Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 4 van 4

*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: 10G Blackwood ~ G1 Update 12 (15/05/13)

Bedankt voor de reacties! :wub
--------------------------------------

Generatie 1 - Hoofdstuk 13


Afbeelding
Nu Romeo geboren is, hebben Ben en Rosalie een groter huis laten bouwen met het geld dat ze de voorbije maanden samen gespaard hebben. Het is enkel de ruwbouw die er nu staat met enkele meubels die nodig zijn om te overleven. Erg makkelijk is het leven momenteel niet. Het jonge gezin moet het zien te redden met minimaal comfort en kleine Romeo vergt erg veel tijd van zijn ouders.

Afbeelding
Die nacht komt er tot overmaat van ramp ook nog eens een inbreker over de vloer.

Afbeelding
Hij heeft het gemunt op het dure trainingstoestel van Ben.

Afbeelding
Door het gestommel in huis wordt Ben wakker. De inbreker verdwijnt letterlijk als een dief in de nacht wanneer hij Ben in de gaten krijgt.

Afbeelding
Rosalie gaat, wanneer Ben haar ook wakker maakt, meteen kijken of alles in orde is met Romeo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door de inbreker en de steeds groter wordende berg rekeningen gaat het humeur van Ben steeds meer de dieperik in. Hij voelt zich verschrikkelijk omdat hij het gevoel heeft dat hij niet ten volle voor zijn gezin kan zorgen.

Afbeelding
En dat wordt uitgewerkt op Rosalie.

Afbeelding
Ben laat Rosalie verbouwereerd achter en vertrekt kwaad naar zijn werk.

Afbeelding
Rosalie zoekt wat troost in de verzorging van Romeo. Hopelijk is dit slechts een moeilijke periode en komt er na de regen zonneschijn.

Afbeelding
Als ben van zijn werk thuiskomt stapt hij op Rosalie af. Rosalie weet ondertussen niet welke houding aan te nemen. Is hij nog kwaad? Of is de bui ondertussen alweer over?

Afbeelding
Plots haalt Ben een bos bloemen van achter zijn rug. ‘Het spijt me dat ik zo rot deed, deze morgen, lieve schat.’ Verontschuldigt Ben zich.

Afbeelding
Rosalie is allang blij dat hij zijn goede humeur weer teruggevonden heeft.

Afbeelding
Afbeelding
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Blackwood ~ Hoofdstuk 1.13 (20/05/13)

Update 14

Afbeelding
Het lentefestival is gearriveerd in Sunset Valley en de weerman heeft goed weer aangekondigd. Ben en Rosalie hebben allebei een vrij dagje en besluiten hun vrije uurtjes in de buitenlucht door te brengen.

Afbeelding
De lentekriebels zorgen weer voor vlinders in de buik.

Afbeelding
Ben en Rosalie besluiten een potje hoefijzergooien te spelen.

Afbeelding
Ben blijkt verschrikkelijk slecht te zijn. Zijn hoefijzers belanden de helft van de tijd niet eens in binnen de arena.

Afbeelding
Rosalie’s pret kan niet op

Afbeelding
Want zij slaagt er wel in om raak te gooien.

Afbeelding
Ook kleine Romeo mocht van zijn eerste festival genieten.

Afbeelding
Rosalie en Ben zijn dol op hun kleintje.

--------------------------------------------------------------------

Bedankt iedereen voor de leuke commentaren. Het was even geleden dat ik geupdate heb aangezien mijn thesis voor school klaar moest zijn. Die stress is gelukkig voorbij dus vanaf nu kan ik eindelijk weer regelmatig simmen en updaten!
Afbeelding
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Blackwood ~ Hoofdstuk 1.14 (02/06/13)

Update 15

Terwijl Rosalie ’s ochtends Romeo uit zijn bedje haalt loopt ze per ongeluk tegen één van de kaarsjes op tafel. Pas na een minuutje beseft ze dat haar nachtkleed in brand staat.
Afbeelding

Afbeelding
Wanneer ze de hitte van de vlammen voelt kijkt ze achter zich en ziet ze de vlammen. Rosalie legt Romeo snel in zijn bedje, uit de buurt van het vuur en roept dan in paniek om hulp bij Ben.

Afbeelding
Zich niet bewust zijnde van het vuur loopt die op zijn dooie gemakje de kamer binnen. Hij is net op tijd om Magere Hein te zien verschijnen.

Afbeelding
In de andere hoek van de kamer ziet hij Rosalie instorten en een geestengedaante aannemen.

Afbeelding
Ben richt zich snel tot Magere Hein om hem te overtuigen Rosalie te laten leven maar die heeft geen oren naar de smeekbedes van Ben.

Afbeelding
De geest van Rosalie kijkt verdrietig naar Ben.

Afbeelding
Vervolgens richt ze zich tot Magere Hein die haar meeneemt naar een plek waar geen levende sims kunnen komen.

Afbeelding
Bezweet springt Ben wakker. Gelukkig was het maar een droom…

Afbeelding
Voor de zekerheid wordt die avond toch maar pizza besteld. Ben ziet Rosalie momenteel liever niet te dicht bij vuurbronnen komen.

Afbeelding
Afbeelding
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Blackwood ~ Hoofdstuk 1.15 (22/06/13)

Er ging inderdaad wat fout!
Ik liet Ben één van de acties uit het menu Grappig uitvoeren bij Rosalie en plots ontvlamde ze. :scared
Ik heb nog even getwijfeld om het zo te laten maar aangezien Rosalie het startpersonage is en nog maar 1 bloedverwant ter wereld heeft gebracht vond ik het iets te riskant om alleen met Romeo verder te gaan. Je weet maar nooit wat die overkomt. 8-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie