Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Preview

Dank weer voor de leuke reacties! :D
Hoofdstuk 8

Afbeelding

''Zeg, hebben jullie nu al een huisje gevonden? Ik wil gáán!'' mopperde Hortensia. ''Jaja, we hebben hier een leuk huis!' riepen Hendrika en Marijtje. ''Het moet alleen wel een beetje verbouwd worden.''

Afbeelding

''Marijtje, ben jij nou een heks?'' riep Hortensia. ''Simsalabim, poef paf klaar. Gaan we?''

Afbeelding

''Eindelijk weg uit dit saaie huis.'' zei Marijtje.

Afbeelding

''Op naar de zon!''

Uren later...

Afbeelding

''Nou, daar zijn we dan eindelijk.'' mopperde Hendrika. ''Ik ga nóóit meer naast Marijtje zitten in de auto!''
''Stil nou toch dames,'' riep Hortensia. ''Jullie maken de hele buurt wakker! Het is laat, we gaan nu onmiddellijk slapen!'' ''Ik wil eerst ons huisje even bekijken!'' protesteerde Hendrika. ''Ik dacht het niet!'' schreeuwde Hortensia. ''Het verschil tussen jou en mij is dat ik kan toveren!''

De volgende ochtend...

Afbeelding

''Marijtje!'' riepen Hortensia en Hendrika. ''Wakker worden!''

Afbeelding

''Heerlijk, in onze villa aan het terras ontbijten met uitzicht over onze prachtige tuin!'' zei Hendrika. ''Wat gaan we vandaag doen?''

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(De Knolletjes zijn tot de ontdekking gekomen dat er in Monte Vista genoeg te doen is.)

Afbeelding

''Prachtig!'' zwijmelde Hortensia bij het uitzicht. ''Maar wat is dat?''

Afbeelding

''Dames. Morgen gaan wij naar de nectarboerderij hier in de buurt.'' sprak Hortensia.
______________________________________________________________________
De site van de Knolletjes heeft een nieuwe lay-out!
Ook is er een nieuwe pagina toegevoegd: ''huizen''. Hier kun je alle huizen en openbare kavels in het bezit van de Knolletjes bekijken! 'Villa Knolletjes' in Monte Vista staat er natuurlijk ook bij!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie