Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 5 van 6

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 18~29-6-13)

Dankjewel! :)

Dag 19

De volgende ochtend begon heel normaal. We hadden heerlijk uitgeslapen en daarna warme wafels gegeten. Kyle ging in bad terwijl ik de schone was opvouwde.

Afbeelding

Plotseling kwam er een golf van misselijkheid opzetten. Ik ging boven de wc hangen en gaf over. “Gaat het schat?” vroeg Kyle vanuit het bad. “Ja, het gaat al weer. Ik denk dat de wafels niet helemaal goed zijn gevallen.”

Afbeelding

Ik ging even rustig op de bank liggen. “Je weet dat de verhuiswagen straks komt toch?” Riep Kyle vanuit de slaapkamer waar hij zich aankleedde. “Ja dat weet ik schat. Zijn het veel spullen?” Riep ik terug. “Nee alleen de televisie en een paar stoelen.” Kyle liep de woonkamer binnen. “Zo dan ga ik maar.” “Succes lieverd.” Kyle gaf me een kus en vertrok naar zijn sollicitatiegesprek. Hij ging solliciteren voor een baan in de wetenschap.

Afbeelding

Hij kwam met een glimlach op zijn gezicht de deur uit. De verhuiswagen was ondertussen langs gekomen en had de tv gebracht. Ik had hem aangesloten en stelde de zenders goed in. Wachtend op Kyle keek ik naar het journaal.

Afbeelding

Plotseling voelde ik me weer erg misselijk. Ik ging weer even liggen en het zakte gelukkig een beetje af. Ik sliep bijna toen de voordeur openging. “Ik ben thuis!” Riep Kyle opgewonden.

Afbeelding

Toen hij me op de bank zag liggen schrok hij een beetje. “Sorry ik wist niet dat je sliep.” Fluisterde hij. Hij ging op de bank zitten en aaide over mijn hoofd. Ik viel in slaap.

Afbeelding

Kyle begon aan de klusjes in huis terwijl ik heerlijk droomde over leuke dingen. Hij ontstopte de wc, deed de afwas, maakte het bad schoon en hij maakte het bed op. Toen hij klaar was ging hij weer op de bank zitten. Hij aaide over mijn wang. “Lara wakker worden, het is tijd om te gaan eten.” Langzaam werd ik wakker. “Hoe laat is het?” vroeg ik nog half slapend. “Zeven uur.” Ik kwam overeind. “Oh nee bijna vergeten te vragen, hoe ging je sollicitatiegesprek?” “Super goed. Ik ben aangenomen!” “Super!”

Afbeelding

Ik gaf hem een kus en warmde ons avondeten op. Na het eten besloot ik te gaan slapen. Ik voelde me nog steeds niet top en misselijk. Ik gaf Kyle nog een knuffel en dook mijn bedje in. “Slaaplekker schat. Wordt maar snel weer beter!” “Slaaplekker.”

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 18~29-6-13)

Dank jullie wel (A) Dit is een extreem lange update, sorry :$

Dag 20

Midden in de nacht werd ik wakker. Ik was alweer misselijk. Iets in mij wist het zeker, ik was zwanger.

Afbeelding

Ik rende naar de wc om mijn maaginhoud er weer uit te gooien. Bah…

Afbeelding

Ik stond op en veegde mijn mond af. Ik was er 100 procent zeker van dat ik zwanger was. Tranen vulde mijn ogen. Kyle had eergisteren nog gezegd dat hij voorlopig geen kinderen wilde. Een traan liep over mijn wang mijn mond in. Ik was bang om het hem te vertellen, aan de andere kant wilde ik het zelf dolgraag. Ik besloot een bak ijs te gaan eten terwijl ik nadacht over wanneer en hoe ik het zou zeggen.

Afbeelding

Ik staarde in gedachten naar mijn bak sinaasappelijs. Ik schrok toen ik de slaapkamer deur open zag gaan. “Laar, waarom ben je al wakker? Het is 4 uur ’s nachts!” “Ik moest weer overgeven.” Zei ik zachtjes. Moest ik het hem nu vertellen? Kyle kwam naast me zitten. Ik nam een hap ijs.

Afbeelding

“Je bent zwanger hè?” Zei Kyle op een heel vriendelijke toon. “Ja.. ik ben zwanger.” Ik begon te huilen. “Heey, waarom huil je nou lieverd?” Kyle veegde met zijn hand de tranen van mijn wangen. “Ben je niet boos?” vroeg ik snikkend. “Nee natuurlijk niet, ik ben super blij. Ik wilde eigenlijk nog even wachten met kinderen, maar als het zover is, is het zover.” Kyle stond op. “Kom geeft me een knuffel, we gaan dit samen doen!” Ik stond op en gaf hem een stevige knuffel. Mijn geluk kon niet meer op.

Afbeelding

“Ik ga me even omkleden en dan ga ik naar de bieb om huisjes te bekijken. Dit huis is namelijk veel te klein voor een derde familielid. Zei Kyle opgewonden. Hij kleedde zich aan en liep naar de voordeur. “Tot vanmiddag.” Riep hij nog en toen sloeg de deur dicht.

Afbeelding

Kyle ging achter de computer zitten en zocht naar een leuk huisje. Na een half uurtje werden zijn ogen groot en kreeg hij een brede glimlach op zijn gezicht. Hij schreef een nummer op een klein papiertje, sloot de computer af en vertrok naar zijn werk.

Afbeelding

Ondertussen was ik mijn bed weer ingekropen en probeerde ik te slapen.

Afbeelding

Na twee uurtjes werd ik wakker gemaakt door Banjo. Ze was op bed gesprongen en gaf mijn hoofd kopjes. Ik gaf haar een aai en stond op. Ik pakte mijn laserlampje en scheen ermee door het huis. Al snel sprong Banjo achter het lampje aan.

Afbeelding

Toen we uitgespeeld waren kleedde ik mij om en pakte ik nog een bak sinaasappel ijs. Toen ik het op had ging ik op de bank naar het weerbericht kijken. Er werd regen en onweer voorspeld. Bah. Banjo sprong op mijn schoot en ik kriebelde hem onder zijn kinnetje.

Afbeelding

Niet veel later kwam Kyle binnen. Ik stond op en gaf hem een knuffel. “Laat me de kleine eens voelen.” Haha gekkie, Je voelt nog niks hoor, het is nog zo klein, maar als je het zo graag wilt, ga je gang.” Kyle legde zijn handen zachtjes op mijn buik en keek in mijn ogen. “Het is zo een gek idee dat daar een klein kindje in zit.” Zei hij terwijl hij met zijn handen over mijn buik wreef.

Afbeelding

“Heb je al een leuk huisje gezien op internet.” Vroeg ik hem “Ja, ik heb het perfecte huis gevonden Lara! Je gaat het prachtig vinden.” Hij liet me foto’s zien via zijn mobiel. “Kijk Laar, het is een woonboot. Daarmee zouden we geweldige avonturen kunnen beleven en het is groot genoeg voor een extra familielid, zelf voor twee als we dat zouden willen! Het heeft twee grote slaapkamers, een grote badkamer, een openkeuken en we kunnen overal naartoe waar we ook maar heen willen. Is het niet prachtig?!”

Afbeelding

De foto’s waren werkelijk prachtig. Ik zag al voor me hoe we daar met zijn drietjes zouden wonen en Kyle leek zo gelukkig. “Het is super!” Zei ik blij. “Heb je de eigenaar al gebeld?” “Nee nog niet, maar als jij het eten gaat maken ga ik dat ondertussen even doen.” “Ik gaf Kyle een knuffel. “Hamburgers?” Vroeg ik. “Heerlijk!” Kyle belde de eigenaar van de woonboot en ik begon aan de hamburgers.

Afbeelding

Afbeelding

Kyle hing op en stopte zijn mobiel terug in zijn broekzak. “Laar! Als we willen kunnen we er morgen al in!” Hij kwam mijn kant op rennen en gaf me een kus op mijn wang. “Echt? Dat is geweldig!” Kyle nam een bad terwijl ik de hamburgers op het vuur zette. Mijn gedachten dwaalde af naar wat ik allemaal mee moest nemen. Ineens rook ik een verbrande geur. Oh shit het waren de hamburgers! “Kyle” Riep ik naar de badkamer. “Ja?” “Lust je ook pizza?” “Heb je de hamburgers laten verbranden Laar?” “Ehm.. Ja...” “Haha, doe maar een kaaspizza.” Ik bestelde een kaaspizza en een halfuurtje later belde de pizzaboer aan. We aten de pizza op terwijl we het hadden over de spullen die we mee zouden nemen.

Afbeelding

“Volgens de eigenaar staat alles erin. We kunnen deze spullen dus maar beter met het huis samen verkopen, dan levert het nog wat geld op.” “Oké, dan hoeven we alleen maar kleren mee te nemen.” Zei ik opgewonden. Toen de pizza op was gingen we slapen. Het was de laatste nacht in dit huis. Ik kon niet wachten om nieuwe avonturen te gaan beleven met de kleine die op komst was.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 20~4-7-13)

Dank jullie wel :knuffel

Dag 21

Om 6 uur ’s ochtends stonden we op, de taxi zou over een uurtje arriveren en we moesten nog de laatste voorbereidingen doen voordat we konden vertrekken. Met mijn inmiddels groot gegroeide buik liep ik naar de badkamer om een lekker warm bad te nemen. Kyle zette de vervoermand voor Banjo klaar en pakte de nog niet aangebroken zakken voer. Hij maakte wat eten klaar voor onderweg en friste zich toen op.

Afbeelding

We waren net klaar toen we de taxi hoorden aan komen rijden. We liepen naar buiten en laadde de tassen in.

Afbeelding

Kyle deed Banjo in zijn mand en zette hem op de achterbank. We stapten de taxi in en reden weg. Doei huis, doei Starlight Shores. We reden naar het vliegveld en vlogen naar Isla Paradiso. Het was een lange rit en we vlogen door de nacht heen. Ik was doodmoe toen we aankwamen, maar toen ik de woonboot zag was ik het helemaal vergeten. Kyle en ik gingen op een bankje zitten op de steiger en keken naar de woonboot. “Het is prachtig! De woonboot, dit eiland, alles!” Zei ik gelukkig.

Afbeelding

We knuffelde nog wat en liepen toen naar binnen. Banjo werd uit zijn vervoermand gehaald en Kyle en ik bekeken de hele woonboot. We waren zo blij met dit huisje. Al snel wilde Kyle een stukje proberen te varen. Hij startte de motor en we vaarden naar een haven vlak bij een mooi, klein strandje.

Afbeelding

Toen we de boot hadden aangelegd trokken we onze zwemkleding aan en doken we de zee in. “Het weer is zoveel beter hier dan in Starlight Shores!” Riep Kyle naar me terwijl hij zijn gezicht in de richting van de zon hield.

Afbeelding

Kyle ging snorkelen terwijl ik rustig een paar baantjes zwom.

Afbeelding

Toen we uitgezwommen waren gingen we terug naar de woonboot voor een lekkere lunch. Ik maakte hotdogs terwijl Kyle alvast verder vaarde naar de volgende haven waar we die nacht zouden verblijven.

Afbeelding

Toen de hotdogs klaar waren nam Kyle een pauze en aten we ze gezellig binnen op.

Afbeelding

Het werd langzaam donker en ik voelde mij weer erg moe worden, dus besloot ik even een dutje te gaan doen. Kyle vaarde ondertussen verder.

Afbeelding

De zon was onder gegaan en de maan was nu duidelijk te zien. Het uitzicht vanaf de boot was werkelijk prachtig.

Afbeelding

Ik werd wakker van Kyle die de slaapkamer binnen kwam lopen. “We liggen weer vast.” Zei hij trots. We trokken onze pyjama aan en gingen naar bed. “Slaaplekker schat.” Zei Kyle terwijl hij mij door mijn haar streelde. “Slaaplekker.” Zei ik al half slapend. Een paar uur later werd ik wakker met een enorme pijn in mijn buik. “Kyle wordt wakker! De weeën zijn begonnen!”

Afbeelding
________________________________________

En toen was het 00:00 en dat betekend dat de dag hier ophoudt. :twisted

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie