Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

er zal tijdelijk iemand uit het dagboek verdwijnen, wie wil jij voor een tijdje weg hebben ?

Peiling eindigde op do 05 dec 2013, 18:23

Kathryn Lockwood
2
33%
Astrid Brown
0
Geen stemmen
Kat Staring
0
Geen stemmen
Bec Somerhalder
0
Geen stemmen
Ian Crawford
0
Geen stemmen
Ryan Salvatore
3
50%
Bonnie McKee
1
17%
Totaal aantal stemmen: 6

51 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood diva’s: update

Soms krijg je kansen in je leven die je maar 1 keer krijgt. Dan kan je kiezen, je pakt ze met beide handen aan, of doet het niet en hebt voor de rest van je leven spijt. Mijn raad: doe het! En dat is precies wat Kathryn heeft gedaan deze morgen!
Afbeelding
*tring-tring*, Kathryns telefoon ging. Het was nog maar 8 uur in de ochtend. Kathryn keek op het schermpje of ze het gegeven nummer herkende, maar het was onbekend. ‘hallo?’, zei Kathryn nog moe. ‘goedemorgen Mevrouw Lockwood, U spreekt met de vertegenwoordiger van Christian Louboutin.’, zei een man met een zware stem. ‘Meneer Louboutin wil u graag uitnodigen in Parijs om een fotoshoot te doen voor het nieuwste model van de schoenen, bent u geïnteresseerd? ‘, vroeg hij. ‘Euhm’, Kathryn aarzelde en stotterde even, ’Tuurlijk, wanneer moet ik er zijn?’ ‘Morgen om 10 uur ’s morgens, Ik mail u het adres wel’, antwoorde hij. Er verscheen en glimlach op Kathryn haar gezicht. Een echte fotoshoot en dan nog wel voor niemand minder dan Meneer Louboutin, waarvan ze grote fan is. Ze wist alleen niet goed, waarom haar? Ze belde meteen naar Astrid om het geweldige nieuws te vertellen.
‘Zie je het al voor je A, modellenwerk voor Gucci, Prada, Manolo, Dior. Ik wil dus dat je mee gaat.’, zei K. ‘Tuurlijk K, Ik ben over 30 minuutjes bij jouw en dan vertrekken we naar het vliegveld’, antwoorde A. Samen met Astrid gingen ook Dorota en Bec mee, want het vriendje en de huishoudster mochten niet ontbreken. Bec zat na de avond van de school reünie met gemengde gevoelens. Hij had tegen Astrid gezegd dat hij van haar houd en nooit van Kathryn heeft gehouden. Hij deed zijn best om het te vergeten en verder te gaan.
Na een lange rit van Los Angeles naar hartje Parijs waren ze aangekomen. Kathryn kreeg een mail van de woordvoerder. *Ik speek je straks op Champs Elysees 114.* stond er in de mail. Ze huurde zo snel als ze kon een auto en reed naar de afgesproken plaats.
Afbeelding
Het was gelegen bij een gezellig pleintje. Ze kende het pleintje wel omdat ze al vaker in Parijs is geweest onder andere voor de fashionweek. Het adres leidde naar een typisch Frans huisje waar langs de zijkant ‘woordvoerder C. Louboutin’ opstond.
Afbeelding
Ze liep de trappen op en klopte op de deur. Een lange man zonder haar deed de deur open. Hij zag er heel streng en professioneel uit. ‘Kom binnen Mevrouw Lockwood’, zei hij en hij wees naar zijn bureau.
Afbeelding
De man keek haar aan. Kathryn opende het gesprek. ‘Hoe heeft u mij eigenlijk kunnen vinden?’ vroeg ze. ‘We hebben u ontdekt via de blog site genaamd Gossip Girl waar er regelmatig over u wordt geschreven. Mijnheer Louboutin zelf vond u het geschikte persoon voor de campagne van zijn nieuwe schoen genaamd Astroid’,zei hij en hij keek haar aan en begon te schrijven. Niet veel later werden haar maten en haar schoenmaat opgenomen. Alles werd nauwkeurig genoteerd door de woordvoerder. ‘Ik zal u nu naar de locatie brengen waar de shoot zal doorgaan’, zei hij.
Onderweg in de auto kon K het nog steeds niet geloven. Wie had ooit gedacht dat Gossip Girl haar aan een baan zou helpen. Het portier werd opengedaan en Kathryn stapte uit. De woordvoerder leed haar naar binnen, daar stond al een hele groep stylisten klaar om haar op te tutten. Ze moest gelijk een andere outfit aan trekken, die ze best wel mooi vond. Ze kreeg alle kleren en de nieuwe schoenen zei de man. Ze was plots veranderd in een stoere vrouw. ‘Het enige wat jij moet doen is op dit tafeltje gaan staan en zitten’, zei hij. Het enige dacht Kathryn, met die torenhoge hakken op een wankel tafeltje gaan staan is nog niet zo makkelijk. De fotograaf gaf haar exacte instructies. Links hand daar, rechtse daar.
Afbeelding
De uiteindelijke foto zag er geweldig uit. De man kwam naar haar toegestapt en duwde een cheque in haar handen. Ze keek ernaar en zag dat ze 5000 euro betaald kreeg voor dit voormiddagje poseren. Om exact 3 uur verliet ze het gebouw met het kaartje van de woordvoerder in haar handen. ‘Zodra andere grote merken zien hoe goed je bent, gaat het snel’, had hij gezegd. Ze ging zeker nog van hem horen. Ze belde meteen Astrid op om af te spreken op het pleintje om te gaan winkelen.
Afbeelding
Afbeelding
Het winkelen in alle duren merkwinkels in Parijs deed haar goed, hier was ze graag. Met 1500 euro minder gingen ze terug naar het hotel waar ze verbleven. Ze vertrokken immers deze nacht weer terug naar Los Angeles.
Bec had zijn middag anders gespendeerd dan de meiden. Hij had de hele middag ongerust met Ryan getelefoneerd. Hij was ten einde raad en wist niet of hij nog wel met kathryn samen kon zijn. Ryan had hem gezegd dat hij de kans moest grijpen en dat als hij Kathryn nu liet schieten, dat hij ze voor altijd kwijt zou zijn. Maar het voelde zo fout voor Bec. Hij had niet echt gevoelens voor haar, dacht hij. Maar toen hij terug dacht aan toen ze nog jonger waren werd hij spontaan terug verliefd. Toen ze nog jong waren wou Kathryn altijd al met hem trouwen en dat ze in een kasteel gingen wonen met een grote tuin en een roze fontein. Ze hadden samen al veel meegemaakt en doorstaan. Bec stuurde een berichtje naar Kathryn om hem te ontmoeten op haar favoriete plekje in Parijs, een plekje met een prachtig zicht over de hele stad.
Afbeelding
Kathryn kwam eraan gerend en Bec stond geknield klaar met een bos rode rozen. ‘Sorry Liefje’, zei hij en hij bood de bloemen aan. Kathryn pakte de bloemen en omhelsde hem. Het moment werd verstoord door een Gossip Girl update.
Afbeelding
XOXO Gossip Girl

XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Na lang wachten de seizoensfinale van Hollywood diva's ! enjoy!

Jullie mogen het misschien vergeten zijn, maar onze hollywood diva’s niet. nog niet zo lang geleden is er in Kathryn haar huis ingebroken, met nare gevolgen van dien. Dus besloten bezorgde Bec en Ryan een privé detective in te schakelen.

‘Dacht je dat je na al die jaren al van me af was K, ik ben nog lang niet klaar met jouw, xoxo’, citeerde de detective. ‘dat is inderdaad verontrustend, heeft jullie vriendin vijanden?’
Bec en Ryan keken elkaar aan. Kathryn is misschien niet de meest geliefde persoon van hollywood, maar echt vijanden heeft ze ook niet. ‘nee ik denk het niet’, antwoorde Bec. De detective bekeek het briefje nog eens. ‘ zijn er buiten dit briefje nog aanwijzingen?’ vroeg hij. Ryan dacht na maar kon niets bedenken. 'nee’, antwoorde hij en hij keek naar Bec voor zijn bevestiging. ‘Dan ga ik dit tot op de bodem uitzoeken’, zei hij en hij stond recht om de jongens een handdruk te geven en ze uit zijn kantoor te lijden.

Het favoriete moment van het jaar is weer aangebroken, de whiteparty van Astrid. Hét feestje waar nog een jaar over gesproken wordt. Wie droeg wat ? Wie heeft wie gezoend ? Natuurlijk vertel
ik het jullie allemaal !


Afbeelding

‘Kat, kun je mij een jurk helpen kiezen’. Astrid stond radeloos met haar handen in haar haar voor de spiegel. ‘Zou ik voor de witte van Chanel gaan? Of toch deze van Versace?’ vroeg Astrid. ‘Ik zou voor Versace gaan, het wit is witter’, lachte Kat. ‘Wel jammer dat Kathryn er niet bij kan zijn’, zuchtte Astrid. Kathryn was naar Milaan afgereisd om een modeshow te lopen voor Valentino. Het ging haar voor de wind, ze veroverde de hele modewereld. Maar ze mistte wel het meest glamoureuze feest in Hollywood. ‘Wie komt er allemaal?’ Vroeg Kat terwijl ze Astrid haar kleed in plooi legde. ‘Wel jij, en ik en Bec, Ryan, Ian Bonnie en ik denk Kim Kardashian’, antwoorde ze terwijl ze met haar haar aan het spelen was. Om 8 uur stipt begon het feest. Mijn tips voor de whiteparty. Met je aankomst moet je opvallen. Je wil natuurlijk niet onderdoen, dus limo’s zijn vereist! Wit is sowieso een must, maar houd het chic. Raak geen rode wijn aan! En het feest kan beginnen!
Astrid had heel haar tuin laten ombouwen tot een echt feestparadijs. De sfeerverlichting was prachtig! Om 7:59 kwam de eerste gast aan, in een limousine. Een butler deed het portier open en Kat kwam uit de wagen gestapt. Na een hele ronde complimentjes over elkaars jurken, juwelen en schoenen gingen ze naar de tuin. Voor ze het wisten waren er al meer mensen. En jawel, Kim Kardashian was er ook.
Afbeelding
Kim en Astrid kennen elkaar al lang en zijn goede vriendinnen. De enige die er om 11 uur nog steeds niet was, was Ryan. Astrid voelde zich een beetje geïrriteerd. Na nog eens een uur wachten arriveerde Ryan ein-de-lijk op het feest, stomdronken! Astrid keerde hem de rug toe en probeerde hem te negeren.

Intussen in Parijs:
Afbeelding
Kathryn mocht dan niet fysiek aanwezig zijn op het feest, maar wel mentaal en met haar hart. ‘Mevrouw Lockwood? Uw limo is er’, zei haar ‘personal assistent’. Met tegenzin stapte ze in de limo. Het verkeer in Parijs was een hel!

Intussen in Hollywood:
Afbeelding
Terwijl Astrid rustig stond te praten met Kim Kardashian hoorde ze plots naast haar een kreet en direct daarna een plons. Ze draaide zich om en zag dat Ryan een van haar gasten in het water had geduwd. ‘Wat doe je Ryan, je maakt een hele scène’, zei ze vanuit haar mondhoek. Ryan voelde zich duidelijk beledigd. ‘Deze whiteparty is de stomste die ik ooit heb bijgewoond’, zei hij luidop. Hij pakte een fles rode wijn en gooide ze op de grond.
Afbeelding
Astrid werd razend. ‘Verdwijn Ryan, het is voorbij, je hebt hier genoeg miserie bezorgd’, riep ze. Ryan pakte haar beet bij haar kaak. ‘probeer me maar eens weg te krijgen’, zei hij in haar gezicht en hij tilde haar bijna van de grond op. Bec kwam tussen beiden. ‘Stop Ryan, ga weg’, zei hij. Heel het feest stond op het spektakel te kijken. Ryan liep weg, maar plots keerde hij om en gaf Bec een klap in zijn gezicht.
Afbeelding
Bec viel bloedend neer en Ryan verdween. Astrid hielp Bec weer te been. Alle telefoons op het hele feest begonnen te rinkelen, dat betekent Gossip Girl update. En alsof er nog niet genoeg drama was geweest sloeg het noodlot toe.
Afbeelding
Groot nieuws in Parijs. Een zwarte limo heeft een enorm accident veroorzaakt op de autosnelweg. Volgens bronnen zou de inzittende een model uit Hollywood zijn die op weg was naar een modeshow van Valentino. Alle inzittenden waren opslag dood?
Astrid keek op met tranen in haar ogen. ‘Kathryn!’
XOXO
Gossip Girl

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie