Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 6 van 6

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Geboortekaartje!!~9-7-13)

Dank jullie wel allemaal (A)
@Colindavey, super leuk dat je reageert! :) Leuk om te weten dat jij het ook leest ;)

Dag 22

Ik wilde thuis bevallen, net zoals mijn moeder dat had gedaan. Het was zwaar, maar na een aantal uren was het dan zover. Mijn zoon of dochter zou ter wereld komen.

Afbeelding

Daar was ze. Het was een prachtig mooi meisje met geweldig mooie grote blauw/grijze ogen. Ik knuffelde haar stevig.

Afbeelding

“Oh, wat is ze mooi!” Kyle kijk over mijn schouder hoe onze dochter in mijn armen lag. “Welkom Sophie.” Zei hij zachtjes. Na een half uurtje staren naar het kleine lichaampje nam Kyle haar van me over en bracht haar naar boven.

Afbeelding

We probeerden nog even te slapen voordat het zonlicht ons weer zou wekken. 3 uren later werden we wakker. De zon kwam langzaam op en de lucht zag er prachtig uit.

Afbeelding

Kyle moest naar zijn werk en at snel een kommetje yoghurt. “Doei lieverd. Ik probeer wat vroeger thuis te komen, maar ik kan niks beloven.” Riep hij naar de slaapkamer “Doei schat. Succes!” Riep ik terug.

Afbeelding

Met de watertaxi snelde hij naar zijn nieuwe werklocatie. Gelukkig was het al allemaal geregeld dat Kyle en ik gewoon het zelfde werk konden blijven doen, maar dan ergens anders.

Afbeelding

Langzaam stond ik op om Sophie een fles te geven. Ik liep naar boven en haalde het kleine meisje uit haar wiegje.

Afbeelding

Ik gaf haar voorzichtig een fles, bang dat ze zich zou verslikken. Gelukkig ging dat allemaal goed.

Afbeelding

Ik ging weer naar beneden om zelf een hapje te eten en ging toen in bad.

Afbeelding

Ik besloot dat het tijd werd om een nieuwe zomerse outfit uit te kiezen. Ik haalde de elastiekjes uit mijn haar en maakte een kleine vlecht die van de achterkant van mijn hoofd naar de zijkant liep. Ik pakte een hemdje en shorts en trok het aan. Dit was een stuk koeler dan dat warme vest en die lange joggingbroek!

Afbeelding

Het leek me leuk om er even uit te gaan met Sophie, dus pakte ik haar uit haar wiegje en vaarde we met de watertaxi naar een mooi plekje.

Afbeelding

Afbeelding

Het was er prachtig. Ik had een flesje meegenomen voor Sophie die ik aan haar gaf. Gulzig dronk ze het op.

Afbeelding

Ik knuffelde haar. Het voelde super om haar zo vast te houden. Ze was mijn kleine meisje en ik zou haar voor niks, maar dan ook echt voor niks willen ruilen.

Afbeelding

Toen ik zag dat de zon al langzaam onder ging besloot ik naar huis te gaan. Sophie was inmiddels in slaap gevallen in mijn armen dus het werd ook echt tijd om haar in haar wiegje te leggen. Kyle zat aan tafel met een broodje. “Hey” Zei hij fluisterend toen hij zag dat Sophie sliep. Ik zwaaide naar hem en liep naar boven om Sophie in haar wiegje te leggen. Kyle volgde me en sloeg zijn armen om mijn middel heen terwijl ik Sophie een kusje gaf. “Wat is ze mooi hè?” fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte, draaide me om en gaf hem een kus. “Ze is prachtig.”

Afbeelding

Ik gaf Kyle nog een kus en we liepen naar beneden. We aten wat restjes brood en gingen toen naar bed.

________________________________
Ik moet echt weer wat meer gaan updaten want zo haal ik nooit 5 generaties :sweatdrop
Vanavond dus eens even een voorraad updates gaan schrijven. Ik ga proberen vanaf nu bijna elke dag te updaten.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 22~15-7-13)

Dank jullie wel allemaal! :D
Ik had gezegd dat ik elke dag zou updaten, maar dat lukt niet echt zoals jullie zien haha :sweatdrop
Ik heb net een nieuwe laptop dus ik moet eerst even kijken hoe ik de familie van mijn oude naar mijn nieuwe overzet, maar ik ben eerst nog even druk met alles uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte. :)
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 22~15-7-13)

Dankjewel knukybu voor je lieve reactie :knuffel.
En BabyBrowny natuurlijk ook bedankt voor je enthousiasme en geduld :p :knuffel

Ik heb alle spellen inmiddels geïnstalleerd en mijn familie overgezet. Alles werkt gelukkig perfect. :D
Morgen kunnen jullie waarschijnlijk een update verwachten :)

(De kwaliteit van de screens is dan nog niet verbetert aangezien het nog oude screens zijn...)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie