Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: UPDATE! 3 september 'Jakkie'//Dagboek van een schrijfste

^ dank je alle drie!
Echt een mini-update vandaag, maar ik ben echt super druk geweest met huiswerk :|
Ik hoop morgen een wat langere update te plaatsen
________________________________________________________________

Vervolg Dag 5 Eerste ruzie

'Dat je gek wordt.' maakte Vincent mijn zin af. 'Wat?' vroeg ik geschrokken. 'Cyciel, ik wil er niks meer over horen. Ik geloof je niet, en zelfs als ik geloof dan zou ik dat niet willen. Ik wil niet dat het waar is.' Geschrokken deed ik een stap achteruit, deze kant van hem kende ik nog niet. 'Vincent...' begon ik. 'Nee, Cyciel.' zei Vincent stijfjes. 'Ga nou maar weer naar bed.' Ik voelde de woede in mij opborrelen, maar ik hield mij in. 'Best.' En ik draaide mij om.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: UPDATE! 4 september//Dagboek van een schrijfster

^ jeey! Bedankt voor de leuke reacties!
Elke dag updaten is wel echt een uitdaging, maar dat vind ik juist wel leuk :)
________________________________________________________________

Vervolg Vervolg Dag 5 In nachtmerrieland

Soms moet je gehoorzamen aan je meerderen, zelfs als je weet dat het fout is. Maar ik wil niet gehoorzamen, ik wil mijn eigen weg gaan. Wat heeft Vincent te zeggen over dat ik een kind krijg of niet? Daar heeft hij het recht niet toe.
Al deze gedachten spookten door mijn hoofd terwijl ik probeerde te slapen. Kreunend draaide ik mij op mijn zij. 'Ga slapen Cyciel.' zei ik tegen mijzelf en ik sloot mijn ogen.

Maar er kwamen geen dromen, het enige wat kwam was een nachtmerrie. Het was mijzelf op het strand, ik droeg een kind. Mijn kind.
Het kind had nog geen vaste vorm, maar het was er. Ik speelde met hem/haar, totdat het opeens donker werd. Ik voelde dat er iets mis was, ik gaf het kind nog één laatste liefdevolle knuffel...

Afbeelding

en het kind verdween. In plaats van dat ik het kind knuffelde, knuffelde ik Vincent. 'Je hebt mij Cyciel, en dat is genoeg.' fluisterde hij streng in mijn oor.
'Je zal altijd alleen maar mij hebben.'
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: UPDATE! UPDATE! 5 september//Dagboek van een schrijfster

^ dank je allebei!
Sorry, een paar dagen niet ge-update -huiswerk-

De verhaallijn gaat nogal snel, ik houd van een beetje tempo :thumbsup
(dus excuses als je daar niet van houdt)
________________________________________________________________

Dag 6 Schopje

'Het is maar een droom' bleef ik maar tegen mijzelf zeggen. 'Het is maar een droom...' Maar het hielp niet, ik was nog steeds aan het trillen toen ik mij kleren aantrok. Ik merkte verbaasd op dat mijn blauwe shirt een beetje strak zat, maar het maakte toch niet uit. Ik kon gerust oude kleren aantrekken, Vincent hoefde ik toch niet meer te verleiden.

Nog steeds natrillend liep ik de woonkamer in, Vincent zat rustig op de bank een boek te lezen. Aarzelend bleef ik staan, volgens mij wou hij het niet gestoord worden. Maar hij had mij al gehoord. 'Je bent wakker.' zei hij mat en hij legde zijn boek weg. Hij klopte naast zich op de bank. 'Kom eens hier.' Gehoorzaam ging ik naast hem zitten en hij sloeg een arm om mij heen.
'Het spijt me.'

Afbeelding

'Voor wat?' vroeg ik voorzichtig. 'Ik schrok gewoon, ik heb er nooit over nagedacht om vader te worden...' Ik kroop nog wat dichter tegen hem aan. 'Het maakt niet uit.' zei ik zachtjes. 'Ik was ook in paniek.' 'Maar denk je...' begon Vincent. 'Denk je dat je echt zwanger bent?' 'Ja.' zei ik. 'Ik weet het zeker.'
Vincent slaakte een diepe zucht. 'Wil je het laten weghalen?'

Woedend sprong ik overeind. 'Het? Het?!' riep ik woedend. 'Hét is ons kind, Vincent! Hoe kun je nou...' Ik begon te huilen, Vincent sprong ook overeind. 'Hé, hé rustig maar.' zei hij en hij nam mij in zijn armen. 'Vergeet wat ik zei. Ik wil het... hem niet laten weghalen.' verbeterde hij zichzelf. Hij pakte mijn gezicht in zijn handen en dwong mij naar hem te kijken. 'Ik houd van je Cyciel.'

'AU!' riep ik ineens verrast en ik greep naar mijn buik. 'Au? Wat au?' vroeg Vincent bezorgd.
'Ik voelde... ik voelde... een schopje.' zei ik verbaasd.
Vincent boog zich voorover en wreef even over mijn buik. 'Hé mannetje!' zei hij (tegen mijn buik).
'Ik ben je vader.'


Afbeelding
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Update! 8 september//Dagboek van een schrijfster

^ dank je voor de reacties alle drie! :knuffel

Ik heb er iets extra's bij bedacht vandaag, namelijk... *tromgeroffel* wie antwoord kan geven op de laatste vraag van Cyciel, mag de naam voor haar kindje bedenken!
In mijn spel is Cyciel op dit moment aan het bevallen, dus hopelijk raadt iemand het snel.

(als de naam over ongeveer 5 dagen nog niet geraden is, dan bedenk ik er zelf 1 (of misschien wel 2) :P )
________________________________________________________________

Vervolg Dag 6 Verhuizen?

'Hoe gaan we het doen?' 'Wat doen?' 'Met de baby.'
Kreunend duwde ik mijzelf overeind en ik keek Vincent aan. 'Er is niet genoeg ruimte in je huis.' legde hij uit. 'En ik gok dat mijn verdieping ook niet echt een oplossing is.' Nadenkend stond ik op (kreunend), hoe snel kon een buik dik worden?
'We moeten verhuizen Cyciel.' besloot Vincent. 'Samenwonen bedoel je?' vroeg ik en ik begon te ijsberen, voor zover dat lukte.
'Vind je het een te grote stap?' vroeg Vincent bezorgd. 'Want als je dat vindt, dan...'
'Nee.' zei ik snel. 'Nee, het klinkt goed. Het voelt goed.'
Ik ben dus een uitstekende leugenaar.

Die middag wou Vincent al gelijk voor een huis gaan kijken, we werden opgewacht door een man. Ik vond hem persoonlijk nogal creepy.


Afbeelding

'En jullie zijn.' vroeg hij nogal onbeleefd. Vincent was duidelijk een beetje geërgerd. 'Misschien de nieuwe kopers van dit huis.' zei hij bot. De creepy man keek hem een tijdje aan. 'Kom maar mee dan.' zuchtte hij.

We liepen het huis in, ik moest toegeven. Het is een prachtig huis.
Het heeft mooie open kamers, een balkon, een terras en uitzicht op zee. Oftoewel prachtig.

Maar ik twijfelde nog, ik woonde nog maar net in mijn oude huis. Was het niet te vroeg om nu al te verhuizen?
Ik voelde een zacht schopje in mijn buik, glimlachend keek ik na beneden. 'Jij vindt het ook een mooi huis hè.' zei ik zachtjes.
Vincent draaide zich vragend om. 'Wat zei je?' vroeg hij. 'Niks.' zei ik gauw en ik wreef over mijn buik.
De rondleiding eindigde op het balkon. 'Jullie kunnen hier nog wel even blijven zitten.' zei de man (gelukkig was hij tijdens de rondleiding steeds beleefder geworden). Vincent bedankte hem, de man draaide zich om en wou weglopen. Maar hij bedacht zich.
'Een goeie vriendin van mij geeft vanavond een feest, jullie zijn bij deze ook uitgenodigd. Als jullie zin hebben.' na dit gezegd te hebben, draaide de man zich om en liep weg.
Vincent en ik gingen op de bank op het balkon zitten en we genoten van het uitzicht.

Na een paar minuten kon ik de drang niet meer weerstaan, en ik draaide mij naar Vincent om.
'Uhm, wie was die man eigenlijk?'

Afbeelding

________________________________________________________________

Ja, wie heeft hem herkend :lol
-tip, hij was er (volgens mij) ook al in de Sims 2-

Hope you liked it!

Laatst gewijzigd door Merlijntje op wo 11 sep 2013, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Update! 9 september//Dagboek van een schrijfster

Ik kan de afbeeldingen ook niet zien :(
Wordt lastig om iemand te herkennen dan ;)

Edit: Ik kan de screens zien, maar ik heb geen idee wie de makelaar is :?
Is het een standaard sim uit Sunset Valley? Of waar woont ze eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Ravia op do 12 sep 2013, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie