Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

~ Fam. Solem - Hoofdstuk 1 (29/05)

26-mei-2013
Lief dagboek,
Vandaag was het een ontspannende dag in Sunset Valley. Het ging allemaal zijn gangetje en kreeg nog koffievisite, het was Emma een goede vriendin van me. Ze zat er helemaal doorheen, want ze staat op het punt een scheiding met haar man aan te vragen, want het gaat niet goed samen, maar dan vindt ze het zo sneu voor haar kinderen, want die zijn nog zo jong.
Ik heb haar hier en daar wat advies gegeven tot zover ik kan, want heb het nog nooit meegemaakt. Gelukkig maar. Ik ben wel verliefd, op Michael. Hij is zo lief en schattig en toen ik met Emma naar naar het strand was, was hij daar ook en oh wat heeft hij een prachtige sixpack.
Hoe vaker ik hem zie hoe meer verliefd ik raak op hem, op zich wil ik het wel, maar ja ik heb al een jaar geen relatie meer gehad dus durf ik niet meer zo goed. Ik ben 27 en wil graag een familie opbouwen en het liefst met Michael. Misschien moet ik hem een keer bellen om iets leuks af te spreken...

Welterusten.


___________

Ik hoop dat ik jullie in spanning heb gebracht, want ik heb er lekker geen screens bij. Dit omdat ik niet kan Simsen en ik wil graag dat jullie dingen gaan inbeelden over de personen.
Na verwachting zal ik denk ik nog een week zulke stukjes schrijven om kennis te maken met me personages, omdat ik nog geen computer heb en die over een week verwacht.

Ik wil graag jullie mening horen.

Groetjes, Yeroen!

Laatst gewijzigd door Yeroen op wo 29 mei 2013, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: ~ Fam. Solem - Hoofdstuk 1 (29/05)

29-mei-2013
Allerliefste dagboek,
Het waren de afgelopen dagen zware dagen. Zo zwaar dat ik niet meer eens in m'n dagboek kon schrijven. Geen inspiratie en geen energie meer voor. Het is nu 2 uur 's nachts en ik kan maar niet slapen. Ik denk te veel aan de problemen van vrienden en natuurlijk aan Michael.
Ik heb wel een keer alle moed bij elkaar geschraapt en Michael gebeld. De telefoon ging over, 1 keer, 2 keer en 3 keer. "Met Michael". Ik schrok me kapot en klapte in één keer dicht. Zijn zwoele stem door de slechte kwaliteit van me telefoon. Ik hoorde hem ademhalen en het leek wel een half uur te duren voordat ik antwoordde: "Hey Michael, met uh... Josephine". Wat een faal, ik moest gewoon denken over me naam en me stem bibberde aan alle kanten en Michael had dat door. Hij vroeg of alles wel oké ging. Ik antwoordde gestaag: "Ja! Tuurlijk gaat het goed. Ik vroeg me af of je zin had om gezellig het nachtleven in te duiken". Ik was zo bang voor zijn antwoord. Ik haalde diep adem en wachtte lang op z'n antwoord. De zenuwen gierde door m'n lijf en hij nam een diepe ademteug. "Ja, leuk! Hoe laat zullen we afspreken? Een uur of 11 bij jou?". En ik antwoordde gelijk: "Ja, super. Zie ik je dan".
Ik hing op en was zo blij. Mijn hard ging nog steeds te keer, maar nu op zo'n manier dat ik me goed voelde en dat ik blij was dat hij met me uit wilde, maar hoe wist hij m'n adres? Naja, dat zou hij wel weten.

Het was de grote dag en 22:00 uur en ik moest nog zoveel doen. M'n haar zat niet goed, m'n make-up was helemaal uitgelopen door een lachstuip met Lola dat ik dat ook nog moest doen.
Het was 22:50 uur en ik was eindelijk klaar. Thank God. Ik ging op de bank zitten en zat wat te praten tegen me zelf hoe ik het best het gesprek kon beginnen.
Ik had het gevonden en de bel ging. DING DONG. Daar ging m'n hard weer zoals gewoonlijk, ik keek stiekem even door de gordijnen en in de nette kleren van Michael zaten fantastisch en ik liep rood aan.
We gingen gelijk weg en het was de hele avond gezellig.
Eenmaal toen ik thuis was, was ik zo blij dat alles vlekkeloos is gelopen en dat ik me normaal gedroeg. Het eerste half uurtje was zwaar, maar ik voelde me al snel op me gemak bij de lieve en charmante Michael.
Dit kan vaker.
Nu het ongeveer alweer een half uur later is moet ik maar slapen, tot de volgende keer.


__________

Update 2.

Paar dagen een beetje druk gehad, maar daarom ook een lekker lang verhaaltje geschreven. Hebben jullie al een beetje een beeld van onze Josephine?

Groetjes, Yeroen!

EDIT: 7 juli. Internetproblemen
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie