Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 7 van 7

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 10 (10 juni)

Hoofdstuk 11

Afbeelding

''Eh, dag allemaal. Neemt u gerust een hapje en een drankje!'' zei Hortensia.
''Maar eigenlijk interesseert u ons helemaal niets, wij zijn alleen op zoek naar iemand die zo gek is om 50% aandelen in onze nectarboerderij te kopen.''

Afbeelding

''Hihi! Ze denken dat er iemand interesse heeft in dat boerderijtje van hun!'' giechelde de burgemeester.
''Ik weet niet wat jíj denkt, maar ik kom hier alleen voor het eten!''

Afbeelding

''Zeg eh, Hortensia?'' Een man kwam op haar af.
''Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik neem die aandelen wel. Als dank voor het lekkere eten.''
''Jaaaaa! Mooi zo!'' riep Hortensia uit. ''Voor hoeveel wil je ze hebben?''

Afbeelding

''Wat dacht je van 70.000 simoleons?'' vroeg de man.
''Ben je gek!'' gilde Hortensia. 'Véél meer! 150.000! Minstens!''
''Vooruit dan maar.'' zuchtte de man.

Afbeelding

''Marijtje? We hebben vangst!'' fluisterde Hortensia. ''Wijs jij even iedereen de deur?''

Afbeelding

''Jongens, ophoepelen! Zoek het uit met dat eten, ik wil jullie niet meer zien!'' snauwde Marijtje.

Afbeelding

''We zijn binnen!'' zei Hortensia blij. ''We kunnen hier weg!''

Afbeelding

''Butler, wij gaan nu op weg naar New York. Jij zorgt hier voor het huis, wil je.
Laat die gozer in de kelder trouwens maar vrij. En vergeet niet de vloer te stofzuigen, de gordijnen af te stoffen,
het gras te maaien, alles hier op te ruimen, de deurknoppen glanzend schoon te maken, de ramen te zemen,
het zwembad schoon te filteren, de voorraadkast te bevoorraden. Hup, tempo!''

Afbeelding

''Wat hoor ik?'' zei Petro stiekem. ''Willen die vervelende Knolletjes naar New York? Muhahaha, ik heb de taxichauffeur omgekocht!
Geen idee waar ze zullen belanden, maar ik ben van ze af en neem mijn nectarboerderij weer terug! Gerechtigheid!''
_____________________________________________
Noot:

Helaas, ze gaan dus niet naar New York. :cry Ik had de screens al gemaakt,
maar ik heb de sims eergisteren opnieuw geinstalleerd maar had de screens nog in het mapje 'screenshots' staan. :hamer
Het verhaal krijgt hierdoor een wat andere wending. Sterker nog, dit is de op een-na-laatste up! :O

Ik ga nu niet meer verder omdat ik weer zin heb om weer 'écht' sims te spelen, dus helemaal eerlijk.
Ik ben door EE nu helemaal van mijn simsdipje af.

Ik moet trouwens ook nog zeggen dat binnenkort alle screens misschien zullen 'breken'. Geen zorgen, je kunt ze altijd blijven zien op de site van de Knolletjes.

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 04 sep 2013, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 11 (30 juni)

De screens breken? :cry

Gelukkig is de knolletjes site er nog. :)

Erg leuke up, ben benieuwd waar ze belanden. :D
Maar wel jammer dat het alweer de één-na-laatste up is.
Want ik dacht (en hoopte) dat Merlijn nog een grotere rol zou krijgen. Maar ja, helaas. :(
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 12 (einde)

Ik was eigenlijk helemaal vergeten de laatste up te plaatsen. :fluit
Maar het is eigenlijk een best saai einde. :sleep

Hoofstuk 12 (Einde)

Afbeelding

Wie zijn er rijk genoeg om de rest van hun leven in een luxe resort te wonen? Juist ja, de Knolletjes.

Afbeelding

''Ik zou graag 4 luxe kamers willen boeken voor onbepaalde tijd.'' sprak Hortensia. ''En snel een beetje, want ik wil meteen in de zon liggen!''

Afbeelding

''Zouden ze hier in Isla Paradiso ook lingo op tv hebben?'' vroeg Marijtje zich af.

Afbeelding

''Marijtje. Houd op met dat lawaai, zo kan ik toch niet slapen!''

Afbeelding

''Dat is Merlijn, niet ik.'' zei Marijtje boos.
''Merlijn, ophouden!'' riep Hendrika. ''Ga maar met Hortensia spelen.''

''Waarom oh waarom moest je zonodig dat kind meenemen Marijtje.'' zuchtte Hendrika.

Afbeelding

''Ze hebben hier uitstekende drankjes!'' zei Hortensia. ''Ik kom, Hendrika!''

Afbeelding

''Hortensia! Jij ging toch met Merlijn spelen!'' zei Marijtje boos. ''Oh wacht, is dat Lingo? Joepie, ze hebben hier Lingo op de radio!''

Afbeelding

''Hé!'' schreeuwde Hortensia naar Merlijn. ''Ik wil niet nat worden! Als je dat nog één keer doet stuur ik de kraken op je af!''

En de Knolletjes leefden nog lang en gelukkig - ongeveer.

Laatst gewijzigd door Guppie op do 05 sep 2013, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 12 (einde)

^
Dit komt waarschijnlijk dat Guppie de screens heeft gebroken. Zijn account zat op het maximum en heeft alle screens verwijderd. ;)
Alle screens staan nog op de site van de knolletjes hoor!
Guppie schreef:Helaas, ze gaan dus niet naar New York. :cry Ik had de screens al gemaakt,
maar ik heb de sims eergisteren opnieuw geinstalleerd maar had de screens nog in het mapje 'screenshots' staan. :hamer
Het verhaal krijgt hierdoor een wat andere wending. Sterker nog, dit is de op een-na-laatste up! :O

Ik ga nu niet meer verder omdat ik weer zin heb om weer 'écht' sims te spelen, dus helemaal eerlijk.
Ik ben door EE nu helemaal van mijn simsdipje af.

Ik moet trouwens ook nog zeggen dat binnenkort alle screens misschien zullen 'breken'. Geen zorgen, je kunt ze altijd blijven zien op de site van de Knolletjes.
Hopelijk is het nou duidelijker! :)
Helaas geldt hetzelfde voor mij... Het zou vast een mooie update geweest zijn! ;)
Ben vanaf een moment een stille lezer geweest, en ga ze missen!
Bedankt Gup! :knuffel

V
Seri!? I'm sorry! :$ :$

Laatst gewijzigd door markos op do 05 sep 2013, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 12 (einde)

^ Háár account? :lol Ik ben een jongen hoor! :laugh

Overigens bestaan de screens nog. Ik weet niet hoeveel ruimte er nog is maar erg veel is het niet.
De screens doen het niet omdat ik ze verplaatst heb. Ik zal ze goed zetten.

Edit: Ze doen het weer!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie