Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: FOTOUPDATE! 12 oktober//Dagboek van een schrijfster

@de foto was eigenlijk voor een up waarbij ze naar de kinderboerderij gaan, maar ik had toch besloten hem niet te doen (A)
Dank je allebei :knuffel
________________________________________________________________

Dag 9 Bezoek en een jacht

Aah, een heerlijke ontspannen ochtend om wakker te worden! Wish it was true.
Vanmorgen werd ik wakker door het gehuil van Sam, hij had honger. Waarom kan hij niet gewoon zelf uit zijn wiegje klimmen, naar boven lopen, de koelkast openen, het fornuis aanzetten, een ei bakken, het fornuis uitzetten en het ei opeten?
O ja, hij is een peuter...

Dus ik stapte vanmorgen mijn bed uit, trok mij kleren aan, gaf Vincent een duw zodat hij ook wakker zou worden en ik ben naar beneden gegaan, op naar de smurfen!
Halverwege de trap ging de deurbel, stiekem hoopte ik dat het een inbreker was. Dan kon ik namelijk Vincent om hulp roepen zodat hij mij heldhaftig kon komen redden, als hij tenminste wakker was.
Maar het was erger dan een inbreker... het was...
mijn moeder...


Afbeelding

'MAM!' riep ik uit. 'Wat doe jij nou weer hier?' 'O, Petronellaatje toch! Ik verwacht wel een iets warmer onthaal, ik heb koekjes meegebracht!' 'Mam...' zei ik geïrriteerd. 'Noem mij geen Petronella, mijn naam is Cyciel...' 'Maar schattepattatje toch, ik heb je nooit anders genoemd!'
Helaas niet nee.

Gelukkig was mijn vader ook meegekomen, hij duwde zachtjes mijn moeder opzij om mij een knuffel te kunnen geven. 'We zijn meteen gekomen Cyciel!' zei hij vrolijk. Verbaasd keek ik hem aan. 'Gekomen, waarvoor?!' 'Voor je bruiloft!' O ja, ik ga trouwen... Bijna vergeten...
Maar er was nog een verassing, mijn nichtje was ook meegekomen. 'Cyciel!' riep ze blij en ze gaf mij een knuffel. 'Rose!' riep ik blij, net toen Vincent slaperig in de deuropening ging staan. 'Cyciel, wie zijn die mensen?' vroeg hij slaperig.
Mijn ouders keken naar hem als een leeuw die naar een mals stuk vlees kijkt. 'Schoonzoon!' riepen ze tegelijk en ze renden op hem af. Arme Vincent...

Mijn ouders "ontvoerden" Vincent mee naar binnen en ik bleef samen met Rose achter. 'Zullen we gaan, nu het nog kan?' vroeg ze lachend. 'Waarheen?' vroeg ik nieuwsgierig.
'Op jurkenjacht!'

Afbeelding

'Weet jij een goede winkel voor trouwjurken?' vroeg Rose. Ik dacht even na, de enige plek die op een kledingwinkel lijkt waar ik ben geweest is de schoonheidssalon van de tante van Blair.
Nou ja, het moest dan maar.

Rose en ik werden warm onthaald in de schoonheidssalon, Blair's tante zag het als een uitdaging om een trouwjurk voor mij te vinden. Volgens mij zag ze mij gewoon als een slachtoffer om als paspop te gebruiken. Maar na 20 jurken passen had ik hem toch echt, de absolute geweldige allesovertreffende nummer 1 trouwjurk!


Afbeelding
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: SPOILER!!!!! 18 oktober//Dagboek van een schrijfster

18 oktober - 1 november, aha...
Sorry jongens (en meisjes), ik was Cyciel echt straal vergeten :sweatdrop
________________________________________________________________

Dag 10: Trouwbellen

Superlief internetdagboek,

ik had nooit gedacht dit ooit nog te schrijven, maar vandaag ga ik trouwen!
Ik ben nog bijna verliefder op mijn trouwjurk dan op Vincent... Hij is van witte zijde met geweven structuren in het zilver (de jurk, niet Vincent).

's Morgens ben ik een trouwboeket uit gaan zoeken samen met Rose. Ik heb uiteindelijk een roze pakket gekocht, hoewel ik helemaal niet van roze houd...

De trouwdatum was perfect geprikt, Vincent en ik hadden afgesproken om met zonsondergang te trouwen, maar dit was natuurlijk alleen mogelijk met een mooie heldere lucht.
Godzijdank was er een heldere lucht vandaag!
Oke, genoeg gepraat, het is tijd voor wat foto's!

Afbeelding

Met paplief!

Afbeelding

Het charmante hoofd van Vincent.

Afbeelding

En toen begon de trouwceremonie, ik zou jullie de trouwbeloftes maar besparen, mijn volledige naam kwam er werkelijk te vaak in voor...
Dus na de trouwbeloften en het ringen uitwisselen was ik officieel, je moet het toch echt geloven,
GETROUWD!!!!!!!!!

Ik herinnerde mij wat ik altijd op tv zag als mensen gingen trouwen, en dus ging ik natuurlijk klaar staan om mijn boeket te gooien!
Mijn moeder ging er ook bijstaan, wat ik erg apart vond aangezien ze al zo'n 53 jaar getrouwd is...

Afbeelding

Rose was uiteindelijk degene die het boeket ving! Ik gun het haar van harte, nu ik zelf getrouwd ben...

De avond had nog een avond in petto, Sam zette zijn eerste stapjes!

Afbeelding

En toen kwam het leukste van de hele avond, de trouwnacht...
Waarvan ik jullie natuurlijk weer de details bespaar.

Ik besloot om romantisch te doen en in Vincents' armen te springen, dit nam hij alleen iets te serieus, want hij droeg mij namelijk naar huis.
Gelukkig wonen wij tegenover het strand, want ik weeg namelijk nogal wat...

Afbeelding

Toen begon dus het geweldige deel waarvan ik jullie de interessante details bespaar...

Afbeelding

Dit is voorlopig mijn laatste update... *aaaaaaaah*
Ik heb namelijk mijn doel bereikt, ik heb mijn droomman gevonden!

Allemaal heel erg bedankt voor het lezen, volgen en reageren!

Xx,
de eerstvrijgezelmaarnudolblijewantikkanmijzelfgetrouwde Cyciel noemen.

________________________________________________________________

Zoals Cyciel al schreef is dit voorlopig de laatste update.
Ik wil nog wel een fotoupdate gaan plaatsen :) de inhoud is nog een verassing...

Allemaal heel erg bedankt voor het volgen en lezen :knuffel

Laatst gewijzigd door Merlijntje op zo 13 apr 2014, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie