Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

moet ik mijn tweede dagboek, Hollywood drama ook binnenkort posten ?

Peiling eindigde op do 08 aug 2013, 22:24

ja !!
9
82%
nee !!
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

85 berichten • Pagina 5 van 5

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: insecurity: final chapter

Lestis schreef:Lastig vallen niet. Je hebt me laten zien hoe vreselijk het is. Ik heb elk moment mee gelezen met een brok in mijn keel. Het is een nare ziekte. Een meisje in mijn klas gaf het laatst toe dat ze het ook had. Ze vertelde dat ze er ook minder open door was geworden. Ik kon het wel met haar vinden maar ik wil me niet aan haar opdringen. Ze is nu sommige lessen weg en ik hoop dat het goed komt met haar en met jou natuurlijk :)
Ik snap het helemaal wat je bedoelt. Mijn goede vriendin heeft ook een eetstoornis. Maar ze had de kliniek en alles al achter de rug toen ik haar leerde kennen in de vierde klas. Ik heb haar niet kunnen steunen in deze periode, maar wel in de periode erna waar ze niemand in het nieuwe jaar kende enzo en daar is ze me heel dankbaar voor geweest. Ze was heel gesloten enzo, maar ik ging altijd gewoon met haar om en ze werd steeds opener en het gaat nu echt een heel stuk beter met haar! :D Je hoeft je niet op te dringen. Gewoon gesprekjes aanknopen, dat betekent echt al heel veel voor iemand :)

Je valt ons hier helemaal niet mee lastig hoor! :O Ik vind het juist heel dapper dat je dit zo durft te schrijven en daar heb ik echt veel bewondering voor ;)
Ik wens je echt super veel sterkte toe :knuffel
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: insecurity: final chapter

Heel veel sterkte! :knuffel
Je gaat het halen, ik meen het! :thumbsup Ik bedoel, als je je verhaal durft delen aan een groep mensen die je eigenlijk niet echt kent, dan word die eetstoornis een eitje voor je! :laugh En ons lastigvallen doe je helemaal niet! Dat mag je zeker niet denken! (A)
Ik wens je nog heel veel geluk! :knuffel En als je iets kwijt wil, mag je me altijd pmm'en :D
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: insecurity: final chapter

Heei,

Ik wil eerst zeggen dat ik het super dapper vindt dat je je verhaal met iedereen gedeeld heb, ik vind het verschrikkelijk om te lezen wat jij allemaal mee gemaakt heb en dat je toch de kracht heb gevonden om door te blijven gaan en hulp te zoeken! Ik vind het ook heel confronterend om te lezen wat er allemaal gebeurd is, vooral het "ik ga jullie niet langer lastig vallen" deel maar zo moet je echt niet denken. :knuffel Ik vind het juist fijn dat je de leden van simsnieuws genoeg vertrouwd om zo'n persoonlijk verhaal te delen en ook een beetje om steun te vragen bij iedereen. Ik vind het ook heel erg wat er met je vriendin gebeurd is en ik wens je (ook al is het een paar maanden geleden) alle sterkte van de wereld toe en als er wat is kun je altijd een pm sturen :)

:knuffel
~RAWR~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie