Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 2 van 6

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dag 6

Afbeelding

Ons studentenhuis begint steeds meer te stinken, niemand ruimt zijn restjes eten, vieze kleren en andere troep op, dus toen ik vanochtend naar de douche liep kneep ik mijn neus stevig dicht. Na mijn douche ging ik naar de les.

Afbeelding

Het was best ingewikkeld allemaal maar ik heb goede aantekeningen gemaakt.

Afbeelding

Toen de les was afgelopen ging ik naar het wetenschapslokaal om mijn aantekeningen groot uit te schrijven op een whiteboard. Ik begon het aardig te snappen als ik het zo zag, maar wilde het nog even voor de zekerheid testen.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik helemaal zeker wist dat ik het begreep, maakte ik een uittreksel. Toen ik die af had liep ik naar boven om een snoepreep te kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik at hem op en verdiepte me weer in de studieboeken. Ik moet en zal slagen voor dat eindexamen!

Afbeelding

Afbeelding

Toen de zon onder ging liep ik naar huis. Thuis ging ik achter mijn laptop zitten om even te ontspannen. Per ongeluk kwam ik op een dating site en zag ik het profiel van Kyle. Hij zag er zo lief uit met zijn sproetjes dat ik het niet kon laten een profiel aan te maken en hem een berichtje te sturen, dus deed ik dat. Een beetje onzeker klikte ik op de verzendknop. Dat IK dit durfde!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik liep naar beneden en at een broodje met jam waar ik me in verslikte.
Ik keek nog even snel of ik al een berichtje terug had, maar nee. Toen deed het licht in mijn kamer uit en kroop ik in bed.

Afbeelding
Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Bedankt alle drie! :)
______________________

Dag 7

Afbeelding

Toen ik wakker was zette ik gelijk mijn laptop aan en keek ik of ik een berichtje had van Kyle. Ja! Ik had een berichtje, ik opende het en las hem.
Eindelijk een profiel dat niet compleet verzonnen is, laten ze vrienden worden Lara!

Afbeelding

Ik kon nergens anders meer aan denken dan aan Kyle en ik kende hem nog niet eens! Met mijn hoofd vol gedachtes liep ik naar de les.
Toen de les was afgelopen ging ik terug naar het studentenhuis om te lunchen.

Afbeelding

Ik at mijn wafels op die een huisgenoot had gemaakt en ging naar het park om te studeren.

Afbeelding

In de buitenlucht studeren deed me goed hoewel ik nog steeds moest denken aan Kyle.

Afbeelding

Toen ik klaar was met studeren ging ik naar de bieb. Ik zocht Kyle zijn adres op en schreef
een liefdesbrief. Ik stopte hem in de envelop en stuurde hem op naar zijn adres.

Afbeelding

Ik liep terug naar het studentenhuis en ging naar bed. Toen ik mijn bed in stapte bedacht ik me dat het dom van me was geweest om hem een brief te sturen. Straks kon ik me misschien niet meer focussen op het studeren. Wat was ik dom geweest!

Afbeelding
Gebruikersavatar
ilovedesims<3
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
915
Lid geworden op:
vr 28 sep 2012, 16:54

Re: 5G~Lara Mandoza

Wat leuk dat Kyle gereageerd heeft! :D Wel zielig dat ze het dom vind dat ze de liefdesbrief gestuurd heeft. ;c Want dat is juist goed ^^
weer erg leuk :D
Afbeelding Afbeelding
Klik op mijn banner voor: 5G falke of Bro and Sis stuff
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel! :D
______________________________

Dag 8

Afbeelding

Ik stond vandaag erg vroeg op. Mijn huisgenoot had hotdogs gemaakt om 5 uur ’s ochtends en die aten we samen op. “Hey, Lara was het toch?” vroeg mijn huisgenote. “Ehm ja..” antwoordde ik een beetje verbaasd. “Jij bent niet zo’n feestbeest hé?” vroeg ze op een best vriendelijke toon. “Neh, studeren is belangrijker.” We zeiden verder niks meer en aten een beetje ongemakkelijk ons ontbijt op.

Afbeelding

Ik ging naar mijn les die dit keer buiten was. We leerde wat dingen over het menselijk lichaam en mochten dingen uittesten met een skelet. Toen de les was afgelopen ging ik naar het koffiehuis om rustig te kunnen leren voor het examen van morgen.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik daar binnen kwam zag ik hem. Kyle! Ik liep op hem af en begroette hem. “Hey, ik
ben Lara, het meisje van de dating site.” “Ja, natuurlijk weet ik wie je bent!”

Afbeelding

Afbeelding

We praatte wat over onze studies en over de examens die morgen gingen plaatsvinden en toen gingen we steen, papier, schaar spelen. Het klinkt verschrikkelijk kinderachtig maar we hadden veel plezier.

Afbeelding

Kyle en ik besloten beiden dat het tijd was om te gaan studeren. Kyle ging naar huis en ik bleef nog even in het koffiehuis om mijn studieboeken nog eens grondig te lezen.

Afbeelding

Toen ik mijn studieboeken voor de zoveelste keer had gelezen kocht ik een kaasbroodje en at ik die op bij het raam.

Afbeelding

Daarna ging ik naar huis om een goede nachtrust te pakken. Ik hoop dat dat een beetje lukt want ik ben bloedje zenuwachtig.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Bedankt! :D
______________

Dag 9

Afbeelding

Het was zo ver! Mijn wekker was om zes uur afgegaan en ik stond op om mijn spullen in te pakken. Met zwetende handen liep ik naar het gebouw waar mijn examen zou plaatsvinden.

Afbeelding

Toen ik klaar was viel er een last van mijn schouders. Het was perfect gegaan en na afloop kreeg ik nog een complimentje van mijn docent dat ik een groot voorbeeld was voor mijn medestudenten en dat het extraatje dat ik in het leren had gestopt niet onopgemerkt was gebleven. Ik belde Kyle om te vragen of hij zin had om uit te gaan. Het leek hem een goed idee en we spraken af bij de bowlingbaan.

Afbeelding

Toen ik daar aankwam was Kyle er al, ik vertelde hem dat mijn examen super goed ging en hij was erg blij voor me. Toen gingen we naar binnen om een potje te biljarten.

Afbeelding

Afbeelding

Na het biljarten flirtten we nog wat. Ik keek diep in Kyle zijn ogen en ik wist dat hij een goede man en vader van mijn kinderen zou worden. Of hij hetzelfde dacht toen hij in mijn ogen keek weet ik niet maar alles voelde perfect.

Afbeelding

Afbeelding

Het werd al laat en we besloten naar huis te gaan. Thuis at ik nog een lekkere groene salade en toen ging ik slapen. Morgen zou ik Kyle bellen en vragen of hij zin heeft om langs te komen voordat ik voorgoed de campus verlaat.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Bedankt! :)
____________

Dag 10

Het was vandaag mijn laatste dag hier op de campus. Ik besloot te ontbijten met een bak ijs terwijl ik wachtte op mijn cijferlijst.

Afbeelding

Toen ik het op had kreeg ik mijn rapport binnen. Ik kon niet geloven wat daar stond. Een tien? Ik keek nog eens goed en wist het toen zeker, ik was geslaagd met een tien!

Afbeelding

Afbeelding

Ik sprong in de lucht van blijdschap.

Afbeelding

Toen belde ik Kyle om te vragen of hij zin had om langs te komen.

Afbeelding

Hij vond het een leuk idee en kwam er zo snel mogelijk aan. Ik wachtte hem buiten op en na ongeveer een kwartier zag ik hem op zijn fiets aankomen.

Afbeelding

Hij feliciteerde me met mijn tien en we praatten wat over onze hobby’s.

Afbeelding

Maar al snel ging dat praten over in verliefd in elkaars ogen staren.

Afbeelding

Afbeelding

We gingen in het zwembad achter mijn studentenhuis zwemmen en lieten elkaar grappige filmpjes zien. Kyle heeft een goed gevoel voor humor en doet dan ook zijn best om mij constant aan het lachen te krijgen. Hij trekt gekke bekken en verteld mij de meest hilarische verhalen.

Afbeelding

De zon ging langzaam onder en ik besefte me dat ik straks naar huis moest. Terug naar Starlight Shores waar Kyle niet woonde. Ook Kyle besefte het zich want ineens stopten we met gek doen. Kyle keek me aan en zei dat hij snel zou langs komen.

Afbeelding

We kleedden ons om en we gaven elkaar nog een laatste knuffel.

Afbeelding

Ik haalde ik mijn koffer van boven en liep ik naar beneden om in het busje te stappen.

Afbeelding

Daar ging ik dan. Doei studentenhuis, doei huisgenoten, doei leraren en doei Kyle. En toen reden we weg.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie