Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

er zal tijdelijk iemand uit het dagboek verdwijnen, wie wil jij voor een tijdje weg hebben ?

Peiling eindigde op do 05 dec 2013, 18:23

Kathryn Lockwood
2
33%
Astrid Brown
0
Geen stemmen
Kat Staring
0
Geen stemmen
Bec Somerhalder
0
Geen stemmen
Ian Crawford
0
Geen stemmen
Ryan Salvatore
3
50%
Bonnie McKee
1
17%
Totaal aantal stemmen: 6

51 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood diva's: Update

Afbeelding
Goedemorgen! Na een heerlijk nachtje slapen in een luxe villa in New York, gaat er niets boven een duik in het zwembad. Toch?
Man, wat is het hier heerlijk!' zei Bec terwijl hij rustig aan het zonnen was op zijn luchtmatras. ik zei toch dat New York een fantastische stad is. Ian ging op de springplank staan en deed een bommetje.
ja, je had gelijk. Wat gaan we vanavond doen? Ian keek naar het uitzicht op de stad. Wat dacht je ervan als we vanavond naar de voorspoed kamer gaan. Er is alcohol en er zijn leuke meiden. meer hebben we niet nodig Bec!' zei Ian enthousiast. Ik ga met je mee!
Afbeelding
Bec genoot met volle teugen van zijn verblijf in de villa. Alles was er, een bubbelbad, een zwembad, een bar,..
Ik moet nog even wat boodschappen doen, ga je mee Bec?
Ik kom al! Bec sprong uit het bubbelbad en ging zich aankleden om boodschappen te doen.
Afbeelding
Afbeelding
Ze namen de eerste Taxi naar de stad. Op het moment dat ze uitstapte kreeg Bec een berichtje van Kathryn.
Hey Kathryn stuurt me net een berichtje, ze zegt dat Astrid naar Miami is, maar ze weet niet waarom. 'Misschien wou ze er ook eens tussenuit.' zei Ian.
Maar dan zo zonder gedag te zeggen en zo direct, ik weet het niet volgens mij is er iets mis.
Ach, Kathryn zal de situatie wel op de voet volgen, je kent ze toch!' grapte Ian.
ze liepen door en bespraken de verdere plannen voor de dag. Zoals afgesproken gingen ze naar de voorspoed kamer deze avond.
Afbeelding
Afbeelding
Na uren voorbereiding en klaargemaak waren de jongens eindelijk klaar voor een avondje stappen. Ian had een limousine geregeld die hen naar de locatie bracht. Dankzij zijn vader heeft hij in NY veel connecties en kennissen. De voorspoed kamer is een exclusieve club waar geen paparazzi binnenkomt. Dit vind Ian vooral zo leuk aan de club.
Afbeelding
Afbeelding
Toen ze aankwamen was het heel rustig in de voorspoed kamer. Er was nog bijna niemand te zien.
Hier valt niets te zien! We kunnen beter naar een andere club gaan!' Bec had maar weinig geduld.
Net op dat moment kwam er een meisje binnengewandeld.
Afbeelding
Ze was niet lelijk en was uitdagend gekleed. Ze ging meteen naar de dansvloer en begon te dansen.
Kijk eens aan, de stripster is er ook al!' grapte Bec.
Dat is geen stripster! Dat is Emma Van Der Bilt. Ik ken haar nog van vroeger, we speelde altijd in de speeltuin toen we 6 waren ofzo. Emma keek naar Ian en knipoogde. Ian sprong recht van zijn stoel en begon bij te praten met Emma.
Afbeelding
Wel wel, kijk wie we hier hebben, Ian Crawford. Lang niet gezien, Hoe gaat het met je? Kun je je een beetje vermaken in Hollywood zonder mij?' ze keek uitdagend en sprak op een rustige toon.
Hallo Emma! alles gaat goed met mij en jij bent nog altijd even mooi als toen je zes was, misschien nog wel mooier.' Ian nam zijn kans en keek uitdagend terug.
Even later begonnen ze te dansen. Arme Bec zat alleen aan de bar shotjes te drinken.
Afbeelding
Ze bleven elkaar uitdagend aankijken en waren aan het flirten. Af en toe ging Ian naar de bar om drinken te halen.
Afbeelding
Het dansen bleef niet lang meer dansen na enkele sterke drankjes. Ian had gescoord en nam na de eerste avond al een vriendin mee naar de villa. Was dit gemeend of waren ze te dronken.
Afbeelding
Afbeelding
stomdronken gingen ze met zen tweeën al giechelend naar hun kamer. en van het ene kwam het andere. ik hoop dat ik eer geen tekening bij moet maken.
Miami
Afbeelding
Afbeelding
Astrid was eindelijk geland in het zonovergoten Miami. Ze was hier opgegroeid maar was naar hollywood verhuist omdat ze daar toen een huidige relatie had van een jaar. Ze wist nog het exacte adres van haar huis. Het was al een half jaar geleden dat ze haar moeder en haar vader nog gezien had. Wel via sociale media, maar dat is niet hetzelfde.
Afbeelding
Dit is het 'huis' waar ze haar hele jeugd heeft geleefd samen met haar moeder en vader.
Afbeelding
Na een lange wandeling door Miami, was ze aangekomen bij het huis. Ze belde aan en haar moeder deed de deur open.
Oh goed dat je er bent Astrid, we hebben veel te bespreken.' de moeder sloeg haar armen om haar dochter en gaf haar een knuffel. Kom binnen en ga zitten.' haar moeder wees naar de woonkamer en nodigde haar uit.
Afbeelding
Wat is er nu allemaal aan de hand mama? waarom moest ik zo dringend naar hier komen? Astrid maakte zich zorgen.
Ik heb slecht nieuws, maar ik ga het proberen op te lossen.' ging Mrs Brown verder. Het bedrijf van je vader is failliet verklaard. Dus dat wil zeggen dat we voorlopig geen geld meer hebben en we krijgen ook geen steun van je grootvader. Maar we gaan proberen een lening bij de bank af te sluiten. Maar je zult dus van je rijkeluisleven af moeten stappen en een normaal leven lijden. Je zult voorlopig een baan moeten zoeken tot we een oplossing hebben.
Spotted: dit zag niemand aankomen, Astrid die een normaal leven moet lijden en een baan moet zoeken. Betekent dit het einde voor de familie Brown. ik houd jullie op de hoogte!
XOXO
Gossip Girl


XOXO
Sims3lover<3
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Hollywood diva's

super leuk :)
Maar wel een vraagje. Of je alsjeblieft van die dingetjes ' (hoe heten ze ook al weer xD) wilt gebruiken want dan leest het een stuk fijner. Voor de rest is het super hoor :D


Edit: Inderdaad er dus van die leestekens omheen V

Laatst gewijzigd door Lestis op za 17 aug 2013, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood diva's: update

Afbeelding
Astrid is terug van Miami en heeft afgesproken met Kathryn om het hele verhaal uit te leggen.Want natuurlijk wil BFF Kathryn alles weten! Astrid was alles nog even aan het laten bezinken. De woorden van haar moeder bleven haar achtervolgen. Ze moest een job zoeken, maar ze had helemaal geen idee wat voor werk ze zou moeten doen. Ze had op school de richting handel gestudeerd omdat dat moest van haar moeder, maar universiteit heeft ze nooit gedaan. aangekomen Bij Kathryns huis, stond ze haar al op te wachten. 'Kom ga maar zitten in de zetel ik heb al kamillethee gezet, die lust je zo graag', zei Kathryn.
Afbeelding
Astrid ging zitten en begon te praten. Kathryn luisterde aandachtig.
'maar gaan werken A, dat is toch niet zo eenvoudig? Je bent nooit naar de universiteit geweest!' Kathryn keek haar aan en er rolde een traan van Astrid haar wang.
'Ooh schat, het komt allemaal wel goed!' Kathryn probeerde haar te troosten. Ze vrolijkte al snel terug op. 'Weet je wat wij vanavond gaan doen?', zei Kathryn. 'vanavond geeft Ryan een feest om jouw terugkomst te vieren samen met die van Bec en Ian, die zijn ook net terug van New York. We gaan daar samen heen'. 'dat lijkt me een goed idee', zei astrid met een klein stemmetje en ze begon te lachen. Ze besloot om naar huis te gaan en een baan te zoeken.
Afbeelding
Thuis, begon ze meteen de krant te checken voor een job.
Stylist(e) gezocht bij schoonheidssalon Deluxe.
Astrid sprong in haar auto en reed meteen naar daar. Ze houd van mode en liet deze kans niet schieten. Ze kon het altijd proberen, toch?
Afbeelding
Ze ging naar binnen. Aan de balie zat een lange, magere man.
'Waarmee kan ik u helpen?', zei hij. 'Ik ben hier voor de job die jullie aanbieden'.
'die kant op, naar het kantoor van Mevrouw Miles.
Astrid deed wat de man zei en kwam aan bij het kantoor van mevrouw Miles. Ze legde uit dat ze snel een job nodig had maar geen echt diploma had. De vrouw keek niet erg blij. 'Het leven in de mode is hard jongedame, het zal niet altijd makkelijk zijn met moeilijke hollywood diva's als klanten', zei ze en ze keek naar haar opdrachten lijst voor vandaag. 'Maar ik heb een uitdaging voor jouw. vandaag komt Mevrouw Lemmon langs voor een nieuwe look. Zij is de moeilijkste klant die ons bedrijf kent. Niemand heeft haar ooit tevreden gekregen, zelfs niet mijn beste styliste. Als jij haar tevreden krijgt, ben je aangenomen.', daagde ze Astrid uit.
'moet lukken!' zei Astrid zelfzeker.
Afbeelding
Toen Lemmon arriveerde begon Astrid meteen te werken. Ze veranderde alles van de haarstijl tot de juwelen. en het resultaat mocht er zijn!
Afbeelding
'Ik heb er nog nooit zo goed uitgezien!', riep ze uit. 'je hebt dus eindelijk iemand gevonden die zijn job goed kan', zei ze tegen mevrouw Miles. Zoals afgesproken kreeg Astrid dus de job.
'oh nee het is al 5 uur, ik moet naar het feest van Ryan. ze haastte zich naar huis en trok andere kleren aan.
Afbeelding
Het feestje van bij 212 VIP, een exclusieve club. Het gebouw was ooit het gemeentehuis van hollywood lang voor de vader van Ian burgemeester was. Nu is het een hot spot in hollywood. Er is een cinema, chic restaurant, een gok ruimte en een grote feestruimte. Ryan had heel het gebouw afgehuurd. iedereen was er om 8 uur stipt om te feesten. Ryan luidde het feestje met een fles cava.
Afbeelding
'hey schatje, laten we blackjack gaan spelen, maar gewoon vriendschappelijk.' ryan en Kat gingen naar de gok ruimte en begonnen geld in te zetten.
Afbeelding
Kathryn en Bec gingen een vrienschappelijk potje bowlen. Hoewel Kathryn nog steeds smoorverliefd was op Bec. Ze had speciaal haar duurste avondkleed aangetrokken, een kleedje uit echt slangenleer, goed voor 625.000 dollar. Met daaronder natuurlijk één van haar 39 paar Louboutins. Ze was al heel de avond aan het flirten.
Afbeelding
De rest was gezellig aan het dansen. De sfeer zat er goed in! Tot iedereen een berichtje kreeg van Gossip Girl. Dit wil zeggen dat er een nieuwe roddel online staat.
Spotted: Ryan met een onbekend blondje in het park. Was jij niet samen met Kat? En ja lieve Kat, Ik had je gewaarschuwd!
Afbeelding
'Wie is dat?!' Kat werd woedend en flipte. ' dat is een vriendin van mij, en ja we hebben gekust en hebben die avond het bed met elkaar gedeeld.', zei Ryan koel.
Afbeelding
Kat begon te huilen, sloeg Ryan in zijn gezicht en liep weg. Astrid kwam naar beneden en sprak Ryan aan. 'waar is Kat?', vroeg ze. 'die is weggelopen nadat ik alles heb toegegeven.' zei Ryan alsof het de normaalste zaak van de wereld was wat hij had gedaan. 'Oh ik walg van je Ryan, zoiets doe je gewoon niet.', schreeuwde ze.
Afbeelding
terwijl Astrid alles probeerde recht te zetten bleef Bonnie maar drinken en drinken en drinken. Ze had ondertussen al behoorlijk wat op.
Afbeelding
Eindelijk was het Kathryn gelukt om Bec voor haar te veroveren. Ze waren nu officieel een koppel.
Dit was Gossip Girl voor vandaag met de laatste roddels en feiten over onze Hollywood elite. Keep tuned en ik houd jullie op de hoogte!
XOXO
GossipGirl


XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood diva's: update
Hi Diva's! Waar waren we gebleven? Oh ja, het feestje van Ryan liep ten einde. Een avond met gemengde emoties, verdriet, geluk en .......
Afbeelding
Een kater. Alles wat ik nog weet is dat Bonnie net wat te veel had gedronken. En laten we zeggen dat ze die nacht niet in haar bed heeft geslapen, maar wel op haar oprit. En om te vieren dat ze toch nog haar oprit heeft gehaald, geeft Bonnie een feestje bij haar thuis.
Afbeelding
Ook heeft Hollywood er al weer een koppeltje bij. Kathryn heeft haar doel eindelijk bereikt en mag zichzelf het vriendinnetje nomen van Bec. Hun dag begint op de jacht van Bec.
'oooh ik heb zalig geslapen op je jacht schatje', Kathryn rekte zich uit en ging samen met Bec boven zonnen. 'wat wil je vandaag doen', vroeg Bec. 'De nieuwe romantische film met Brad Pitt in de hoofdrol is uit, laten we die gaan kijken! Bec ging akkoord en ze begonnen zich klaar te maken om naar de film te gaan. Natuurlijk geheel in stijl en zoals ze gewoon zijn werden ze gebracht door een limousine.
Afbeelding

Afbeelding
Terwijl Astrid zich aan het omkleden was om naar haar werk te gaan kreeg ze een telefoontje vanuit Miami.
'Astrid, ik heb slecht nieuws', klonk het aan de andere kant van de lijn.' Je grootvader is overleden. Deze vrijdag is de begrafenis hier in Miami, we zouden het leuk vinden moest je komen'. Astrid wist niet wat ze hoorde. Haar grootvader was vroeger haar beste vriend.' Hoe komt het dat hij dood is mama?', zei astrid met een bibberende stem.' dat weten we niet, we denken gewoon van ouderdom. In ieder geval zorg dat je er vrijdag bent', en de telefoon werd opgehangen. Astrid stortte in elkaar en belde Kathryn. Zo snel als ze kon kwam Kathryn naar Astrid om haar op te vrolijken. Astrid besloot om vroeg te gaan slapen en niet naar het feestje van Bonnie te gaan. Ze wou alleen zijn en was zeker niet in de stemming om te feesten.
Afbeelding
Het feestje van Bonnie kondigde zich aan. Maar wie is deze vreemdeling met wie Bonnie zomaar even staat te kussen? Te veel drank, onbekende vriendjes, wordt Bonnie een bad girl? Het feestje is in ieder geval een knal feest. Het zwembad van Bonnie is ook heel groot, dus de perfecte plek om een poolparty te geven. Kathryn en Bec lijken zich wat meer op de achtergrond hebben gezet en B laat K genieten van een heerlijke Massage.
Afbeelding
Terwijl Kathryn geniet van die massage gebeurt er iets opvallends in haar huis.
Afbeelding
Want wie is deze mysterieuze persoon die zich naar de voordeur van haar villa begeeft? Ze weet zich binnen te dringen in het huis. Een paar dingen weten we zeker: ze droeg Louboutins.
Afbeelding
Ze is doodeng want wie gaat er nu inbreken in een huis om tv te kijken in het donker?
Maar ze heeft nog een reden om binnen te dringen in Kathryn haar paradijs.

Afbeelding
Ze speelt graag met vuur, letterlijk en figuurlijk. Want K haar huis binnendringen en dingen vernielen, gaat niet ongestraft.
Afbeelding
Afbeelding
Toen onze dame ook de auto van K in brand stak, had een overbuurvrouw het gezien en belde meteen de brandweer en de politie. Kathryn kwam meten naar huis en barstte in huilen uit. Er was zoveel schade. De auto was kapot, haar hele eetruimte ook en ook een groot deel van haar kleren waren kapot gescheurd of vernield. De politie vond wel een briefje waar opstond: Dacht je dat je na al die jaren al van me af was K, ik ben nog lang niet klaar met jouw, xoxo.
Gaat dit om een afrekening. Weet je K, soms komt het verleden terug om het heden kapot te maken. en het enige wat je dan kan doen is toekijken. What comes around, goes around!
XOXO Gossip Girl


Mijn excuses dat het zo lang duurde voor ik weer een update postte, maar als je insecurity leest weet je waarom.
XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood Diva's: Update

Wakker worden Hollywood diva's! Vandaag wordt weer een mooie dag, voor sommigen dan toch. Want A moet jammer genoeg afreizen naar Miami voor de begrafenis van haar opa. Ook moeten de sporen van de wilde avond in Kathryns huis opgeruimd worden. En wie kan dat nu beter dan Dorota, Kathryns huishoudster.
Afbeelding
'Dorota! Ruim de rommel op die die crimineel gisteren hier heeft gemaakt' Kathryn kijkt haar aan. 'Sneller je moest al begonnen zijn!'. 'Komt in orde miss Kathryn!' Dorota grijpt meteen een borstel uit de kast en begint te vegen.
Afbeelding
Kathryn kreeg telefoon van Astrid. 'Hey K, wil je alsjeblieft meegaan naar de begrafenis van mijn opa. Ik kan wel wat morele steun gebruiken. We vertrekken om 3 uur deze namiddag', klonk het aan de andere kant van de lijn. 'Tuurlijk Astrid, ik zal wel meegaan. Ik zie je dan!'
'Dorota, we gaan over een uurtje winkelen voor begrafenis kleren. Zorg dat dan alles klaar is!'
Dorota is altijd al haar huishoudster geweest van toen ze nog klein was. Ze kent Kathryn door en door.
Afbeelding
'Aan wat voor kleed had u gedacht Miss Kathryn, ik zou denken aan Gucci, die hebben deze collectie zwart gekleurde jurkjes', zei Dorota. 'Dat lijkt me een goed plan. We gaan wel naar de Gucci winkel op Sunset Boulevard', zei Kathryn. ' Gossip girl spreekt ook al over de begrafenis van de opa van Miss Astrid', Dorota keek naar haar en zag dat ze haar gsm vastgreep. 'De dood van de opa van A. Toeval of moord?', citeerde Kathryn. 'Dat is belachelijk!', riep ze uit.
Afbeelding
aangekomen in Miami en in hun begrafeniskleren, gaan Kathryn en Astrid naar het kerkhof om de begrafenis van opa Brown bij te wonen. De mama en da papa van Astrid waren er al. Het was een zeer intieme gelegenheid. Het graf kreeg een mooi plaatsje op het kerkhof van Miami.
Afbeelding
Na de begrafenis wou Mevr. Brown haar dochter nog even spreken.ze zei dat ze nu kon stoppen met werken aangezien ze 1/3 van de erfenis kreeg en hun ouders de rest. Astrid was verrast dat haar ouders er toch nog zo 'vrolijk' uitzagen.
Afbeelding
Astrid en Kathryn besloten om nog iets te gaan drinken voor ze terug naar Hollywood vlogen. Ze vonden een mooi plaatsje op het dakterras van een grote wolkenkrabber.
'weet je wat mijn moeder daarnet tegen me zei? Ze zei dat ik niet meer moest gaan werken omdat ik een deel van de erfenis krijg'. 'A,Dat is geweldig! eindelijk gedaan met dat stom werk ik ben zo blij voor je!'
'Ik weet het niet ik begon het werk best wel leuk te vinden. Maar ik zie mijn vrienden natuurlijk wel veel minder. Misschien heb je wel gelijk, ik ga mijn ontslag indienen', zei Astrid.
Afbeelding
In Hollywood vinden we een opvallende gebeurtenis terug. Kat is namelijk aan het praten geslagen met niemand minder dan Rihanna. Al lijkt Kat zelf niet te weten wie ze is.
'Leuke haarkleur trouwens! haha, we lijken wel zussen!' Zei Kat enthousiast. 'Jouw haarkleur is anders ook niet mis!' grapte RiRi. Het ziet er in ieder geval naar uit dat ze samen nog een leuke avond gaan hebben. En deze foto's van mijn vertrouwde bronnen zijn daar het bewijs van.
Afbeelding
Afbeelding
Terug aangekomen in Hollywood besluiten ook Astrid en Kathryn nog even iets te gaan drinken. Helaas vind K mijn update niet zo leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Ach ja, ik kan niet iedereen bevriend houden. XOXO Gossip Girl.

bedankt voor het lezen van de update, en vergeet niet te stemmen bovenaan!
XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood diva’s: Update
Er Komt een dag dat we allemaal even terug keren naar het verleden. En Voor onze Hollywood diva’s is die dag vandaag. Er wordt namelijk een bijeenkomst georganiseerd door niemand minder dan onze Kathryn, Om alle vriendjes, vriendinnetjes en volgelingetjes weer te herenigen. De dresscode: Je schooluniform. Zorg er maar zeker voor dat je er tip top uitziet, want je wil die ex laten zien wat hij heeft gemist.
Afbeelding
‘Dorota, Leg mijn uniform alvast klaar. Ik neem even een rustgevend modderbad. Ik wil er op mijn best uitzien!’ Dorota maakt onmiddellijk dat ze in Kathryn haar kamer is en doet wat ze haar heeft gevraagd. ‘Heeft de kapper die ik heb ingehuurd al gebeld?’ riep Kathryn. ‘ja, hij staat hier over 30 minuten, zoals u gevraagd had. Heeft miss Astrid nog gesproken over het Gossip girl bericht van vorige week over geld?’ Vroeg ze nieuwsgierig. ‘Tuurlijk, ze weet dat het onzin is!’
Kathryn kwam in haar kamer en zag haar uniform. Het deed haar spontaan terug denken aan die mooie tijd. De tijd waar zij de baas was over al haar aanhangertjes. Toen ze het uniform aantrok voelde ze zich sterk en goed in haar vel. Wat zeker niet mocht ontbreken was een tiara. Dat was het icoon dat je bij haar legertje hoorde. Ze deelde ze zelfs uit aan de meisjes die potentieel hadden om haar te dienen. Want wie wil er nu niet gekleineerd en vernederd worden door Kathryn Lockwood.
Afbeelding
Na uren voorbereiding was ze klaar om te vertrekken, en ze straalde! ‘De Limousine met Miss Astrid en Mister Bec wacht buiten op u Miss Kathryn’, zei Dorota. De sfeer in de limousine zat er goed in! Oude herinneringen aan je schooltijd ophalen is ten slotte leuk. Er wordt gelachen en gedronken.
Afbeelding
K had een mooie locatie uitgekozen, Hun eigen school! Iedereen was aanwezig, maar de sterren van de avond waren onze diva’s. De sfeer zat er goed in. Er werd gedanst, gegeten en gedronken. Maar na een tijdje te dansen hielden Astrid en Bec het voor bekeken en gingen de prachtige tuinen van hun school herontdekken.
Afbeelding
Na een tijdje te hebben rondgewandeld zagen ze een bankje dat veel herinneringen opriep. Ze genoten samen even van de rust en stilte in de prachtige tuin.
‘Kathryn heeft echt een super feest georganiseerd’, begon Astrid. ‘Ja daar is ze altijd al goed in geweest, het is een van haar specialiteiten’, antwoorde Bec. ‘Weet je nog’, zei Astrid, ’Die keer dat wij hier samen zaten en Emma viel in de vijver omdat ze geduwd werd door haar ex, dat was zo grappig!’ Bec moest lachen. ‘ja, dat weet ik nog, toen waren wij nog een stel’, zei hij. Hij keek haar aan en kwam dichter bij haar lippen en begonnen te kussen. Astrid trok weg. ‘nee, dit mag niet. Je bent het vriendje van mijn beste vriendin’, zei ze bezorgt. ‘Ik heb van niemand anders meer zoveel gehouden als van jouw Astrid. Ik hou zelfs meer van jouw dan van Kathryn’, zei hij. Astrid keek rond zich heen om er zeker van te zijn of niemand ze had gezien, maar daar was het al te laat voor.
Afbeelding
Nietsvermoedend kwamen Astrid en Bec terug binnen. Kathryn kwam op Bec afgestormd. ‘Hoe kon je!’ en ze sloeg hem in zin gezicht. Al gauw brak er een ruzie uit er werden er met argumenten en beschuldigingen gegooid.
Afbeelding
Afbeelding
Kathryn verliet haar eigen feest als eerste met tranen in de ogen. Astrid liep haar achterna: ‘K, wacht nou, het is niet wat je denkt!’ ‘Wat is het dan?’ Zei kathryn kwaad. ‘Bec en ik hebben wel gekust maar dat was een fout. We zagen in dat we dit niet konden doen’. ‘’Ik snap het wel, jullie waren gewoon herinneringen aan het ophalen en kusten, toch?’, vroeg ze. ‘Ja tuurlijk, helemaal niet zo erg.’ ‘Oké dan, wil jij Bec vertellen dat ik hem vergeef. Ik ben naar huis’. ‘zal ik doen K’, zei Astrid.
XOXO Gossip Girl.

stem hierboven op wie je weg wilt en bedankt voor de lieve commments !
XOXO
Sims3lover<3

Laatst gewijzigd door sims3lover<3 op zo 27 okt 2013, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie