Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

86 berichten • Pagina 1 van 5

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Dagboek Familie Goedhart ~ Hoofdstuk 13 -10/3

Proloog
Afbeelding

Heey allemaal! Mijn naam is Teun Goedhart. Jullie zullen mijn vader misschien wel kennen, Niall Goedhart. Zijn tijd van glorie is nu wel geweest. Nu is het mijn beurt! Mijn vader z’n doel was om voor de vrolijkheid te zorgen. En dat ga ik ook proberen te doen! Samen met de rest van mijn familie natuurlijk.....

>Hoofdstuk 1
Afbeelding
De laatste tijd begin in veel dagboeken. Daar ben ik nu wel achter. Maar mijn eerste dagboek blijft het leukste, Niall Goedhart. Ik stopte omdat door de crash de helft van mijn dagboek weg was en dat vond ik maar niks. Maar ik ben erachter gekomen dat het dagboek met Niall het leukste was, voor mij en anderen. Daarom ook dat ik weer een dagboek met hem ga maken. Ik ben er zo enthousiast over dat ik nu al de proloog en hoofdstuk 1 plaats. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als mij hierover!

Stamboom
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Koen op ma 10 mar 2014, 18:09, 27 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Dagboek Familie Goedhart

Hoofstukken

~Hoofdstuk 1 -Bezoek Dragon Valey
~Hoofdstuk 2 -Werken in 't Circus
~Hoofdstuk 3 -Nikita Kat
~Hoofdstuk 4 -Nieuwe maat, Mason Sackholme
~Hoofdstuk 5 -Dora's geheim
~Hoofdstuk 6 -Tijdelijke logeerpartij
~Hoofdstuk 7 -Claudia in beeld
~Hoofdstuk 8 -Drankorgel Nessie
~Hoofdstuk 9 -Vriendenruzie (samenwerking Froos)
~Hoofdstuk 10 -Het familiegeheim
~Hoofdstuk 11 -Aankomt Bridgeport + Sugar
~Hoofdstuk 12 -Teun's stapavond
~Hoofdstuk 13 -Froukje + Make-over Teun

Laatst gewijzigd door Koen op ma 10 mar 2014, 18:12, 18 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Dagboek Familie Goedhart

Personages

Familieleden

Teun Goedhart
Afbeelding
Teun staat ook wel bekend om zijn spieren. Hij heeft veel getraind in de sportschool van Sunset Valley. Teun heeft de eigenschap kinderachtig, net als een groot deel van zijn familie. Dankzij zijn moeder is het minder erg geworden dan bij zijn vader. Teun is onweerstaanbaar, in zijn oogpunt. Daarom kan het voorkomen dat hij een beetje ijdel is. Maar op Teun kan je altijd rekenen, hij zal goed voor je zorgen. Als hij tenminste niet aan het feesten is.

Dora Blijdorp
Afbeelding
Dora is het oudste lid van de familie. Ze heeft op dit moment 3 generaties onder haar. Iedereen vraagt zich af hoe ze dat voor elkaar krijgt. Ieder heeft zijn eigen theorie, maar welke is waar?


Huisdieren

Nikita Kat
Afbeelding
Nikita is weggeven aan Teun toen ze nog net volwassen wat geworden. Haar vorige baasje was geen kattenliefhebber, dus deed haar weg. Teun was meteen verliefd op haar groene ogen en het snorretje.


Bijfiguren

Lorna McCann
Afbeelding
Lorna is een oude vriendin van Dora. Ook is ze de oudste levende persoon in Dragon Valley. Net als bij Dora snapt niemand hoe ze zo oud kan worden, niemand weet ook haar echte leeftijd. Hebben Lorna en Dora samen een geheim?

Mason Sackholme
Afbeelding
Mason is een charismatische man die woont in Dragon Valley. Hij is een vriend geworden van Teun. Mason houdt van gezelligheid en gaat graag uit in zijn favoriete kroeg. Hij is snel in paniek, maar daar wen je wel aan.

Laatst gewijzigd door Koen op di 17 dec 2013, 09:51, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Niall is terug! ~ Dagboek Familie Goedhart

AAAAAHHHHHH :swing Niall is terug! Dat was zo'n leuk dagboek :lol
Leuk dat je weer met de Goedhart's verder gaat. Ik lag altijd dubbel om zijn verhalen (dat mario-pakje weet ik nog :D )
Heerlijk begin weer en succes met Goedhart. Hier ben je toch het beste in :thumbsup

En een fijne vakantie in Egypte toegewenst :D
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Niall is terug! ~ Dagboek Familie Goedhart ~ Hoofdstuk 2

Afbeelding

Afbeelding

Ergens in Dragon Valley lopen 2 wezens die daar duidelijk niet thuis horen. Ze zijn uitgeput, en hebben honger. Maar wie zijn die 2 wezens?

Afbeelding

Wat heb ik een honger! Jullie zullen zich vast afvragen wat ik hier doe samen met die oude vrouw. Voor de lezers die haar nog niet kennen, dat is mijn oma Dora. Nou eigenlijk mijn overgrootoma, ik snap nog steeds niet waarom ze nog leeft. ‘Dora, waar gingen we ook alweer naartoe.’

Afbeelding

‘Teun, dat heb ik al zo vaak gezegd. We gaan naar een oude vriendin van mij. Ze woont hier ergens, ik weet alleen de weg niet meer. Maar dat komt wel goed.’ Ik zuchtte:’ En waarom moest ik mee?’ ‘Iemand moest mijn spullen dragen’, lachte Dora.

Afbeelding

‘Waarom kon pap dan niet mee?’, vroeg ik me af. ‘Je pa is om vakantie en dat weet je goed. En jij hebt tenminste genoeg spieren om mijn spullen mee te nemen.’ Ik moet dat inderdaad wel toegeven, ik heb een goddelijk lichaam. Maar daar heb ik hard aan gewerkt. Ik heb maandenlang geoefend in de sportschool in Sunset Valley.

Na 2 uur wandelen en zoekend naar het juiste adres
Afbeelding

‘We zijn er!’, riep Dora. Gelukkig, we zijn er. We hebben gewoon 2 uur rondgelopen omdat Dora te eigenwijs was om de weg te vragen. En het bereik hier is echt slecht, dus ik kon niet kijken op Koen Maps.
Afbeelding

Dan nog even uitstrekken. Ik hoor gewoon alle botten kraken van Dora, niet gezond. Als het aan haar botten ligt heeft ze niet lang meer. Maarja, dat dachten we 10 jaar geleden ook. En ze loopt nog steeds rond.

Afbeelding

‘Wat een oud huis zeg, die mogen ze wel een keer opknappen’, zei ik tegen Dora. ‘Hier in Dragon Valley lopen ze een beetje achter met de moderne tijd, ouderwetse mensen’, legde Dora mij uit. Hier wonen dus alleen maar mensen zoals haar. Ik heb z’n idee dat ik niet om de wifi code hoef te vragen dadelijk.

Afbeelding

‘Dora Blijdorp, kom binnen! En zo te zien heb je iemand meegenomen. Mijn naam is Lorna McCann. Maar jij mag me gewoon mevrouw McCann noemen’, zei mevrouw McCann dus.

Afbeelding

‘Dora, wat is het hier lelijk ingericht. Ze heeft niet eens een flatscreen tv.’

Afbeelding

‘Volgens mij heeft ze ook geen computer, dat kan ze toch niet betalen’, grinnikte Dora.

Afbeelding

‘Ik heb gewoon een computer, die staan achterin.’ Oeps, dat heeft ze dus gehoord. Ja, ik en mijn overgrootoma zijn misschien een beetje kinderachtig.

Afbeelding

‘Dora, wat is dit voor enge kamer?’ Ik keek in het rond, dit was echt een enge kamer. ‘Ik heb echt geen idee. Lorna kan wel koken moet ik toegeven’, zei Dora.

Na het eten gingen we naar haar moestuin
Afbeelding

‘Teun, er is alleen een ding wat ik moet vertellen’. Ik keek verbaast naar Dora, wat moet ze me in hemelsnaam vertellen? Aangezien we hier maar tot vanavond blijven. ‘Ik blijf hier iets langer als je denkt. Ik heb nog veel te bespreken met Lorna. Onder andere, jij blijft hier dus ook.’

Afbeelding

‘Dora, hoe kun je! Wat moet ik hier nu doen in Dragon Valley. Moet ik soms op de bank gaan slapen met 2 snurkende oude vrouwen naast me, dacht het niet!

Afbeelding

‘Wees gerust’, zei mevrouw McCann. ‘Je kan wel in het huis blijven van mijn achterkleinkind. Hij is nu toch tijdelijk weg.’

Afbeelding

Ik moet gewoon verplicht logeren in dit huis. Zul je zien dat het net zo slecht is als het huis van mevrouw McCann. Waarom moet mij dit overkomen. Is dit de vloek omdat ik ze aantrekkelijk ben?

Afbeelding

‘Weer z’n oud huis’, zei ik. Mevrouw McCann begon te lachen. ‘Wacht maar eerst totdat je binnen bent, dat zal jou meer bevallen.’ Ik snapte er niks van.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

‘Dit komt helemaal goed!’

Proloog<>Hoofdstuk 2
Afbeelding
Zoals jullie lezen speelt Teun nu even de hoofdpersoon. Ik vond het onnodig om alweer een topic te openen. We spelen nu weer een beetje in de toekomst af. Teun is op dit moment jongvolwassenen. Dit kan verwarrend zijn, dus als je vragen hebt mag je ze gerust stellen.

Laatst gewijzigd door Koen op vr 29 nov 2013, 10:32, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie