Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van het dagboek

Ik weet het niet zo goed
0
Geen stemmen
leuk
4
50%
niet slecht,maar niet mijn ding
1
13%
super
3
38%
slecht
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 8

66 berichten • Pagina 4 van 4

Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: UPDATE 14 september AFLEVERING 14 /Familie Sunrise

Aflevering 15 A girls night out
‘girls night out’

Eindelijk was het vrijdag. Claire was het kotsbeu op het werk. Ze had verschillende pesterijen moeten verduren en overuren moeten draaien en was zeer blij dat de week nu voorbij was. De klok sloeg 22 u en Claire en Suzanna vertrokken naar de grootste bar van de stad. ‘ Er is veel volk! Wie weet zit er wel wat voor jou tussen zus’ claire gaf suz een duw. ‘ goed dat ik mee ben om ze te keuren’

Afbeelding
Afbeelding
‘Haha ja! ‘ Ze gingen naar de barman. ‘ 2 maal love on the beach’ Suzanna keek door de zaal. ‘ En zie je iets wat bij mij past?’ ‘ laat me even kijken’ claire dronk van het rietje terwijl ze rondkeek in de zaal. ‘ Die daar op de hoek van de zetel is zeker niet jouw stijl’ er zat een klein mannetje met een bierbuik. ‘ Volgens mij is die het verkeerde café binnengewandeld en die in het midden van de zaal is een macho’ Alsof de man het gehoord had begon hij te dansen alsof de zaal van hem was ‘ tss show-off’ enkele minuten later zag Claire plots een jonge gast zitten. Haar ogen werden groot en ze nam Suzanna’s arm vast.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

‘ DIE!’ ‘ Suzanna draaide haar om en haar mond viel open. De man die er zat was Ben ‘Niet beginnen kwijlen hé’ Claire kreeg de slappe lach. ‘Go for it girl!’ ‘Maar.. ik denk niet…’ ‘Tuttut’ Claire gaf Suzanna een zetje Suzanna knipoogde naar Ben en deed onopvallend een gebaar naar Claire. Hopelijk begreep hij dat ie het spelletje moest meespelen, Clair was namelijk binnen gehoorafstand. Suzanna ging naast hem zitten.
Afbeelding
‘Ik houd eigenlijk niet van regen, maar voor een spetter zoals jij maak ik een uitzondering. Kleffe opneningszin hé. ‘ Suzanna glimlachte geforceerd. – als hij niet mee deed dan dan…- ‘Niets zo belangrijk als een goede eerste indruk.’ Hij knipoogde. –oef hij deed mee- ‘Ik ben Suzanna’ ‘Jack’ Hij gaf een hand. ‘Kan ik je iets aanbieden om te drinken?’ ‘Doe maar hetzelfde als jij.’ ‘Een vrouw die kan drinken, interessant’ Hij stak z’n hand in de lucht om de ober te roepen.
Suzanna stak subtiel haar duim op naar Claire die nog aan de bar zat. Claire’s glimlach werd breder, eindelijk had Suz touche. Omdat het wat ongepast leek om het gesprek helemaal te volgen gleed claire van haar barkruk en mengde zich bij de dansende menigte. Plots zag ze iemand die haar wel heel goed bekend voor kwam. ‘ Beca?’ Het meisje zwaaide naar Claire. ‘ zo lang geleden!’ ze gaven elkaar een knuffel. Beca trok Claire mee naar een rustigere plaats zodat ze elkaar konden horen praten.
Afbeelding
‘ Hoe is het met de studies?’ ‘ goed, ik studeer kunst en heb al een klein bandje opgericht’ ‘ laat me raden , jij bent de zangeres?’ Beca knikte. ‘ ja jij kon altijd al goed zingen’ ‘ jij ook! Alleen geloof je dat zelf niet omdat je nooit zingt als iemand meeluisterd, goed dat ik in de douches was hé’ Claire gaf Beca een vuile blik , dat zou ze niet snel vergeten. Beca en Claire waren goede vrienden op middelbare school , ze waren een beetje de ‘probleemmakers’.
Afbeelding
Populair maar met een bad reputation tegenover de leerkrachten. Toen Claire de douches gebruikte na een schaatsrepetitie, ze was helemaal alleen want ze had een uur langer blijven oefenen. En aangezien Claire graag zingt onder de douche liet ze zich helemaal gaan. Tot plots Becca haar douche kwam binnenvallen en alles had opgenomen met een geluidsrecorder. Dat was de eerste en laatste ruzie dat ze ooit gehad hadden. Volgens Beca moest Claire zich inschrijven in een zangwedstrijd maar dat vertikte Claire omdat die geloofde dat ze geen talent had ervoor. En toen ze de school verlieten hadden ze nauwelijks nog contact met elkaar. Nu stonden ze hier… na al die jaren terug tegen over elkaar. Ze begon te praten over van alles en nog wat. ‘ kom we gaan dansen’

Afbeelding
Afbeelding

Zodra Suzanna zag dat Claire buiten gehoorafstand was, keek ze Ben boos aan. ‘What the f**king hell doe jij hier !’
Afbeelding
Afbeelding
‘Om jullie te beschermen.’ Hij zei het heel kalm alsof het de normaalste zaak ter wereld was.
Hij greep Suzanna bij de arm en trok haar dichter bij. ‘Op dit moment is jouw zus aan het dansen met iemand die niet z’on goede bedoelingen heeft’ fluisterde Ben in haar oor. Suzanna haar ogen vlogen over de dansvloer. Meteen herkende ze Beca, een goede vriendin van haar zus toen ze nog op school zaten.
Afbeelding
Suzanna kreeg bijna de slappe lach. ‘Wat kan Beca doen? Haar de ogen uitkrabben?’ Suzanna wou naar Ben kijken maar die was uit het niets verdwenen…
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie