Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 4 van 7

*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: De Knolletjes ~ Red de bij!

Leuke promo! Misschien moet ik het thuis ook maar eens hebben over zo'n bijenhotel. De tuin wordt binnenkort toch opnieuw aangelegd. :fluit

En leuke bijenpakjes. Geweldig hoe de kleuren uitkomen op je foto's.
Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: De Knolletjes ~ Red de bij!

*Michelle schreef:Leuke promo! Misschien moet ik het thuis ook maar eens hebben over zo'n bijenhotel. De tuin wordt binnenkort toch opnieuw aangelegd. :fluit

En leuke bijenpakjes. Geweldig hoe de kleuren uitkomen op je foto's.
ze zijn ook niet duur ofzo, bij mij lagen ze gewoon in het tuincentrum. er zitten nu al een aantal bijtjes in maar die steken echt nooit! behalve als je ze lastig valt. :)
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Red de bij!

Koen schreef:@Guppie; Geef jij echt zoveel om bijen?

Nee, ik haat ze. Bah, vieze rotbeesten zijn het. Van mij mogen ze allemaal weg!

xD
Ik geef om alle dieren, ook om insecten die af en toe wat minder prettig overkomen. ;)

@Markos; heel erg leuk, de Knolletjes houden van je! :D
Hoofdstuk 6

Afbeelding

''Het is ons gelukt! We hebben hét medicijn tegen zombietransformering!''

Afbeelding

Afbeelding

''Wat? Is het nu al volle maan! Hendrika, wil jij dit medicijn bij jou thuis veilig bewaren? Dan gaan we het morgen patenteren!''

Afbeelding

''Hoe komt de opperheks er bij dat ik nog weet hoe je sims in zombies transformeert? Die spreuk ben ik al lang vergeten! Ik zal tovenaar Rastabas om hulp moeten vragen...''

Afbeelding

''Eh, hoi Rastabas! Eh, hoe gaat het? Mag ik eh, een dingetje vragen?''

Afbeelding

''Het gaat over de zombievloek.'' zei Hortensia. ''Ik ben hem helemaal vergeten, maar ik dacht dat jij die nog wel zou weten.''
''De zombievloek?'' mompelde Rastabas. ''Die moet ik hier ergens in mijn archief hebben. Maarre, het kan wel eventjes duren voor ik hem gevonden heb...''
''Geen probleem Rastabas!'' riep Hortensia opgelucht. ''Stuur maar een berichtje als je hem gevonden hebt!''

Afbeelding

''Ik hoop maar dat hij de spreuk een beetje snel kan vinden...''

Afbeelding

''Hmmmm... Wat moet Hortensia nou met een zombievloek?'' mompelde Rastabas. ''Daar komt vast niets goeds van...''

Afbeelding

''... en lief zusje, ik hoop maar dat je het niet erg vind dat ik stiekem uit het ziekenhuis gevlucht ben!'' smeekte Marijtje. ''Ik moet nog 35 afleveringen van Lingo inhalen!''
''Geeft niet zusje,'' zei Hendrika, ''ik heb je uit het systeem verwijdert. Niemand heeft ook maar iets door!''

Afbeelding

''Marijtje! Hendrika! Zijn jullie zo laat nog op! Ach, wat maak het ook uit.'' zei Hortensia. ''En, wat voor onderzoek heb je gedaan, Hendrika?''
''Je zult het niet geloven!'' riep Hendrika stralend. ''Ik heb een medicijn tegen zombietransformering! Ik heb het hier bij me, met de formule. Wees voorzichtig! Dit zijn de enige exemplaren!''

Afbeelding

''Hmmmm, medicijn tegen zombietransformering zeg je? Enige exemplaren?'' Hortensia lachte.
''Dames, wij gaan geld verdienen!''
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 6

Ik was op kamp, dus ik heb heel veel gemist, maar ik ben weer helemaal bijgelezen. Allemaal leuke updates en ik vind de screens in de onderwereld heel mooi bewerkt :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 6

Bedankt weer voor de leuke reacties! :knuffel
Hoofdstuk 7

Afbeelding

''Juist ja, u wilt dus patent aanvragen op dit eh, geneesmiddel? En u heeft hier uw patentaanvraag? Die zullen wij eerst even moeten doornemen...''

Afbeelding

''Nou, het ziet er goed uit. Uw patent is verleend! Veel plezier ermee en tot ziens!''

Afbeelding

''Wat hebben jullie gehoord? Is ons elixer gepatenteerd? Nee, ik begrijp er echt niets van hoor! Nee ik ben echt onschuldig! Wat zeg je? Ben ik ontslagen? Wat jammer nou toch...''

Afbeelding

''Hmmm... Ik kan de spreuk niet vinden, maar het recept voor het elixer is vast ook goed. Ik zal het doorsturen naar Hortensia.''

Afbeelding

''POST!'' kakelde Hortensia. ''Rastabas heeft het recept gevonden!''

Afbeelding

''Dat gaan wij eventjes in de praktijk brengen...''

De volgende dag...

Afbeelding

''Als ik nu een beetje over het fruit mors met dit elixer dan moet dat toch genoeg zijn. En oh ja, ik moet de groenteafdeling ook niet vergeten!''

Afbeelding

En langzaamaan veranderde Twinbrook in een stad van doden...

Een tijdje later:


Afbeelding

''Zouden ze hier al interesse hebben in een werkend zombie-geneesmiddel?''

Afbeelding

''Jaaaaa! Het is gelukt!'' riep Hendrika thuis. ''We zijn RIJK!''
''Hoeveel! Hoeveel!'' krijste Hortensia. ''Voor hoeveel hebben ze het gekocht?''

Afbeelding

''Ze hebben maar liefst 300.000 simoleons geboden!'' riep Hendrika. ''Nu kunnen we eindelijk op wereldreis! Een beetje ontspanning hebben we wel verdiend!''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie