Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H4 ONLINE!

PROLOOG.

Vanessa von Gould is de meest wonderbaarlijke vrouw die ik ooit ontmoet heb. Ze was de dochter van de Duitse baron, Heinz von Gould en zijn vrouw, barones Elisabeth von Gould. Enigs kind en een prachtige vrouw. Vanessa had een huid zo wit als sneeuw. Lippen zo rood als bloed en haar haren leken van gouden zijden gemaakt te zijn. Het was die avond, 18 september 1818, toen ik haar voor het eerst zag op een bal in Riverview, georganiseerd door haar vader. Ik stond te praten met een oude vriend toen ze binnen kwam. Ik was sprakeloos. Ik keek haar aan en zijn keek mij aan. Die prachtige blauwe ogen vergeet ik nooit meer. Ik wist toen nog niet dat ze mijn toekomstige vrouw zou worden.

Laatst gewijzigd door itsmemanouk op wo 10 jul 2013, 17:09, 11 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould

Hoofdstuk 1.

Afbeelding

Ik stond te praten met een oude vriend toen een prachtige vrouw de balzaal binnen treed. Alle ogen waren gericht op haar. Ze was werkelijk waar prachtig.

Afbeelding

Ze droeg een lange, donker japon die mooi aan sloot op haar zandloperfiguur. In haar oren en om haar hals hingen prachtige juwelen. En dan dat gezicht. Oh, dat lieflijke gezicht. Haar rode lippen en licht blauwe ogen. Ik was op slag verliefd. Frank, mijn oude vriend, wist me te vertellen dat dat Vanessa von Gould was. De dochter van de baron en de barones.

Afbeelding

Vanessa had die avond maar één keer gedanst. Met haar vader. Tegen elf uur kwam er iemand langs me staan. De geur van zoete parfum drong mijn neus binnen. Ik keek langs me en was verbijsterd. Vanessa von Gould. Ze keek me aan, maar zei niets. Het leek eeuwig te duren, maar toen verscheen een prachtige glimlach op haar lippen.

Afbeelding

Ze greep naar mijn hand en leidde me naar het midden van de balzaal. Ik wist meteen dat ze wilde dansen.

Afbeelding

Ze legde een hand op mijn schouder en de andere sloot ze in mijn hand. Zachtjes legde ik mijn vrije hand op haar heup. Ik kon haar naakte lichaam zo door het satijn voelen. Vanessa danste als een vrije vogel. Gauw daarna realiseerde ik me dat de liefde die ik nu al voor haar had, niet lang kon stand houden. Ik was slechts een zoon uit een rijke familie. Zij stond boven mij en ik voelde me te min.

Afbeelding

De dans kwam ten einde, en zo ook de avond. Vanessa nam afscheid door een kus op mijn wang. Terwijl zij en haar ouders de balzaal verlieten, bleef ik totaal verbijsterd achter. Zou ik haar ooit nog zien?
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H2 NU ONLINE!

Hoofdstuk 2.

Afbeelding

Vanessa spookte nog dagen rond in mijn hoofd. Elke stem leek die van haar te zijn en overal waar ik keek, dacht ik Vanessa te zien. Een verschrikkelijk iets, dat verliefd zijn.

Afbeelding

Het was een paar dagen na het bal en ik was net een paar minuten wakker, toen er op de deur geklopt werd. Ik herkende de man meteen - hij was een van de butlers van de baron en barones von Gould. Verschrikt was ik, toen ik een uitnodiging kreeg om diezelfde avond nog te dineren met de familie von Gould. Ik gaf mijn eigen butler meteen de opdracht om mijn beste pak te strijken en stomen.

Afbeelding

Tegen vijven werd ik opgehaald met een koets. Zeker 4 witte paarden waren voor de koets gespannen. De rit naar het huis van de baron en barones leek veels te snel gaan. Mentaal was ik voorbereid, maar fysiek nog helemaal niet. Bij aankomst werd ik meteen naar de grote eetkamer geëscorteerd. Vanessa's moeder stelde zich voor als Elisabeth en ze stond erop dat ik haar ook zo zou noemen. Ook de baron schudde mijn hand - ik zag meteen waar Vanessa die blauwe ogen van had. Ik mocht langs Vanessa zitten en niet gauw daarna werd het eten opgediend.

Afbeelding

Na het diner leidde de baron mij naar de salon, waar we samen whisky dronken. Terwijl hij bij de brandende openhaard stond, zat ik op de comfortabele sofa. De blik in de ogen van de baron werd serieuzer en toen hij me vroeg of ik met zijn dochter wilde trouwen, kon ik niet meer uitbrengen dan een knik en een schrille 'ja'. De baron was dolgelukkig.

Afbeelding

Vanessa en de barones hadden de gehele tijd in de gang gewacht en de baron had me bij Vanessa gebracht. De blik in haar ogen - oh, - die vergeet ik nooit meer. Ik kon zien hoe gelukkig ze was. Ik streelde mijn handen over haar bovenarmen en haar wangen kleurde rood. Over 8 dagen zou Vanessa 18 worden en dan zou ook de bruiloft plaats vinden. Ik kon niet wachten om de hare te worden. Zouden we altijd zo gelukkig blijven?
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H2 online!

Hoofdstuk 3.

Afbeelding

De 8 dagen gingen veels te snel voor mijn gevoel. Vanessa en ik hadden alle nachten nog apart geslapen, maar vandaag zou dat veranderen. Ik stond bij het altaar te wachten - zó zenuwachtig, dat ik elk moment om kon vallen.

Afbeelding

En daar kwam ze aan. Mijn prachtige wife-to-be. Vanessa was een plaatje, ze zag er ongelofelijk mooi uit. Iedereen klapte toen ze aan kwam lopen en die lach op haar gezicht, vergeet ik nooit meer.

Afbeelding

De ceremonie ging ontzettend snel. Voor ik het wist was Vanessa nu mevrouw James Heinrich geworden. We waren getrouwd en man, wat voelde dat goed!

Afbeelding

Ik had nog nooit gekust. En mijn eerste kus met Vanessa was geweldig. Ik liet mijn vingers over haar jukbeenderen glijden terwijl we onze eerste kus beleefde.

Afbeelding

Daarna was het tijd voor taart. We hadden een prachtige taart met wel drie lagen. Na nog niet 1 uur, was alles al op. Vanessa en ik hadden samen de taart aangesneden. Het was traditioneel en voelde vertrouwelijk.

Afbeelding

Het feest ging tot in de late uurtjes door. Het was al weer 's ochtends toen Vanessa en ik per koets naar mijn huis werden gebracht. Ik tilde haar (Vanessa was zo licht als een veertje) in mijn armen en bracht ons beiden naar binnen. Ze was nog nooit in mijn huis geweest maar ze vond het prachtig.

Afbeelding

Het was tijd voor onze huwelijksnacht, of beter gezegd, huwelijksmorgen. Vanessa en ik wilde meteen aan een gezin beginnen - dat hadden we dagen van tevoren al afgesproken. Hoelang zou het duren voordat ik mijn eerste kind in mijn armen kon sluiten?

_____________________________________________________________________________

Inmiddels is Vanessa in mijn spel al zwanger. Jullie mogen dus namen gaan kiezen.. je mag 2 keer kiezen: één keer voor een meisje en één keer voor een jongen.

Tevens wil ik zeggen: ik bedank iedereen (ook de stille lezers) die mijn dagboekverhaal lezen. Hopelijk vinden jullie het leuk!
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H3 ONLINE!

Ik vind het een heel leuk dagboek! Alleen vind ik dat ze op de bruiloft miss wel een andere jurk kon aantrekken? Niet dat hij niet mooi is maar ze draagt het al de hele tijd. Je moet je er niks vaan aantrekken hoor, ik ben veel te kritisch! ;)

Laatst gewijzigd door Anatje123 op di 09 jul 2013, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H3 ONLINE!

Anatje123 schreef:Ik vind het ene heel leuk dagboek! Alleen vind ik dat ze op de bruiloft miss wel een andere jurk kon aantrekken? Niet dat hij niet mooi is maar ze draagt het al de hele tijd. Je moet je er niks vaan aantrekken hoor, ik ben veel te kritisch! ;)
Bedankt! En je hebt helemaal gelijk! Maar ik vond die andere jurken zo ontzettend lelijk dat ik zo'n mooie sim er niet mee wil verpesten, haha. Ik zal er op letten :)
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Dagboekverhaal: Vanessa von Gould - H3 ONLINE!

Wat een leuke reacties allemaal, dankjulliewel!
Zoals ik al gezegd had, de baby is geboren.. ik ga nog niet zeggen wat voor geslacht het is.. maar ik ga wel de namen onthullen:

Afbeelding

Dus, als het een meisje is zou ze Elisabeth gaan heten. En als het een jongen is zou hij William gaan heten!
Ik zelf had gestemd op Elisabeth en Mauries.

Nieuwe update komt zo!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie