Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

moet ik mijn tweede dagboek, Hollywood drama ook binnenkort posten ?

Peiling eindigde op do 08 aug 2013, 22:24

ja !!
9
82%
nee !!
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

85 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: insecurity

Omg ik ben zo blij dat wij bij het postjzlf topic je hebben gezegd dat je snel iets moet doen
Nu ik dit lees (mooi geschreven) vind ik het best wel eng we zullen je steunen
Afbeelding
Keep calm and say sims
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: insecurity

Erg heftig allemaal!
Ik wens je heel veel sterkte met aankomen en ik hoop dat het schrijven je een beetje helpt! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: insecurity

Erg mooi, vreselijk dat je het mee hebt moeten maken, maar ook erg mooi dat je het nu kunt verwoorden en kunt plaatsen in zo'n mooi verhaal. Geweldig!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: insecurity

Goed van je dat je het wilt delen! Je ziet (hierboven) dat er veel mensen zijn die je steunen. Ook ik ben dat van plan te doen!

Ik wens je heel veel succes en sterkte. Wat ik begrijp wordt het niet makkelijk, maar het zal je lukken!! Daar ben ik van overtuigd!
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: insecurity

Goed en wat ontzettend dapper van je dat dit durft de delen! :o
Ik vind je heel mooi schrijven en het is heel moielijk wat jij moet doorstaan! :)
Ik help mee met je te steunen! :thumbsup
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: insecurity

Insecurity: Update

Afbeelding

Zoals ik dus al zei heb ik de site pro ana bezocht. Omdat ik zo gedreven was om af te vallen vertrouwde ik de site al heel snel blindelings. Ik volgde veel van de tips die op de site stonden op. Ik begon veel gezonder te eten. Over het algemeen ben ik geen fan van salade, ik vond het vroeger altijd konijneneten. Maar omdat er op de site stond dat het een goede maaltijd is begon ik meteen salade te eten. "Sinds wanneer eet jij salade?", zei mama verbaasd. ik antwoordde maar snel dat ik het lekker en gezond vond.

Afbeelding

De beste sport om af te vallen was lopen, dus begon ik elke dag te lopen. Eigenlijk was dat best nog wel leuk. Ik ging altijd samen met mijn buurmeisje achter mijn huis in het bos lopen. Zij wou ook afvallen, ik vertelde haar dat ik ook wou vermageren en ze verklaarde mij gek. "je bent nu al redelijk mager, als je nog meer gaat afvallen ga je anorexia krijgen!", zei ze alarmerend. Die avond was ik alleen thuis. Nog een tip op de site was dat als je niets wou eten dat je een proper bord en een broodrooster moest pakken en de broodrooster ondersteboven houden boven het bord zodat de kruimels op het bord vallen en het lijkt alsof je hebt gegeten, dus dat deed ik. om negen uur begon ik dan toch honger te krijgen. Om er voor te zorgen dat ik niet in de verleiding zou komen om te eten begon ik op mijn maag te slaan, dit zou ervoor zorgen dat je geen trek meer hebt. Het werkte! Daarna ging ik meteen slapen zodat ik geen trek meer kon krijgen.

Afbeelding

De volgende dag gingen ik en mijn zus een dagje winkelen in Antwerpen. "je bent precies vermagerd broertje!", zei ze. ik Glunderde omdat ik zo blij was dat ze het merkte, ook al was ik maar een paar grammen afgevallen.


dankjulliewel voor al jullie steun. Ik heb dit weekend niet veel gepost omdat ik naar huis mocht van zaterdagmiddag tot zondagnamiddag. :D

XOXO
Sims3lover<3
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: insecurity

Update :swing
en maakt niet uit hoe lang het duurt. ik vind je manier van schrijven ook heel erg fijn. ik weet dat het al veel gezegd is maar ja xD je schrijft namelijk heel duidelijk,kort maar krachtig zeg maar.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie