Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

De Knolletjes ~ Hoofdstuk 12 (einde)

De Knolletjes - the return

Afbeelding

En weer een dagboek over de Knolletjes! Welke knotsgekke avonturen zullen ze nu beleven? Welke verassingen staan hun te wachten? Wat zijn de Knolletjes nu weer van plan?

- Zie hier de site van de Knolletjes!

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 04 sep 2013, 19:58, 22 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes - the return

Hoofdstuk 1

Afbeelding

Het was een mooie morgen en het beloofde weer een vrolijke dag te worden voor de Knolletjes.

Afbeelding

Binnen zaten de Knolletjes te beslissen wat ze vandaag zouden gaan doen. Ze konden het echter niet goed eens worden.

Afbeelding

'Hortensia, ik wil niet naar het park!' zeurde Hendrika. 'Ik wil naar de bioscoop!'
'Maar we moeten toch nog naar de winkel, en bovendien wil ik nog even eten bij de snackbar!' zei Hortensia.
'Ik wil naar het museum!' riep Marijtje. 'En ik naar het strand!' riep Hendrika. 'En ik wil wat doen!' snauwde Hortensia. 'Dan gaan we morgen naar het strand en vandaag naar het museum, ja?'

Afbeelding

'Maar Marijtje, dan wil ik wel naar de snackbar!' zei Hortensia. 'Dat vind ik wel goed!' riep Hendrika uit.

Afbeelding

Afbeelding

In het museum was vooral Marijtje weg van de kloeke kleuren en beeldgevende perspectieven.

Afbeelding

Maar in de snackbar at niemand meer hotdogs dan Hendrika!

Afbeelding

Daarna gingen de Knolletjes naar het zakenkantoor. Hier volgenden ze een aantal lessen over sociale invloeden. De Knolletjes waren mateloos geboeid over het onderwerp en zelfs thuis waren ze nog niet uitgepraat...

Afbeelding

'Zo interessant, wat sociale contacten wel niet kunnen doen!' riep Hendrika uit. 'Nooit geweten dat het zo makkelijk was om directeur te worden!' 'Ja, met de juiste vrienden op de juiste plaats kun je een heleboel!' zei Hortensia wijs. 'En die vrienden, Hendrika, moeten wij maar eens gaan maken!
We wonen al een tijdje in Twinbrook, maar we kennen bijna niemand! We moeten de omgeving maar eens gaan verkennen en iedereen laten zien wie de Knolletjes zijn!'

Laatst gewijzigd door Guppie op za 06 apr 2013, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2

Afbeelding

''Ik vind zo interessant om de beurskoersen bij te houden!'' riep Marijtje uit. ''Misschien koop ik wel wat aandelen!
Maar welke?''

Afbeelding

''Ik heb al een blog aangemaakt! Alleen heb ik nog maar weinig volgelingen...''

Afbeelding

Ondertussen ging Hendrika op bezoek bij een familie die ze al wat langer kende...

Afbeelding

Het was de familie Baker. Hendrika was goed bevriend met Mary Baker, een wereldberoemde chef-kok.

Afbeelding

Vaak kletsten ze over van alles en nog wat, maar vandaag was Mary enthousiaster dan gewoonlijk.

Afbeelding

''Hendrika, jij zoekt toch nog werk?'' vroeg ze stralend. ''In het ziekenhuis waar mijn man werkt is een vacature vrij!''

Afbeelding

Onmiddellijk ging Hendrika naar Lincoln, de man van Mary toe. Het was waar! Hendrika kon de volgende morgen meteen aan de slag als bestuurslid van het ziekenhuis. En niet zomaar een ziekenhuis! Het ziekenhuis van Twinbrook stond bekend als een van de meest prominente van de wereld.

Afbeelding

Thuis waren Hortensia en Marijtje erg trots op Hendrika, die als eerste een baantje had. En om het te vieren gingen ze die avond iets leuks doen!

Afbeelding

Hortensia had bij de plaatselijke manege drie paarden gehuurd waar de Knolletjes een eindje mee gingen rijden.
Vrij zenuwachtig zaten de Knolletjes op hun paarden. ''Straks val ik nog!'' huiverde Hortensia.

Afbeelding

Maar het ging best goed! Vooral Hendrika kon goed overweg met haar paard.

Afbeelding

Met Marijtje ging het minder goed. Haar paard steigerde, Marijtje viel op de grond en het werd zwart voor haar ogen...

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie