Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 4 van 6

_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 14~24-5-13)

Bedankt alle drie :knuffel

________________________

Dag 15

Het was vandaag de eerste dag van de herfst en ik besloot dat het tijd werd om eens wat warmere kleren uit te zoeken.

Afbeelding

Ik nam een lekker warm bad, maar toen ik de kraan van het bad dicht wilde draaien spoot al het water er ineens uit.

Afbeelding

Ik probeerde het te repareren. Na een uurtje draaien aan de kraan en met een sleutel erop te slaan stopte hij met water spuiten. Ik was best trots op mezelf dat het gelukt was. Ik had een nieuwe koelkast gekocht zodat ik eindelijk mijn eigen maaltijden kon klaarmaken in plaats van kant en klare maaltijden te kopen in de winkel. Ik maakte er gelijk gebruik van en bakte wat wafels.

Afbeelding

Ze waren een beetje verbrand, maar ze smaakte nog aardig goed.

Afbeelding

Toen ik ze op had ging ik naar de kringloopwinkel om nog wat prulletjes te kopen.

Afbeelding

Veel leuks hadden ze niet. Geen goedkope boeken en ook geen mooie schilderijen. Uiteindelijk vond ik een lekkere fles nectar die ik besloot te kopen. Kyle en ik zouden die kunnen drinken als hij langs zou komen. Ik ging naar huis om op tijd te zijn voor de verjaardag van Banjo. Hij was vandaag namelijk jarig. Ik knuffelde het kleine beestje totdat mijn mobiel ineens afging.

Afbeelding

Het was Kyle! Ik was ontzettend blij om zijn stem te horen. Hij vertelde me dat hij me miste en dat hij niet kon wachten om me weer te zien. Hij vroeg of hij overmorgen langs kon komen. Ik twijfelde heel erg. Eigenlijk moet ik die dag namelijk werken. Ik besloot toch ja te zeggen en we spraken weer om 9 uur ’s ochtends af. Ik kan vast wel een vrije dag opnemen.

Afbeelding

We namen weer afscheid en ik stopte mijn mobiel terug in mijn broekzak. Ik ging verder met mijn schilderij om wat afleiding te zoeken. Het is best moeilijk om Kyle niet elke dag te kunnen zien.

Afbeelding

Ik kreeg het schilderij af en toen was het tijd voor de verjaardag van Banjo.

Ik blies op een toeter en keek hoe de sterretjes zijn kleine lichaampje bedekte. Daar ging hij dan. De sterretjes verdwenen langzaam weer en een groter lichaam kwam er voor in de plaats.

Afbeelding


Afbeelding

Ik kookte macaroni met een kaassausje voor mezelf en at het op aan tafel. Daarna ging ik naar bed. Ik las nog een stripverhaaltje terwijl Banjo op bed sprong.

Afbeelding

Hij ging liggen en spinde zachtjes. Ik deed het licht uit en ging onder de dekens liggen. Het spinnen kalmeerde me en nog sneller dan normaal viel ik in slaap.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 15~25-5-13)

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties (A)

Dag 16

Ik moest heel erg vroeg op vanochtend. Het was namelijk mijn eerste werkdag en ik moest om 8 uur in het ziekenhuis aanwezig zijn. Om zeven uur zou de carpool arriveren dus zat ik om 6 uur al aan mijn ontbijt.

Afbeelding

Ik hoorde een auto aankomen rijden en keek uit het raam. De auto stopte voor mijn huis en toen wist ik dat het mijn carpool was. Ik rende in de stromende regen naar buiten en stapte de auto in. “Hoi, jij moet Lara zijn.” “Ja, dat ben ik.” “Mijn naam is Lizzy, ik haal je de komende weken op.”

Afbeelding

Lizzy praatte de hele autorit over haarzelf. Over hoe geweldig lief haar ouders waren en dat ze een huis voor haar hadden gekocht. Mijn gedachten dwaalde af naar mijn eigen ouders. Ik wil namelijk 5 generaties met de achternaam Mandoza behalen voor hen. Mijn achternaam hoor je namelijk niet vaak meer. Wij zijn de enige familie die nog met deze achternaam rondloopt en dat vond mijn vader vreselijk. Hij was dol op zijn achternaam. Onze familie heeft verder geen kinderen meer dus ben ik de enige hoop. Mijn ouders zijn inmiddels beiden overleden en dat maakt het voor mij alleen maar belangrijker om 5 generaties te voltooien. De auto stopte voor het grote ziekenhuis en ik stapte uit. Mijn eerste werkdag kon beginnen.

Afbeelding

De werkdag verliep aardig goed. Ik had wat collega’s ontmoet en mijn baas was onder de indruk van mijn harde werk. Lizzy zat al achter het stuur toen ik het ziekenhuis uitliep. Ze zwaaide enthousiast naar me. Ik rende door de regen naar de auto en we reden naar mijn huis.

Afbeelding

Ze kon alweer niet stoppen met praten over zichzelf. Ze vertelde me hoe ze als klein meisje al super populair was geweest en hoe goed ze wel niet was in dansen. Thuis wachtte Banjo op me. Ik zag zijn nieuwsgierige kopje aan de andere kant van het raam en ik zwaaide naar hem.

Afbeelding

Ik gaf hem een aai over zijn ruggetje en pakte de hark. Ik harkte de blaadjes in de tuin op een hoopje en gooide het in één keer weg.

Afbeelding

Doorweekt door de regen kwam ik binnen. Mijn haar drupte en ik voelde me ongelooflijk moe. Spinnend kwam Banjo naar me toe. Hij gaf me kopjes en ging op mijn voeten liggen. Ik zuchtte. Ik wilde dolgraag gaan slapen, maar Banjo wilde duidelijk wat aandacht van me. Ik besloot nog even een spelletje met hem te gaan doen. Ik pakte een laserlampje en bewoog het heen en weer. Banjo sprong er dom achteraan en probeerde het te pakken. Na tien minuten vond ik het wel genoeg en kroop ik mijn warme bedje in. Morgen moet ik weer vroeg op want Kyle komt langs.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 16~3-6-13)

Bedankt alle drie! :)

Dag 17

Ik maakte vanochtend wat pannenkoeken voor het ontbijt. Kyle had vast ook wel trek gekregen van de lange reis dus maakte ik er wat extra.

Afbeelding

Om kwart over negen ging de bel. Kyle was wat laat, maar dat maakte niet uit, ik was blij dat hij er was. Ik rende naar buiten om hem te begroeten. Kyle trok me tegen zich aan en zoende me.

Afbeelding

“Ik heb je gemist Lara.” “Ik jou ook. Kom binnen ik heb pannenkoeken gemaakt.” Ik zette de bordjes klaar en legde op elk bordje twee pannenkoeken. “Mmm, het ruikt heerlijk schat.” We aten de pannenkoeken op terwijl Kyle me vertelde dat hij klaar was met zijn studie. Hij had een leuk huisje gevonden in Sunset Valley en was al bezig met zijn spullen verhuizen. Ik had de afgelopen dagen aan samenwonen gedacht, maar begon nu toch erg te twijfelen.

Afbeelding

Kyle bood aan om af te wassen zodat ik de schone was kon gaan opvouwen.

Afbeelding

Toen hij de borden had afgewassen borstelde hij banjo. Banjo spinde als een gek.

Afbeelding

Ik was klaar met de was en we gingen samen op de bank zitten. Hij kwam tegen me aan zitten en ik sloeg een arm om hem heen. “Waar wil je straks heen? We kunnen naar een karaokebar gaan of lekker thuis blijven zeg het maar.” Vroeg ik Kyle “Ik ben wel benieuwd naar de karaokebar, maar als jij graag hier wil blijven is het ook goed.” “Nee hoor, leuk dan bel ik alvast de taxi.” Stelde ik voor.

Afbeelding

“Wacht heel even ik moet even wat uit je slaapkamer halen.” Zei Kyle ineens. Ik bleef nieuwsgierig op de bank zitten. Wat zou hij halen? De deur van de slaapkamer sloeg open en Kyle rende naar me toe. Hij sloeg me keihard met een kussen op mijn hoofd. “Au!!. Stop!!!”Schreeuwde ik. Maar Kyle stopte niet. Ik rende naar de slaapkamer terwijl Kyle me volgde. Ik pakte het overige kussen en rende terug naar de kamer. Hard sloeg ik hem op zijn rug. We gierden van het lachen.

Afbeelding

Toen we letterlijk op de grond lagen van het lachen hoorden we de taxi de straat in komen rijden. “Oh shit, dat is de taxi.” Riep ik hijgend door het lachen heen. Ik deed mijn haar opnieuw in twee vlechten, trok mijn T-shirt recht en toen we liepen naar buiten. In de karaokebar stond een heel erg leuk spel. Ik ben nogal een nerd als het om spelletjes gaat, dus rende ik er meteen naar toe. “Hey, waar ga jij heen?” Vroeg Kyle terwijl hij me verbaasd aankeek “Dit spelletje moet ik spelen, doe je mee?” “Natuurlijk doe ik mee.”

Afbeelding

Het was echt een gaaf spelletje, Kyle genoot er net zoveel van als ik. “Nu wil ik eigenlijk wel even jou zangkunsten horen Laar.” Hey, was dat soms mijn nieuwe bijnaampje, Laar? “Mijn zangkunsten, haha is goed.” We liepen naar het karaoke machine en kozen een liedje uit. Kyle zong knetter vals, maar hij had er plezier in dus schaamde ik mij totaal niet voor hem. Ik vond het zelfs wel schattig.

Afbeelding

Na het zingen keken we naar de sterren. Kyle fluisterde lieve woordjes in mijn oor terwijl hij de helderste sterren aanwees.

Afbeelding

We besloten naar huis te gaan. Ik schonk de nectar in die ik een paar dagen geleden had gekocht en bood Kyle een glaasje aan.

Afbeelding

We dronken het op terwijl Kyle over een serieus onderwerp begon. “Zou jij kinderen willen, Laar?” Was dit het goede moment om hem over mijn doel te vertellen? Misschien moest ik daar nog even mee wachten. Ik besloot het hem nog niet te vertellen en gewoon antwoord te geven op zijn vraag. “Ja, graag zelfs. Het lijkt me super om van die kleintjes op te voeden. Lijkt het jou leuk, kleintjes?” “Jawel ooit, maar nu zeker nog niet. Ik wil eerst nog volop kunnen genieten van het uitgaansleven.” Het uitgaansleven? Oh god. Was Kyle dan toch zo? Ik had gedacht of eigenlijk gehoopt dat hij gewoon een lieve man zou zijn die het leuk vond om af en toe iets met zijn vriendin te doen. Niet dat je niet lief kan zijn als je van het uitgaansleven houd, maar ik heb echt een hekel aan dronken mannen die helemaal los gaan. Afschuwelijk!

Afbeelding

Een beetje geschrokken dronk ik mijn glaasje leeg en zei ik dat ik naar bed ging. Ik gaf hem een knuffel en een kus en stapte mijn bedje in.

Afbeelding

Kyle stapte niet veel later ook het bed in. Hij gaf me nog een kusje op mijn wang. “Slaaplekker, schat.” Zei hij zachtjes, niet wetend of ik al sliep. Half in mijn slaap antwoordde ik nog “Truste.”


Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza (Dag 17~8-6-13)

Dank jullie wel (A)
Het is lang geleden dat ik heb geüpdatet, maar nu is het vakantie en heb ik weer alle tijd (en weer zin om te spelen) Ik heb inmiddels ook EE :love en daar ga ik binnenkort wat mee doen in dit dagboek! :D

Dag 18

Die nacht sliep ik slecht. Ik had gedroomd over Kyle die naar Sunset Valley vertrok en nooit meer terug kwam en ik werd steeds wakker met de vraag of ik hem moest vragen bij mij in te trekken. Sunset Valley is namelijk ongeveer zes uur rijden vanaf Starlight Shores en ik zou hem dan niet meer zo vaak zien als nu. Misschien moest ik het gewoon vragen, ik ga nooit iets bereiken als ik niks durf te vragen. Maar is het niet veel te vroeg? Voor dat ik het wist was het alweer zeven uur ’s ochtends. Over een paar uur zou Kyle vertrekken. Ik moest het nu wel vragen. Ik dacht na over hoe ik het zou brengen. Een kwartiertje later zag ik dat Kyle zijn ogen langzaam open gingen. Hij was wakker! Mijn hart ging tekeer ik moest het zo gaan vragen. “Goedemorgen.” Zei Kyle half slapend. “Goedemorgen.” Antwoordde ik. Kyle stond op en ik stapte ook uit bed. “Ik moet je wat vragen, Kyle.” “Vraag er maar op los.” “Wil je samenwonen?” Kwam er met een razend tempo uit mijn mond.

Afbeelding

“Dat lijkt me super!” Was zijn antwoord. En nu? Wat moest ik nu zeggen? Kyle redde ons uit de ongemakkelijke situatie. “Ik ga gelijk de verhuismannen bellen om te vragen of ze de plannen kunnen wijzigen en de spullen niet naar Sunset Valley willen brengen, maar naar Starlight Shores.” Ik gaf hem een dikke knuffel. “Dan ga ik een lekker ontbijtje maken.” Ik liep naar de keuken en bakte pannenkoeken.

Afbeelding

Ik was net klaar toen Kyle de slaapkamer uit kwam lopen. “Ze brengen de spullen morgen.” Zei Kyle terwijl hij de klaargezette pannenkoeken naar binnen schrokte. “En de eigenaar van het huis dat je gekocht had?, heb je die al gebeld?” “Ja, dat komt helemaal goed. Maak je er maar niet druk over.” Stelde Kyle me gerust.

Afbeelding

Ik was mijn bed weer ingekropen om de slapeloze nacht een beetje te compenseren. Kyle vond het geen probleem en ging aan de slag in ONS huis. Hij maakte de wc schoon en harkte de bladeren in de tuin op een hoopje.

Afbeelding

Aan het eind van de middag werd ik wakker. Ik kleedde me om en liep naar de woonkamer, waar Kyle op de bank een krantje aan het lezen was. “Lekker geslapen?” Vroeg hij vanachter zijn krant. “Heerlijk, heb je zin om mee te gaan naar het strand?” “Ja, gezellig.” Kyle legde de krant weg en samen liepen we naar het strand.

Afbeelding

We waren er bijna. “Wedden dat ik er eerder ben dan jij?” Kyle begon hard te rennen. “Hey, wacht!” Schreeuwde ik. Buiten adem kwam ik aan bij het strand. “Ik zei het toch?” Kyle begon te lachen. Ik gaf hem een stomp in zijn buik. “Auw!” Ik lachte om zijn gezicht.

Afbeelding

Kyle trok me tegen hem aan en zoende me.

Afbeelding

Hij sloeg zijn armen om me heen. “Je bent een rare.” Ik gaf hem een kus en haalde zijn armen van mijn middel. De zon was nu bijna onder en de lucht had een prachtige kleur. Ik ging in het zandzitten en staarde naar het laatste stukje zon dat je nog kon zien. Kyle kwam naast me zitten en samen genoten we van de prachtige avond. Toen de zon helemaal onder was gingen we naar huis.

Afbeelding

Thuis zocht Banjo wat aandacht van Kyle. Ik maakte het eten klaar en riep Kyle aan tafel. Na het eten gingen we op bed nog wat knuffelen.

Afbeelding

En van het één kwam het ander.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie