Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

er zal tijdelijk iemand uit het dagboek verdwijnen, wie wil jij voor een tijdje weg hebben ?

Peiling eindigde op do 05 dec 2013, 18:23

Kathryn Lockwood
2
33%
Astrid Brown
0
Geen stemmen
Kat Staring
0
Geen stemmen
Bec Somerhalder
0
Geen stemmen
Ian Crawford
0
Geen stemmen
Ryan Salvatore
3
50%
Bonnie McKee
1
17%
Totaal aantal stemmen: 6

51 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Hollywood diva's

Hollywood Diva's: The introduction

Afbeelding

Meet Kathryn Lockwood, Hollywoods grootste diva! iedereen kent Kathryn. Alles wat Kathryn heeft gedaan in haar leven was altijd met succes. Zij heeft het leven waar vele mensen alleen maar van kunnen dromen. Haar vader is de steenrijke eigenaar van de hotelketen Lockwood. Met andere woorden, Kathryn is de rijke erfgename aangezien zij het enige kind is in de familie. Ze krijgt en heeft alles wat ze maar kan wensen. Het enige wat Kathryn niet heeft is veel vrienden, behalve Astrid dan. Kathryn kan soms een echte bitch zijn, maar soms laat ze haar goed hart eens zien.

Afbeelding

Dit is Astrid Brown, de beste vriendin van Kathryn. Ze is heel vriendelijk en staat altijd paraat voor haar vrienden. Ze is opgegroeid in een rijke familie, en heeft nu zelf een gelukkig leven waar ze niet voor moet werken. Astrid heeft veel vrienden en vriendinnen, in tegenstelling tot Kathryn. Haar liefdesleven daarentegen is iets ingewikkelder.

Afbeelding

Kat Staring is iets minder bekend in Hollywood, maar ze werkt zich helemaal naar de top. Haar ouders zijn niet zo rijk, maar ze is blij met wat ze heeft. Ze is vriendelijk van persoonlijkheid en laat vaak haar goed hart tonen. Ondanks haar afkomst heeft ze goede connecties, haar goede vriendin is namelijk niemand minder dan Katy Perry. Haar verleden ging immers niet over rozengeur en maneschijn. Ze heeft een hopeloze crush op Bec Somerhalder.

Afbeelding

Bec Somerhalder is de absolute Hottie in Hollywood, want wie heeft er nu geen crush op hem. Hij is lief en charmant en de ex van Astrid Brown. zijn vader is een succesvolle zakenman en verdiend bakken met geld. Hij heeft zijn eigen grote villa in Hollywood en een buitenverblijf in de modestad Parijs. Hij kent veel belangrijke, invloedrijke mensen zowel in Parijs als in Hollywood. Werken doet hij niet, het geld stroomt binnen dankzij zijn vader. kortom, de absolute crush van elk meisje.

Afbeelding

Ian Crawford is de zoon van de burgemeester van Hollywood. Dit heeft zijn voordelen en zijn nadelen, als hij zich misdraagt, komt zijn vader er meteen achter. Waar hij is zijn meestal ook helpers en personeel. Hij heeft over het algemeen een braaf imago en heeft bijna nog nooit iets verkeerd gedaan zover we weten. Hij heeft veel vrienden en kan ook altijd op ze rekenen. Hoewel hij ook vrienden heeft die hem op het foute pad willen leiden en zijn imago om zeep willen helpen. Ian vind dat rijke leventje en gevolgd worden door paparazzi toch maar niets.

Afbeelding

Wie van badboys houd, is bij Ryan Somerhalder aan het juiste adres. Hij heeft een zeer donker verleden waar tot vandaag toe nog maar weinig over weten. Ondanks zijn badboy gehalte is hij goed bevriend met Astrid en Kathryn. We willen zeker niet zeggen dat hij zich altijd misdraagt, want af en toe komt zijn goed hart naar boven. Geld is voor Ryan zeker geen probleem. Hij spendeert elke dag wel meer dan een normaal persoon op een maand verdiend. Zijn vader is ook een rijke zakenman een een goede vriend van de vader van Bec. Zijn eigen privélimo met chauffeur, een gigantische garderobe, hij heeft het allemaal. Ryan wordt niet snel verliefd, maar als hij verliefd is , gaat hij er helemaal voor en bezorgd hij zijn vriendin de tijd van haar leven!

en wie ben ik? Ik ben een blogger die het leven van deze rijke rolmodellen op de voet volgt. als er iets te melden valt doe ik dat ook gelijk, goed of slecht, vernederend of schokkend, ik post en weet het allemaal! XOXO

XOXO
Sims3lover<3

Laatst gewijzigd door sims3lover<3 op wo 03 sep 2014, 22:13, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood Diva's: Update


Afbeelding

text bericht van: Kathryn Lockwood;
Hey A, kom je even naar mijn huis, het is al een tijdje geleden!
xxx, K

BFF Astrid sprong meteen in haar auto en reed naar Kathryn haar huis. Daar aangekomen wandelde ze de lange oprit af tot aan de deur.
*tjing-tjing*, de deurbel klinkt net als een kassa die open en dicht gaat. Kathryn deed de deur open.
Hey A, hoe gaat het? Kom Binnen, Je bent toch niet gevolgd door paparazzi he ?
Hey darling! alles oke en nee er zijn geen paparazzi's.

Afbeelding

Wat is er Kathryn?
Ik wou je uitnodigen voor mijn feestje deze avond.
oh super K, je weet hoe veel ik van jouw feestjes houd ! om hoe laat?
Het begint om 9 uur en Bec en Ian en al de rest komen ook!
Great, maar eerst moeten we wat dingen samen doen zoals zonnen buiten en winkelen, ben je vrij vandaag?
Voor jouw altijd A, dat weet je toch!

Afbeelding

Kathryns villa had een enorm groot dakterras dat zich over de verschillende verdiepen bevond. Er stond een Barbecue en een eettafel, een verfdouche en natuurlijk lounge zetels. Na een verfrissende plons in het water, gingen ze met zen tweeën relaxen en bijpraten onder de gloeiende zon van Hollywood. Weet je al wat je gaat aandoen K? 'Ja, mijn lichtroze dolce and gabbana kleed.', ze keek om zich heen en fronste. 'Dorota !!!', de huishoudhulp verscheen meteen. Ja miss Kathryn. 'Breng mijn kleed van vanavond naar hier zodat A het kan zien.', ze holde meteen naar de slaapkamer van Kathryn en pakte het kleed mee naar het terras. het is een prachtig kleed, niet miss Astrid? Niemand vroeg om jouw mening dorota, maar je hebt gelijk, toch A? Tuurlijk, het kleed is prachtig K ! Snel holde Dorota weer naar boven om het kleed terug weg te hangen.

Afbeelding
Afbeelding

'Heb jij ook een uitnodiging gekregen voor het feestje van Kathryn?', vroeg Ian aan Ryan. 'Tuurlijk heb ik een uitnodiging gekregen, ze is smoorverliefd op mij weet je.',zei Ryan zelfverzekerd. Ben je daar zeker van, ze heeft een hekel aan je. Als jij bij haar in de buurt komt begint ze met haar ogen te draaien. Ian keek om zich heen en genoot van het zicht op zee. Zie je, ze kan het gewoon niet hebben dat ze op mij verliefd is. Iedereen is verliefd op Ryan Salvatore. Ian rolde met zijn ogen. In ieder geval, ik ga volgende week naar New York om er even tussenuit te zijn, samen met Bec.

Afbeelding
Afbeelding

Nadat Astrid was vertrokken begon Kathryn zich meteen klaar te maken en op te dirken voor haar feest. Dorota, geef mijn jurk aan. 'De limousine komt om 8 uur en gaat ook nog miss Astrid oppikken.', zei Dorota.

Afbeelding

Dit is Bonnie McKee. Ze is de beste vriendin van Astrid en Kathryn. Ze is lief en een beetje gestoord. Ze draagt altijd opvallende kleding die typisch Amerikaans is. Zij is ook uitgenodigd op het feestje van Kathryn.

Afbeelding

Time to party!!! Astrid verklaart het feest voor geopend. 'Zin om te dansen?', Kathryn draait zich om en Bec bied zijn hand aan om samen met haar te dansen. 'Tuurlijk', zegt Kathryn dolgelukkig. even later komt Bonnie binnen. Aaah Astrid, het is zo goed je weer te zien! Astrid draait zich om en er verschijnt er glimlach op haar gezicht. Hey Bonnie, hoe was Hawaï de laatste 2 maanden? Super, ik zal je alles vertellen. Ze wees naar de zeteltjes en ze gingen samen zitten om wat bij te praten. 'Van Wanneer ben je terug?', vroeg Astrid nieuwsgierig. Van deze woensdag, mij ouders wouden naar huis en er was net slecht weer op komst in Hawaï. heb ik iets gemist terwijl ik weg was? 'Het gebruikelijke hollywood drama', lachte Astrid. 'Hey dit was ons favoriete nummer voor ik 2 maanden weg was, laten we dansen', riep Bonnie vrolijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kat ging een drankje halen en ging op een zeteltje zitten om het rustig op te drinken. Wat zit jij hier zo alleen te doen? Ryan kwam naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij zag dat ze al een beetje te veel had gedronken en een beetje dronken was. Hij rekte zich uit en sloeg zijn arm om haar heen.

Afbeelding

Spotted: een dronken Kat en een nuchtere Ryan Salvatore al knuffelend in elkaars armen. Interessante wending van het feestje. De vraag is of Kathryn dit wel zo leuk vind. tot we dat weten, lig ik op de loer.
XOXO
Gossip Girl


dit was de up. bedankt voor alle goede commentaren!
een woordje uitleg: ik gebruik de eerste letter van e naam om duidelijk te maken wie er spreekt. bv: A = Astrid Brown.
de cursieve tekst zegt de blogger die nu even gossip girl heet omdat ik nog niet egt een naam heb.

XOXO
Sims3lover<3
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: Hollywood diva's

Hollywood Diva's: Update

Afbeelding
Spotted: Kat en Ryan kussend op een bankje in het park. Heeft niemand je ooit verteld dat hij een slechte vangst is. Hierbij ben je gewaarschuwd!
Afbeelding
Moeten we eerst niet praten over onze relatie? Ik bedoel, wil je wel echt iets met mij? Woensdagavond waren we allebei dronken en wisten we niet goed wat we deden.
Jij bent zo schattig als je zo serieus bent. Tuurlijk wil ik wat met jouw! En woensdagavond was een teken Kat, een teken dat we samen horen. Hij keek verliefd naar haar en verleide haar met zijn blauwe ogen. Ik heb een limousine voor ons geregeld die ons naar mijn huis brengt. Heb je zin om mee te gaan ?
Natuurlijk! Kat vergat haar twijfels en ging mee met Ryan.
Afbeelding
Afbeelding
Ian, Kathryn en Astrid waren op weg naar het exclusieve feest van de moeder van Ian. Of met andere woorden, de vrouw van de burgemeester. Het was een liefdadigheidsfeest, want alles draait in Hollywood om het goede doel.
Heb je het al gehoord? Gossip Girl heeft gepost dat Ryan en Astrid zin gespot op een bankje in het park... kussend. Astrid keek naar Kathryn en Ian.
Pfff ze heeft nog veel te leren als ze denkt dat ze Ryan Salvatore kan vertrouwen, ik spreek uit ervaring.
Je moet toegeven Kathryn dat hij al fel verbeterd is sinds vorig jaar. Weet je nog dat drugsschandaal van in oktober vorig jaar. Dat zou hij nu niet meer doen. Ian leek zeker van zijn stuk dus zweeg Kathryn maar en draaide ze haar hoofd om.
Afbeelding
Afbeelding
Terug thuis van het feest wou Astrid een beetje 'me-time'. Na even te ontspannen hebben in haar Jacuzzi droogde ze zich en ging ze naar binnen om lekker warme thee te zetten. Ze keek op haar gsm en zag dat ze drie gemiste oproepen had van haar moeder.
Schatje je moet nu naar Miami komen, er zijn problemen met je vader. Ik wil je niet ongerust maken, maar neem gewoon het eerst vliegtuig en kom naar hier.
Na deze verontrustende voicemail pakte ze gelijk haar koffers en boekte ze het eerste vliegtuig naar Miami. Op weg naar de luchthaven probeerde ze Kathryn te bellen en haar op de hoogte te brengen, maar ze nam niet op.
Kathryn in ben het Astrid. Ik ben naar Miami. Ik weet nog niet wanneer ik terug zal zijn, bel me.
Afbeelding
Maar Kathryn had afgesproken met Bonnie om te chillen in de Beach lounge van Venice Beach.
Afbeelding
Afbeelding
Hoe was het feestje van de moeder van Ian?
Het was saai, maar ja dat is nu eenmaal bij een liefdadigheidsfeest. Ik heb 20.000 dollar geschonken aan het goede doel.
Super! Wat was het doel?
Ik heb geen idee! Kathryn hield haar schouders op.
Afbeelding
New York, dat is lang geleden. Ian geniet van het uitzicht.
Samen met Bec neemt hij een taxi naar zijn buitenverblijf in New York.
Afbeelding
Wat een prachtig uitzicht vanaf je terras. Bec keek verbaasd vanaf het terras naar de skyline van NYC.
Laten we toosten op ons verblijf hier Bec.
Op New York!
Op New York!
Afbeelding
Spotted: Onze eigen Bec en Ian in downtown New York. Wat voor avonturen gaan zij daar beleven? Plezier maken met de plaatselijke meisjes of in een compleet schandaal vallen. wie weet? Ik weet het, en ik houd jullie op de hoogte!
XOXO
Gossip Girl

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie