Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

80 berichten • Pagina 1 van 4

minermb
Man met de buit Man met de buit

het leven van Bennie Wijs ~ het einde p.4

dit is Bennie Wijs
Afbeelding
hij is soms heel erg afwezig waardoor hij soms even niet goed op let. Maar hij kan ook heel erg dapper zijn. hij kan als de meubels kapot zijn, ze snel maken omdat hij handig is. hij koopt soms net iets te snel onnodige dingen want hij is makkelijk onder de indruk. daarnaast is hij een echte slons. Hij droomt ervan om alle eilanden te ontdekken. daarom gaat hij in isla paradiso wonen

morgen komt de eerste up (ik wou eigenlijk vandaag doen, maar net toen ik een huis wou gaan bouwen viel de sims uit :hamer. En nu heb ik geen zin meer om te simsen met die hitte.) ik speel trouwens zonder mods en gebruik geen cc. ik ga proberen zo weinig mogelijk cheats te gebruiken (heel af en toe wel), maar de geldcheat die ga ik echt niet gebruiken (hoop ik :$ ). ik heb een aantal downloads van de store maar dat zijn er niet zoveel. Ik heb alle uitbreidingspakketen en het accesoirepakket buurtleven
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ga het ook zo doen dat jullie soms mogen bedenken wat ik ga doen, dan vraag ik bevoorbeeld: gaat bennie de school in de fik steken (maar een voorbeeld :P ) of welke baan gaat hij nemen. los daarvan mogen jullie ook allemaal opdrachten verzinnen die helemaal niet met de vraag die ik dan stel te maken heb, bijvoorbeeld: laat door bennie alle huizen exploderen (ook maar een voorbeeld :D). ik zal soms een poll plaatsen, maar soms mogen jullie gewoon antwoorden. tot morgen!

Laatst gewijzigd door minermb op do 17 okt 2013, 16:51, 16 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb

Re: het leven van Bennie Wijs

Ik was even vergeten dat ik vandaag mijn ogen moest controleren, dus de up komt vanmiddag of morgen
Afbeelding
minermb

Re: het leven van Bennie Wijs ~ het huis

later deze middag komt de eerste up maar hier is alvast hoe het huis eruit ziet
buitenkant:
Afbeelding
begane grond
Afbeelding
eerste verdieping
Afbeelding
Afbeelding

wat vinden jullie van het huis? Ik ben niet echt goed in het bouwen van huizen en normaal gebruik ik geldcheats, wat ik deze keer niet gedaan heb.

ik speel trouwens op lage kwaliteit, want anders valt de sims telkens uit. dus dan weten jullie dat even

edit: ik probeer trouwens bennie wijs als avatar te maken maar ik snap niet hoe dat moet

Laatst gewijzigd door minermb op wo 24 jul 2013, 15:16, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
minermb

Re: het leven van Bennie Wijs ~ hoofdstuk 1

^
ja ik weet ik had gewoon zin om een grappige naam te verzinnen
hier is dan de up

bennie was met het vliegtuig in Isla Paradiso aangekomen en zit nu in een taxi
'je moest toch in de Clownstraat zijn?' vroeg de taxichaffeur. 'ja daar moet ik zijn' zei hij en hij stapte uit
Afbeelding
hij had toch echt gedacht dat hij hier moest zijn, maar hij zag helemaal geen huis staan en in de advertentie stond ook dat het een woonboot zou zijn
Afbeelding
dus ging hij maar even bellen met het bedrijf
Afbeelding
'ik sta op Clownstraat 23, maar ik zie helemaal geen huis staan' zei bennie tegen degene die aan de telefoon was.
'Daar staat ook geen huis, want u moet op Corneliusstraat 23 staan, hoe komt u nou weer aan Clownstraat 23'
'nou ik zat toen denk ik naar een documentaire over clowns te kijken toen ik u me belde, dus toen haalde ik het door de war'
'oke, dan ben je echt niet wijs, maar er zijn nog meer mensen aan de telefoon dus doei'
'haha, dat hoor ik wel vaker, bedankt voor het helpen, doei' en hij hing op
Afbeelding
hij pakte gelijk weer een taxi en ging dit keer naar het goede huis
Afbeelding
hij rende naar zijn huis en zag gelijk al een gast voor de deur staan
Afbeelding
'hallo mevrouw, wat kom je doen'
'ik ben de mascotte van de universiteit en ik haal mensen over om naar de universiteit te gaan, zou jij misschien willen studeren?'
'nee, ik ben er al een keer naar toe geweest en dat beviel me niet echt'
'oke als je van gedachten veranderd kan je me altijd bellen' en ze ging weer weg.
Afbeelding
Bennie ging het huis binnen om te kijken hoe het was. 'wel een beetje klein maar dat past wel bij mijn budget' zei hij tegen zichzelf
Afbeelding
bennie had meer simoleons nodig om er mee door te komen dus hij ging de krant lezen om te kijken of er een leuk baantje bijzat, maar er zaten zoveel baantjes bij dat hij niet kon kiezen, zou hij brandweerman worden, of strandwacht, of kok, of.... hij kon echt niet kiezen
Afbeelding

dit was de eerste up en daarmee kom ik gelijk met de eerste opdracht.
opdracht 1: Welk beroep of baan zal bennie kiezen. Dat mogen jullie kiezen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik wil eigenlijk ook bennie als avatar doen, maar ik snap helemaal niet hoe dat werkt, ik heb al heel vaak geprobeerd maar het lukt niet. ik gebruik photobucket btw

Laatst gewijzigd door minermb op wo 24 jul 2013, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
minermb

Re: het leven van Bennie Wijs

Hoe verander ik de titel van het dagboek, want ik zie niet waar je dat kan veranderen
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Leuke up! :swing

Als je een plaatje wil van Bennie als avatar, kan ik je wel helpen:

Als je bij de foto bent (in photobucket) die je wilt gebruiken klik je op 'edit'
Dan kom je bij het 'edit' menu en klik je eerst op 'crop'.
Dan kun je het plaatje bijsnijden. Ik neem meestal vierkante, dat vind ik persoonlijk het mooist. (Dan kies je 'square')
Als je tevreden bent druk je op 'Apply'.
Dan druk je op de knop 'resize'
Dan maak je van de langste afmeting (of van allebei bij een vierkant plaatje) 100 pixels.
Dan druk je weer op 'Apply'
Daarna druk je op Save en je plaatje is af!
Je klikt dan op de tweede link (Direct) en dan wordt die gekopieerd.
Dan ga je naar SimsNieuws en daar ga je naar Gebruikerspaneel, dan naar profiel en dan naar 'wijzig Avatar'
Dan plak ctrl V je de code die je net gekopieerd hebt in het balkje. (Niet die met 'bladeren' erachter, maar die andere... Een van die twee...)
Dan druk je op bevestig en je plaatje is er! :swing

Hopelijk lukt het, en anders hoor ik het wel.
minermb

hier is dan de 2e up

bennie wist eindelijk welke baan hij zou gaan nemen, hij vouwde de krant op en ging naar het gemeentehuis om te solliciteren voor de baan
Afbeelding
hij ging het gemeentehuis binnen
Afbeelding uiteindelijk kwam hij blij het gemeentehuis uit, hij was aangenomen voor de baan strandwacht en hij mocht al morgen beginnen
Afbeelding
hij ging weer naar huis, maar vlakbij zijn huis zag hij vanuit zijn ooghoek een rare steen staan
Afbeelding
hij ging ernaar toe, maar hij wist niet wat het was. hij voelde wel dat er een vreemde kracht vanaf straalde
Afbeelding
hij zag dat er een paar mensen bij stonden, dus vroeg hij aan de man of die wist wat het was.
'dat vroeg ik me juist ook al af', zei de man
'o oké, dan gaan ik maar weer naar huis, doei', zei bennie en hij ging weer naar huis
Afbeelding
Afbeelding
eenmaal thuis zag hij nog de mand van de mascotte staan en hij ging de test maken

maar uiteindelijk zag hij dat hij heel weinig punten had, dus de universiteit zat er niet in voor iemand als hij
Afbeelding
hij had honger, dus hij ging maar macaroni maken en at het op
Afbeelding
Afbeelding
daarna ging hij televisie kijken maar er was een eng programma op tv, want bennie is bang voor konijnen :D
Afbeelding
dus zette hij de televisie snel weer uit
Afbeelding
hij was moe geworden van deze dag en hij moest morgen weer werken dus ging hij vroeg naar bed
Afbeelding
maar omdat hij zo vroeg ging slapen was hij ook vroeg wakker geworden, dus ging hij naar beneden om met iemand te bellen
Afbeelding
'hallo, met de supersnelle bootverkoop, wat wilt u hebben' zei de bootverkoper
'wat kost een speedboot?' vroeg bennie
'475 simoleons kost een speedboot'
'oke doe er dan maar een'
'oke over een minuut is de speedboot bij je'
'dat is wel snel'
'ja waarom heten we anders de supersnelle bootverkoop, en ik wil weer slapen!'
'o is het pas zo vroeg, doei dan maar' en hij hing weer op
Afbeelding
hij was nu wel de helft van zijn geld kwijt, maar nu kon hij zich in ieder geval over het water verplaatsen.
Afbeelding
in de verte zag Bennie een grote wolk met mist, hij had er al een paar gezien en vroeg zich af wat er onder zat. Hij had nu als doel om al die dingen die erachter zaten te ontdekken.
Afbeelding

wat vonden jullie van de up, ik heb trouwens de winter uitgezet en de zomer op 14 dagen gezet of zal ik de winter aan laten staan en 3 dagen laten duren en de zomer 11 dagen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie