Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 3 van 6

*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: 5G~Lara Mandoza

Erg leuke update's! Je schrijft erg leuk, heel aangenaam om te lezen.
Kyle ziet me er echt een erg leuke match uit voor Lara. Ik heb zo'n voorgevoel dat ze elkaar nog zullen weerzien... (A)

Heeft Lara nu al een graad of nog niet?
Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel allemaal! :)
@Michelle, dank je wel voor het compliment :D. Lara heeft nog geen graad gehaald volgens mij, ik weet ook niet of ik terug wil naar de universiteit. Misschien ooit nog maar ik denk het niet.
_____________________________________

Dag 11

Afbeelding

Toen ik thuis aankwam was het alweer licht, ik pakte mijn spullen uit en betaalde de rekeningen die in mijn brievenbus lagen.

Afbeelding

Het werd tijd dat ik een baan ging zoeken want al mijn geld was langzamerhand op. Ik besloot te gaan solliciteren voor een baan in het ziekenhuis.

Afbeelding

En ik ben aangenomen! Ik besloot even naar de sportschool te gaan om rustig na te kunnen denken over Kyle, mij en onze situatie.

Afbeelding

Ik dacht na terwijl ik mij stevig vasthield aan de loopband. Zou Kyle mij zien als een random flirt? Of zou hij mij echt zien als zijn “vriendin”. Hij zei wel dat hij snel zou langs komen, maar tegen hoeveel meisjes had hij dat al wel niet gezegd. Ik was zo erg in gedachten dat ik vergat dat ik op een loopband stond. Ik viel plat op mijn buik en besloot naar huis te gaan.

Afbeelding

Thuis nam ik een heerlijk warm bad.

Afbeelding

Ik dronk een pakje sap en at een broodje.

Afbeelding

Toen pakte ik mijn kwasten en verf en begon ik aan een nieuw schilderij. Een roze monster.

Afbeelding

Ik begon redelijk moe te worden om tien uur en besloot Kyle nog even te bellen voor het slapen gaan.

Afbeelding

Het kletsen duurde iets langer dan verwacht. Ik had hem gisteravond nog gezien, maar we hadden beiden zoveel te vertellen. Hij vroeg me of hij overmorgen langs kon komen. Natuurlijk kan hij overmorgen langs komen! Ik gaf hem mijn adres en we spraken om 9 uur ’s ochtends af. Na het gezellige gesprek dook ik mijn bedje in. Ik dacht na over wat we zouden kunnen doen. Misschien kunnen we uit eten in een chique restaurant of gewoon lekker thuis blijven. Al snel viel ik in een diepe slaap.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dag 12

Afbeelding

Ik stond vanochtend op met een beetje een eenzaam gevoel. Ik heb me nooit eerder eenzaam gevoelt, ik zat vroeger altijd alleen aan een tafeltje op school en ik sloot me altijd op in mijn kamer juist omdat ik alleen wilde zijn. Ik vond het altijd heerlijk om alleen zijn, maar waarom nu juist niet? Misschien was het gewoon te stil in huis. Zou het tijd worden voor een huisdier? Bij mijn ouders hadden we twee honden en twee katten. Ik was dol op ze. Zou ik langs gaan bij de buren die sinds kort een nestje katjes hebben om alleen eventjes te kijken? Ik besloot het te doen.

Afbeelding

De buurvrouw was erg aardig en vroeg gelijk of ik voor de katjes kwam. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Als ik ja zei klonk het gelijk alsof ik er een mee zou nemen en ik wist niet of ik dat echt wilde. Toch zei ik ja. Ze liet de katjes zien en mijn oog viel op het kleinste katje die in een hoekje zat. De buurvrouw zag dat ik naar het kleintje keek en zei dat ik hem mocht oppakken als ik wilde. Voorzichtig tilde ik het op en aaide ik het.

Afbeelding

“Dat is Banjo.” Vertelde de buurvrouw me. “Hij is zo lief.” Zei ik terwijl ik het beestje op zijn hoofdje kriebelde. Ik kon hem hier toch niet achter laten? Hij was zo lief en pluizig. Ik besloot hem mee te nemen naar huis. Ik kocht een krabpaal, voerbak, kattenbak en brokken en aaide Banjo over zijn ruggetje. “Dit is je nieuwe thuis Banjo. We krijgen het vast heel leuk saampjes.”

Afbeelding

Banjo testte zijn krabpaal uit en at wat van de kattenbrokken,

Afbeelding

Afbeelding

terwijl ik het huis opruimde voor morgen ochtend. Ik maakte het bed netjes op en deed de afwas.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik klaar was kon ik even ontspannen en verder gaan met mijn schilderij. Ik vind het heerlijk om te schilderen in mijn vrije tijd.

Afbeelding

Ik had mijn schilderij nog niet helemaal af, maar het was al bijna vijf uur en de winkels zouden snel dichtgaan. Ik wilde nog wat boeken kopen dus moest ik stoppen met schilderen.

Afbeelding

Ik kwam thuis met drie stripboeken en besloot er eentje te gaan lezen.

Afbeelding

Toen ik het uit had ging ik schetsen.

Afbeelding

Nadat ik mijn schets af had ging ik naar bed. Ik begon aan mijn tweede stripboek maar werd al snel moe. Ik deed het licht uit en viel in slaap.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Bedankt voor de lieve reacties! :knuffel
_______________

Dag 13

Het was zeven uur toen ik opstond. Ik wilde me absoluut niet verslapen en ik wilde kyle niet voor een dichte deur laten staan, dus om half acht zat ik al aan mijn ontbijt.

Afbeelding

Om precies 9 uur stond Kyle voor de deur. Ik was zo blij om hem te zien! Hij hield zijn armen open en ik vloog erin. Hij knuffelde me stevig.

Afbeelding

Afbeelding

We hadden van alles te vertellen en ik stelde Kyle voor aan Banjo. Kyle was ook opslag verliefd op het schattige kopje van Banjo. Na een uurtje te hebben bij gekletst zoende Kyle me. Ik wist niet wat er met me gebeurden maar het voelde geweldig.

Afbeelding

Na de geweldige zoen riepen duizend stemmetjes in mijn hoofd “Blijf normaal doen Lara, blijf kalm.” Ik voelde me een beetje ongemakkelijk maar Kyle doorbrak dat gevoel al snel door te vragen of we een foto konden maken als aandenken. Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van ons tweeën.

Afbeelding

We ploften neer op de bank neer en ik vroeg hem wat hij wilde doen. “Misschien kunnen we naar een leuke kroeg gaan en gezellig wat drinken?” stelde Kyle voor. “Ik drink in principe geen alcohol, maar het lijkt me erg gezellig!” We belden een taxi en reden naar een gezellige kroeg.

Afbeelding

Er was een fotohokje en Kyle en ik maakten leuke foto’s voor aan de muur.

Afbeelding

Kyle had een mooie bos bloemen voor mij gekocht en gaf ze een beetje verlegen aan me. Het waren prachtige witte rozen.

Afbeelding

Ik bedankte hem met een kus.

Afbeelding

Het werd al aardig laat en mijn maag begon te rommelen. Ik stelde voor om uit eten te gaan in het meest luxe restaurant van Starlight Shores. Het leek hem een geweldig leuk idee. Het eten was heerlijk en propvol kwamen we het restaurant weer uit.

Afbeelding

Thuis nam ik een lekker bad, terwijl Kyle aan het spelen was met Banjo.

Afbeelding

Ik trok mijn Pyjama aan en gaf Kyle een zoen. Ik vertelde Kyle dat hij gewoon moest doen alsof hij thuis was en stapte mijn bedje in.

Afbeelding

Niet veel later hoorde ik Kyle op zijn tenen binnen komen. Hij sloot de deur heel zachtjes en kroop naast me. Heel voorzichtig sloeg hij arm om mijn middel en schoof hij tegen me aan, ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld.

Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: 5G~Lara Mandoza

Dank jullie wel :wub
______________________

Dag 14

Afbeelding

Kyle stond de volgende ochtend vroeg op om wat in het huishouden te doen. Hij zette de wasmachine aan en maakte de kattenbak van Banjo schoon.

Afbeelding

Toen hij daarmee klaar was ging hij Banjo opjagen. Volgens mij is hij echt gek op dat kleine katje.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna ging hij even genieten van het prachtige uitzicht vanuit mijn achtertuin. Ik was inmiddels wakker geworden en liep naar buiten om goedemorgen te zeggen. “Goedemorgen schone slaapster.” Groette Kyle me. “Hey.” Was mijn antwoord. Het kwam er een beetje dom uit maar dat leek Kyle niet te hinderen. Hij pakte mijn handen en vertelde dat om vijf uur de taxi zou komen om hem terug te rijden naar de campus.

Afbeelding

“Heb je zin om straks mee naar het park te gaan.” Vroeg ik terwijl in zijn ogen staarde. “Dat lijkt me super gezellig.” Ik at nog wat cornflakes terwijl Kyle afscheid nam van Banjo. Kyle zou namelijk vanuit het park vertrekken en Banjo dus niet meer zien.

Afbeelding

“Tot de volgende keer vriend” Kyle zwaaide nog een laatste keer naar Banjo en we stapte de taxi in om naar het park te gaan. We schreven ons in voor een hotdog eetwedstrijd en tien minuutjes later konden we beginnen. Kyle ging als een speer. Hij propte de ene hotdog na de andere in zijn mond. Ik had al moeite om de eerste binnen te houden.

Afbeelding

Het ging tussen een onbekende vrouw en Kyle. De vrouw won de eetwedstrijd en Kyle werd tweede. De zoon van de vrouw werd derde en ik laatste.

Afbeelding

Kyle en ik besloten te gaan rolschaatsen. Samen draaiden we rondjes. Kyle hield mijn handen stevig vast zodat we niet zouden vallen.

Afbeelding

De tijd vloog voorbij en voordat ik het wist was het half vijf. Ik gaf Kyle nog een laatste zoen en toen stapte Kyle de taxi in. “Ik bel je morgen!” Zei Kyle nog voordat hij de deur van de taxi dichttrok. Ik zwaaide totdat ik de taxi niet meer zag en ging toen naar huis.

Afbeelding

Thuis gaf ik Banjo een aai en nam ik een lang, warm bad.

Afbeelding

Na het badderen trok ik mijn pyjama aan en keek ik naar de foto’s die Kyle en ik hadden gemaakt. Het maakte me verdrietig en blij tegelijkertijd. Blij omdat ik eindelijk een lieve en goed vriend had gevonden, maar ook verdrietig omdat hij er nu niet was.

Afbeelding

Ik besloot naar bed te gaan en lekker te gaan slapen. Morgen zou Kyle me bellen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie