Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

81 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's ~Nieuwe up!!~

Hey allemaal!!!! Ja ja ja, hier komt de update! :laugh Ik heb besloten het toch in kleinere stukjes te doen, aangezien ik dat net iets makkelijker vindt.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden! [-o<

De Verbrugge's

terugblik:
Het is kerstmis! Eline en Nathalie zijn druk aan het feesten met z'n tweetjes. Tot er opeens een vreemde vrouw in de lift staat die naar het appartement van Eline wilt gaan.
Wie-o-wie is deze vrouw?


Afbeelding

De vreemde vrouw komt het appartement binnen.

Afbeelding

'Bonjour! Mijn lieve, kleine Eline! Hoe gaat het ermee? Wat een prachtig appartement, zou ik hier even mogen blijven?'
De vrouw ratelt aan 1 stuk door. Wie is deze dame?!

Afbeelding

'MOEDER!!!!!!!! WAT KOM JE HIER DOEN!!!!!!!! IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE!!!!!! IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!!!!!!' schreeuwde Eline als een woeste tiran.

Afbeelding

'EN JE DENKT DAT JE HIER KUNT BLIJVEN SLAPEN?!! DAT HAD JE VERKEERD GEDACHT!!'
'Rustig lieverd!'
'NIETS TE LIEVERD!!!!'

Afbeelding

'Eline! Schreeuw niet zo! Het is kerstavond!' suste Nathalie.
'JA, MAA-'
'Sssst! Wat is er gebeurd?'

Afbeelding

'Die, die,... Dat lelijke ding daar heeft m'n vriendje afgepakt!! Ik weet het nog zo goed. Josh was de ware! Tot die del daarmee is gaan lopen!!'
*Eline wijst naar haar moeder*
'Met je vriendje?!' schrok Nathalie.
'Ja,' snifte Eline.

Afbeelding

Snotterend rent Eline naar buiten.
'IK WIL DIE SL*T NOOIT MEER ZIEN!' Huilde ze.
'IK BEN DE BESTE!' riep Eline nog.

Afbeelding

'Het is gewoon een klein misverstand.' Legde Nathalie's moeder uit.
'Die Josh vond mij gewoon leuker en knapper, kan ik daar iets aan doen?'
'Ik heet trouwens Christina'.
'Ik heet Nathalie, Nathalie Wester. Het spijt me van Eline, ze draait wel weer bij.'
'Ik hoop het! Anders kan ik nergens slapen.' zei Christina.
'Ik regel dat wel', knipoogde Nathalie.

Afbeelding

Afbeelding

Eline rent, let niet op en....

Afbeelding

Valt.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig kan iemand haar opvangen. Hmmm, herkennen we hem niet ergens van?
Juist Ja! Het is Niels Van Damm! De beroemde rockstar!
De volgende screens spreken voor zichzelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eline is kwaad, omdat hij de vorige keer zomaar is weggegaan.

Afbeelding

Gelukkig verontschuldigt hij zichzelf.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg moet hij snel weer weg, hij had nog een repetitie.

Afbeelding

Maar der is hier ene blij :thumbsup
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, over de ruzie tussen Eline en haar moeder zal ik nog wat verder gaan.
Straks of morgen zal ik nog wat 'achtergrondinformatie' over Christina Verbrugge geven : :knuffel
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's Preview

HET VERHAAL VAN: CHRISTINA VERBRUGGE *Preview*

Afbeelding

Christina was geen katje om zonder handschoenen te pakken. En dat hebben veel mensen geweten.
Op 1 of andere manier was ze zo aantrekkelijk, dat iedereen met haar wou. NIEMAND wees haar af, en met dat blakende vertrouwen ging de -toen nog- 18-jarige Christina de wijde wereld in. Helaas kon Christina niet lang van iemand houden, om de 3 dagen veranderde ze. Ze kreeg veel vijanden en mensen met gebroken harten op haar kap. Toch bleef ze reizen door de steden op zoek naar nieuwe potentiële lovers.
Ze begon in Starlight Shores, een hippe buurt waar ze zich thuis ging voelen. Riverview heeft ze altijd al gehaat. Er waren geen knappe mensen! Ze snakte naar romantiek en O jaa en ze hoopte dat ze in Starlight Shores haar verlangens zou kunnen inlossen.


Morgen komt de hele update online! :D

Christina is een diva en lijkt heel hard op Eline. Maar toch is er een verschil in hun karakters!
Eline is een rasechte snob en egoïst. Ze wilt zich enkel omgeven door het beste, rijkste, knapste volk dat er is. Ze is helemaal niet zo veel bezig met romantiek.
Christina daarentegen is een echte romanticus! Het maakt haar niet uit hoe haar vriendjes/vriendinnetjes slim, rijk of handig zijn. Zolang ze er maar oké uitzien.
Máár: Ze vinden zich allebei de beste, een strijd die al jaren tussen hun tweetjes doorgaat. Want wie is de beste?

Laatst gewijzigd door Anatje123 op za 27 sep 2014, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's Preview!

Hier is 'ie dan eindelijk! : :thumbsup

HET VERHAAL VAN CHRISTINA VERBRUGGE

Afbeelding

Eerst werd ze hopeloos verliefd op Craig Elson -getrouwd-. Natuurlijk kon hij haar ook niet weerstaan.
Maar toen hij zei dat hij zijn vrouw nooit zal verlaten voor haar vond ze hem toch niet meer zo leuk.
Wanhopig ging ze naar het park.

Afbeelding

Daar ontmoette ze de prachtige Catherine Best -getrouwd-. Nog nooit had ze zo'n sterke gevoelens gehad voor een vrouw!
Ze kregen vrijwel meteen een relatie en zij verliet haar man.

Afbeelding

Dit was de ware. Met nadruk op 'was'.
Want....

Afbeelding

Ze had de -nu ex- echtgenoot van Catherine gezien. En ja, dat was toch ook wel een leuke man.

Afbeelding

Evan Best, een sympathieke politieagent. Maar ieuw, hij kuste als een hond?!
Dan maar op zoek naar een ander.

Afbeelding

Ik val op oudere mannen moest ze gedacht hebben, want ze vond die Paul toch wel een goeie, en als hij nu eens goed kuste? Hmmm, dan zou hij het nog kunnen worden.
Ze vond het ook helemááál niet erg dat hij de vader van Catherine was. Boeiend toch? Een mond is een mond, een man is een man, een vrouw is een vrouw. Kon haar echt niets schelen hoe dat zat met familie enzo, zolang zij maar kreeg wat er wou. Maar Paul had toch nog verstand en vond het niet oké (nadat ze enkele keren gekust hadden natuurlijk). Misschien komt het wel omdat hij enige levenservaring had; dacht ze. Maar het kwaad was al geschied! Catherine had het gezien en woedend was ze! Ook Evan en Paul werden kwaad. Vlug glipte Christina weg.
Misschien toch even verhuizen? Ondanks alles, had Christina toch een voldane glimlach! Wat was ze trots op zichzelf! Ze kon dit aanrichten met enkel haar knappe verschijning?
Nog eens een bewijs dat ze onweerstaanbaar was.

Dit, beste lezers, is slechts een greep uit haar verschillende avontuurtjes. Dit was haar allereerste, en toen merkte ze hoe leuk ze het vond om gezinnen en koppels los te rukken van elkaar.
Dan draaide alles om haar! Fantastisch toch?
Eline's vader is onbekend Hij was de kelner van een chique restaurant, maar meer weet Christina niet, en stiekem vind ze dat geweldig. :mrgreen:

Straks misschien nog een update! :D/

Laatst gewijzigd door Anatje123 op za 27 sep 2014, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: De Verbrugge's ~Nieuwe update!~

*veegt het stof eraf* :$
Sorry dat ik al een hele tijd niet meer heb geupdatet! ik had het druk met school en tja, ik heb de sims ook niet altijd (woon nu bij mijn mama) dus ik ben niet meer zo veel bezig met Eline.
Ik heb de ideeën; ik wou bv. een reality-reeks maken haha zoals The Hills bijvoorbeeld. En toch kom ik er maar niet aan toe! :thumbdn
Ik had een tijd een hele leuke familie op de sims en als ik dan speelde koos ik toch steeds voor die familie. Ik heb nu ook eindelijk sims 3 Bovennatuurlijk, dus dat ben ik helemaal aan het verkennen. Dus veel tijd heb ik niet voor die lieve *kuch kuch* Eline :cry
Maaarrrr! Ik ben van plan toch nog een paar updates te plaatsen. Ik wil iig het verhaal deftig af sluiten ;-) Dankjulliewel voor het geduld :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie