug. En ik had het veel beter gedaan dan zij, ik had haar tenminste echt teruggepakt!

Afbeelding

'Jij s*é@i!çms*!' riep ze.
Met een boos gezicht keek ik haar aan. Ik keek even opzij en zag toen mijn redding, een papparazzi die een foto van ons aan het trekken was.
Misschien kon ik hiermee een een flinke bonus populariteitspunten mee scoren. Mijn o-zo geniale brein bedacht een plan.

Afbeelding

'Mense, kijk eens! Emmy Starr heeft mij uitgescholden!

Afbeelding

'Zij hier is toch niet de super-vriendelijke actrice Emmy!' zei ik venijnig.

Afbeelding

Nou, ik hoop in ieder geval dat het werkte. Ik was doodmoe van die ruzie. Maar met dit hoopte ik de voorpagina van de krant te krijgen!



Dat was het dan weer! :D
Wat vonden jullie ervan?
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

The Daily Sim schreef:Wat een Ambras bij het koffiehuis de Gierende Snaar! Gisteravond zou de actrice Emmy Starr een grote ruzie hebben gehad met een voorbijganger.
Na wat opzoekwerk kwamen we erachter dat de fan Eline Verbrugge heet. We vroegen haar om een reactie.

EV: 'Ten eerste: ik ben géén fan! Ten tweede, ik ging gewoon naar haar toe om met haar te praten. Ik speel namelijk in de allernieuwste film van Alan Stanley! Ik wou gewoon wat socializen!
Weet je, ik denk dat ze gewoon een fan van mij is, en dat ze jaloers is op mijn beginnend succes. De opnames van de film startten trouwens morgen. Over een week zien jullie mij in jullie vertrouwde bioscoop op groot scherm!'

Interviewer: 'Euh, oké dan. We zullen zeker kijken! Maar even terug naar het onderwerp: Gaat u Emmy Starr aanklagen?'

EV: 'Emmy Starr aanklagen? Neen! Ik ga dat fornuizenfirma-dinges aanklagen! Door hun slechte handleiding kon mijn huis bijna afbranden!
Ik eis een schadevergoeding van hun!'

Interviewer: 'Bedankt voor uw reactie, Ik ga zo meteen naar Emmy Starr. We gaan haar ook vragen een reactie op het ongeval te geven.

EV: 'Maar ìk kom toch zeker op de voorpagina hé?'

Afbeelding
~Foto van de ruzie

Afbeelding
~Foto van Eline Verbrugge

EV: 'Die foto komt trouwens van mijn allerlaatste fotoshoot.'

interviewer: 'Oh, fijn.'

EV: Amateuristische fotograaf trouwens! Maar natuurlijk komt het door mij dat die foto's schitterend zijn!

interviewer: 'Ik ga moeten afsluiten denk ik.'

EV: je kunt de hele fotoshoot zien op mijn blog: 'Fantastische ik'!
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Afbeelding

Mijn ochtend was verpest door een Bad-hair day. De ontelbare knopen in mijn haar deden pijn, maar natuurlijk kon ik mijn bad-hair day oplossen.
een tiental minuten later had ik al een paardenstaart gemaakt. Ja, ik mag daar trots op zijn! Nee, je mag geen commentaar geven op mijn haar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was klaar voor een dagje zon, zee, strand. En natuurlijk de fotoshoot!
Helaas was het weer nogal mistroostig en zijn de foto's een beetje donker geworden, maar ik sta er natuurlijk stralend op!

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien de fotograaf er nog niet was, ben ik even gaan zwemmen, met de nadruk op EVEN.

Afbeelding

Afbeelding

Want daar zag ik een kind. Weet je, ik heb niets tegen kinderen, behalve als ze in het zwembad zitten. Ze hebben van die kinderbacteriën. En kinderbacteriën zijn kleiner als volwassenenbacteriën.
Dus zijn er meer kinderbacteriën nodig om de zee mee te bevolken, dus zitten er meer bacteriën in de zee door die kinderen. En dat verpest mijn goede gezondheid!

Afbeelding

Eindelijk was de fotograaf er, dus hier zijn de superfantastische beelden van mìj.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


wat vonden jullie ervan? :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: De Verbrugge's

1. Je schrijft erg fijn!
2. Ik vind dit echt hilarisch!
3. Het is zo leuk dat ik het volgende deel wil weten.
4. Ik vind haar zo grappig met haar verwaandheid!
5. Ga zo door! :thumbsup
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Afbeelding

Ik dacht, ik zal nog wat trainen voor de film. Ik weet het, ik weet het, ik zie er toch perfect uit? Maar een beetje voorbereiding kan vast geen kwaad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben echt kei-goed in sport. Die gezichten acteer ik, weet je? En omdat jullie zoveel van mij houden zal ik eens een paar van mijn selfies posten.

Afbeelding

Wie is die lelijke man daar? Die verpest mijn foto!

Afbeelding

Swagg!

Afbeelding

Duckface!

Afbeelding

Afbeelding

Daarna besloot ik een paar aerobics te doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even moe zijn, wist ik veel dat dat springen vermoeiend is!
Met mijn perfecte lichaam heb ik nooit moeten sporten!

Afbeelding

En daarna nog stevig doortrainen!

In ieder geval, ik ben klaar voor morgen! :laugh
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's

Afbeelding

Ik stak mijn haar goed, bekeek mijn Goddelijke gezicht en trok mijn kleren recht.
Vandaag was de dag van de film!

Afbeelding

Als een echte ster (Deze pose kan ik toch echt goed!) stond ik daar op de filmset. Ik wachtte totdat iemand me ophaalde.

Afbeelding

'Hallo, mijn naam is kristy Lelie. Ik ben de manager van de film en zorg er dus voor dat alles op rolletjes verloopt!
Ik laat je je kleedkamer zien.

Afbeelding

Pff, dacht ik bij mezelf. Wat heeft die nu aan!

Afbeelding

Ik volgde haar naar de kleedkamer. Waar ik zal schitteren als een ster.

Afbeelding

Nou had ik de kleedkamer wel een tikkeltje anders voorgesteld, ik ging me even beklagen bij de 'manager'!

'Waarom is deze kamer zo lelijk! Ik ben een grote ster! Ik eis een mooie ruimte!'
'Maar mevrouw, dit is het enige waar we geld voor hadden. Uw agent heeft trouwens een contract getekend. Dus u moet wel!'

Afbeelding

Ik ging zitten op die microbevolle stoel. Ik ging bijna dood van de vuiligheid!
Even later had ik me omgekleed.

Afbeelding

'Euh, wat is dit?!' Woedend ging ik naar buiten. (zie hoe knap ik ben als ik boos ben!)

Afbeelding

'Wat is dit! Dit is helemaal niet de rol die ik had gekregen! Ik kwam voor Esther Egg!
Hoe heet deze film zelfs!' riep ik op mijn allerkwaadst!

Afbeelding

'U zult vast bedoelen Easter Egg, U bent de paashaas in mijn nieuwste kinderfilm, Paashaas versus Bigfoot!



Hoe zal dit aflopen? :twisted:

V De film heet Paashaas versus BigFoot :)

Laatst gewijzigd door Anatje123 op di 26 nov 2013, 20:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie