Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van het dagboek

Ik weet het niet zo goed
0
Geen stemmen
leuk
4
50%
niet slecht,maar niet mijn ding
1
13%
super
3
38%
slecht
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 8

66 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: UPDATE 26/08 Aflevering 10/Familie Sunrise

Aflevering 11 Coming home

Afbeelding
‘Ik kan je voorlopig niet meer vertellen.’ Suzanna knikte. ‘Je weet wat je te doen staat?’ Opnieuw knikte ze. ‘Kan ik Claire echt niets vertellen?’ ‘Geloof me, het is van het grootste belang dat NIEMAND, ik benadruk NIEMAND iets weet. We bedoelen het goed. Vertrouw me.’ Suzanna vertrouwde de man helemaal niet. Maar na wat hij haar verteld had, kon ze niet anders dan gehoorzamen.
Afbeelding
Afbeelding
‘We gaan je nu verdoven en brengen je terug naar het stadsplein, begrepen.’ Suzanna knikte voor de zoveelste keer. Ze ging liggen en beet op haar tanden terwijl ze het verdovende middel inspoten.

Afbeelding
Ondertussen was Claire in slaap gevallen op de keukentafel. Ze had haar gsm vast, voor het geval dat. Plots ging die met een luid gerinkel af. Claire was meteen wakker en drukte op opnemen. ‘Suz?’ ‘ euh nee Tariq’ en voor 1 keer was Claire teleurgesteld. ‘ nu moet je niet bellen tariq! Wie weet belt Suz nu op dit moment!’ ‘ maar –‘ Ze drukte gefrustreerd op het rode telefoontje. Was dat ? Nee, Claire hoorde een sleutel in het sleutelgat.
Afbeelding
Suzanna kwam binnen. Voor dat Claire maar ook iets kon zeggen, vloog Suzanna in haar armen, gaf haar een dikke knuffel, rende naar haar kamer, smeet haar deur dicht en sloot haarzelf op.
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: UPDATE 30/08 !!! AFL 11 Coming home/Familie Sunrise

Aflevering 12 Een ochtend zonder zorgen


Afbeelding
Claire bleef verbaasd staan. ‘ Suz?’ ze ging naar Suzanna haar kamer en klopte op de deur. ‘ Suz?’ de deur was op slot. ‘ Hé waar was je?’ er kwam geen antwoord. Misschien wou ze alleen zijn? Maar toen Claire haar wou omdraaien om naar haar bed te gaan besefte ze dat ze in dezelfde kamer slapen.
Afbeelding
Maar in plaats van haar kwaad te maken op Suz kroop ze in de zetel. Dan wordt het maar een pijnlijke rug.

De volgende morgen. Claire was vrolijk neuriënd het ontbijt aan het klaarzetten. Op de sofa slapen was nog niet zo slecht en een ontbijtje doet altijd wonderen.
Afbeelding
Afbeelding
Claire moest pas om 9 u op haar werk zijn dus ze kon uitgebreid eten. ‘ Suz! Het eten is klaar’ Claire klopte op de deur. ‘ Er is nutella…’ meestal werkte dat.
Suzanna werd wakker door de geur van warme pannekoeken. Ze hoorde geklop, Claire en het woord nutella. Verleidelijk… Suzanna opende de deur. ‘Ruik ik wat ik denk dat ik ruik?’ Claire’s glimlach werd breder ‘ oo ja ‘ Ze trok Suz uit de kamer en zette haar op de stoel.
Afbeelding
Claire gaf een pannenkoek met veel nutella op aan Suzanna. Met een grote dampende kop koffie. ‘ goeiemorgen’ ze plofte zelf ook op een stoel neer. ‘ aanvallen!’
Op het werk aangekomen was het goede humeur van Claire nog steeds aanwezig. Ze had een schitterende ochtend gehad. Bijpraten met haar zus was altijd leuk, ze hadden bijna een voedselgevecht gehad. Dat suz zo laat thuis was gekomen en zo vreemd deed had Claire vermeden te vertellen. Ze wou liever een leuke ochtend hebben dan 1’tje in ruzie. Ze was het weliswaar niet vergeten en zou dit dan ook vanavond er eens over hebben. Verzonken in gedachten kwam Claire in haar bureau binnen. ‘ wat is-‘ haar bureau lag nu niet vol met koffie maar al haar dossiers lagen door elkaar alsof er een orkaan gepasseerd was. Ze spendeerde de hele ochtend met het opruimen van haar bureau. ‘ verrassing’ ze keek om en zag haar collega’s lachen.
Afbeelding
Ze schudde haar hoofd en typte verder met haar dossier. Zelfs ZIJ zouden haar humeur niet kunnen verpesten. Vanavond ging ze naar de cinema met Tariq. Een nieuwe date.. een nieuwe kans?

Suzanna wenste Claire een prettige dag. Ze was blij dat Claire niets over de dag ervoor had gehad.Suzanna loog niet graag maar ze wist dat ze nu niet anders ging kunnen.
Wat de man allemaal onthuld had…
Afbeelding
Afbeelding
Suzanna had gewoon even tijd nodig om het te laten bezinken en zelf uit te zoeken. Het had geen zin om Claire om te zadelen met die problemen.
Ze keek op haar horloge, het was ondertussen al 9 uur 30. Over een uurtje zou Ben bellen met de eerste instructies. Hopelijk ging alles goed. Suzanna ging naar haar kamer en nam een kistje van onder haar bed. Ze haalde een foto uit het kistje en kreeg de tranen in haar ogen.
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: UPDATE 5 September/Familie Sunrise

Aflevering 13 De kus

Afbeelding
Kom op Suz verman je. Suzanna stond op,veegde haar tranen weg en verborg het kistje terug onder haar bed. Ze moest nu doorzetten, ze deed wat Ben gevraagd had en reed naar het krot van den Freddy. Die was blijkbaar in heel het complot betrokken.
Afbeelding
Afbeelding
Tariq wachte Clair op aan de cinema. Eigenlijk was hij best zenuwachtig. Plots ging zijn telefoon. Een bekende hese stem klonk aan de lijn. ’T is alles geregeld?’ Tariq draaide met z’n ogen, alsof hij nooit iets goed deed. ‘Ja’ De verbinding werd verbroken. Op dat moment zag hij Clair de straat oversteken en vrolijk zwaaien. Hij zette een stralende glimlach op, haakte zijn arm in de hare en zo gingen ze samen de cinema binnen.

Suzanna opende de deur van het vervallen krot. Alleen was ze er deze keek niet om te beeldhouwen.
Ze ging binnen en bekeek het beeld die ze aan het maken was. Je begon Claire er langzaam in te herkennen. ‘Vandaag niet Claire, ik heb iets belangrijks te doen weet je.’ Suzanna keek rond naar de hypermoderne kamer. De eerste keer was ze helemaal overompeld. Computers, labomateriaal, vreemde machines met nog vreemdere geluiden. Er was een speciale kamer met koeling die ze kon gebruiken, dat was het enige wat Freddy haar had verteld. Over de rest daarentegen…
Suzanna was er wijs afgebleven en het proberen te negeren – wat nogal moeilijk was als je constant biep biep of tuut hoort- maar vandaag was het anders. Ze nam een briefje uit haar zak en las de stappen die Ben had opgeschreven nog eens opnieuw.

Er was veel volk in de cinema de film was blijkbaar nog maar net uit. Ze gingen ergens vanachter in de zaal zitten. Daar was Claire blij om want ze had meer aandacht voor haar date dan voor de film….
Na de veel te lange en saaie film over zombies die totaal niet echt leken stonden ze samen aan de ingang van de cinema. Claire had geen move durven maken, ze had alleen maar zitten staren in de zaal. ‘ wel ik ben dan maar eens door Claire, het was een leuke date’ ‘ ah komaan de film trok op niets’ ‘ ja maar je hebt me tenminste niet ondergekotst’ Die zat. ‘ alsjeblieft daar moet je me niet aan herinneren’ ‘ zou niet durven’. Claire sloeg haar armen over elkaar ‘ het is echt koud, waar blijft die stomme taxi?’ ‘ ik kan je ook naar huis brengen..’ ‘ nee .. ik heb de taxi al gebeld’ ze bleven even in stilte staan toen Tariq plots dichter kwam en zijn jas afdeed.
Afbeelding
‘ hier’ bij de aanraking begon claire helemaal te tintelen. ‘ bedankt’ ze keek op,de jas viel van haar schouders en plots voor ze het goed en wel besefte stond ze te kussen met haar baas.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Suzanna liep naar het steriele bureau in de hoek. In de derde lade zou ze normaal een hoog technologisch bakje moeten vinden. En inderdaad het lag daar. Ze nam het vast, plaatste het op het bureau en tikte er 3 maal zachtjes op. Ineens werd ze omringd door blauwe beelden. ‘Je hebt het gevonden, goed dan gaan we verder’ Ze draaide zich om en keek recht in de ogen van Ben.
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: UPDATE 09/12 Aflevering 13/Familie Sunrise

Aflevering 14 Een zus en een lief met geheimen

Afbeelding
Afbeelding
‘Dus ik leid hem gewoon in de val?’ ‘Inderdaad maar doe exact wat ik zeg.’ ‘Je gaat hem toch niet vermoorden he?’ ‘Suzanna, wat ik met hem zal doen dat is mijn zaak. Wil je weten vanwaar je komt? Wie je ouders waren?’ Suzanna keek hem gepijnigd aan. Claire was zo gelukkig met hem. Maar als het waar was wat ben zei, was hij een gevaar voor haar. ‘Zeg maar wat ik moet doen.’

Afbeelding
De volgende morgen.
Uiteindelijk was Claire toch niet met de taxi meegegaan. Claire lag tegen hem in haar bed. ‘ We hadden beter meteen naar hier gekomen in plaats van die domme film’ mompelde Claire. ‘ ah er zijn nooit mooie films in de cinema in deze stad’ ze praten wat verder toen plots Tariq’s gsm afging. ‘ ik moet die opnemen schat’ hij gaf haar een kus op haar voorhoofd en kroop uit bed. ‘ hallo…’ en verder verstond Claire niets van het gesprek.
Afbeelding
10 minuten later kwam Tariq de kamer terug binnen ‘ sorry ik moet weg’ en weg was hij. Claire liet zich plat vallen op het bed ‘ mannen!’

Afbeelding
Vanuit de auto- die ze zomaar gekregen had van Ben- zag Suzanna Tariq vertrekken.
Ze schakelde haar auto naar eerste en zette een achtervolging in.
In Suzanna haar oor zat een soort zendertje. ‘Ben, ik volg hem.’
Waar hij naar toe reed, was haar een raadsel. En waarom ze hem moest volgen noch een groter. Maar ze kon niet anders. Na een halfuurtje stopte Tariq voor het zakenkantoor.
Suzanna parkeerde haar auto naast het gebouw.
Ze zag Tariq discussiëren met een man van middelbare leeftijd.
Met een kleine camera filmde ze hoe Tariq en de man een druk gesprek hielden en daarna het gebouw binnen gingen.
Meer moest ze die dag niet doen, ze draaide haar om en reed naar huis.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Clair zat buiten op terras. Suzanna opende de deur: ‘Aloha zusie! Waar is je loverboy?’
‘Naar huis ..denk ik maar ..’ Claire vertelde enthousiast hoe de date was. ‘ de film was best saai maar dat hebben we goedgemaakt …’ Claire gaf Suzanna de stoute blik en begon te giechelen. ‘ en wat heb jij uitgespookt? Je bent de laatste tijd zo laat thuis… We moeten eens iets samen doen! wat dacht je van vrijdagavond eens naar de bar te gaan?’ Claire keek nu hoopvol naar Suz.
Afbeelding
‘Ja dat lijkt me super! Ik wil ook wel eens een knappe vent om dingen goed te maken.’ Claire en Suzanna giechelden als twee pubers. ‘Deal?’ ‘Deal!’

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie