Aan: petronellaplomp@simsnieuws.nl
Van: rosadeposa@simsnieuws.nl
Onderwerp: eerste mail
Hallo vrouw-die-ik-gedwongen-moeder-moet-noemen,
Ik ben aangekomen in het huis van uw overleden broer. Huis? Eerlijk gezegd een oud krot. Hij heeft me opgezadeld met een lekkage van hier tot Tokio. Aardig van hem dat ik het voor een prikkie mocht overnemen, maar er moet nog veel gebeuren voordat ik me hier veilig voel. In ieder geval ben ik blij dat ik van u af ben.
Nooit geweten dat een lekkage verhelpen zo lastig is. Gelukkig kwam er een aardige man (lees: ik weet niet zeker of het eigenlijk wel een man was) om het probleem te verhelpen.
Terwijl het manwijf bezig was met het repareren van mijn kranen, kwamen een aantal buurtbewoners kennis maken. De vrouw ging vrijwel direct weer weg, maar de man (Richard Stok heette hij) was aardig en hij kwam binnen. Goh, mijn eerste vriend ooit. Met hem zou ik wel een stokje willen steken (ha-ha, snapt u hem? Natuurlijk niet, oude koe).
Het manwijf was ondertussen klaar en Stokkie en ik maakte goede-oude lol.
Ik wilde nog even laten weten dat mijn vissen Jan en Jans ook de reis hebben overleefd. Ze hebben trouwens last van winderigheid, er komen allemaal bubbeltjes naar boven gedreven elke keer als ze hun bek open doen.
Nou, vrouw-die-ik-gedwongen-moeder-moet-noemen, het gaat u niet goed. Ik hou niet van u en laat me met rust. Tot de volgende keer!
Vriendelijke groet van uw dochter,
Rosa Plomp (Rosa met een S, geen Z)
Verzenden.
Laatst gewijzigd door itsmemanouk op do 07 nov 2013, 22:26, 3 keer totaal gewijzigd.