Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9

Afbeelding

''Nou Hortensia,'' mopperde Hendrika. ''Hier is dan jouw stomme nectarboerderij. Waarom wil je hier perse naar toe?''
''Cultuurbarbaar!'' verweet Hortensia Hendrika. ''Hier wordt heerlijke nectar gemaakt, ik móet hier gewoon even kijken!''
''Heb je trouwens al een butler geregeld, Hortensia?'' onderbrak Marijtje het gesprek.
''Jaja, natuurlijk!'' zei Hortensia. ''Vanavond is hij er!''

Afbeelding

''Dag meneer!'' zei Marijtje. ''Zijn we hier bij nectarboerderij Colombo?''

Afbeelding

''Si signora,'' snauwde de man. ''En u mag hier helemaal niet zijn! Dit is priveterrein!''

Afbeelding

''Ach kom op meneer!'' zei Hortensia. ''U kunt ons vast wel even een rondleiding geven!''

Afbeelding

''Nee!'' riep de man. ''Wegwezen! Opgehoepeld!''

Afbeelding

''Zeg, wat hoor ik daar nou voor rare dingen?'' zei Hortensia. ''Natuurlijk heb jij daar tijd voor. En anders neem ik je nectarboerderij in beslag!''
''Nee!'' schreeuwde de man. ''Nee?'' vroeg Hortensia.

Afbeelding

'De man rende gillend weg. 'Ik ga al!' riep hij.
''Maar jullie zijn nog niet van me af!''

Afbeelding

''Nou dames,'' zei Hortensia. ''Tast toe!''

Afbeelding

''Nu deze nectarboerderij van ons is is het misschien handig om de boekhouding eens door te nemen...
Er moet nieuw personeel aangenomen worden, de eigendomsaktes moeten gewijzigd worden...
Het probleem is vooral dat de oogst niet zo goed gaat. Maar daar weet ik wel wat op!''

Afbeelding

''Dit is mijn favoriete spreuk; hiermee kan ik andere sims teleporteren!''

Afbeelding

''En voila, deze man gaat zorgen voor een betere oogst!''

Afbeelding

''Hé!'' schreeuwde de man. ''Waar ben ik! Wat doe ik hier!''
''Rustig maar,'' zei Hortensia. ''Kom maar eens met mij mee...''

Afbeelding

''Aah, de butler!'' zei Hortensia. ''Wil je deze man even naar de kelder begeleiden?''
_______________________________________________________________
De site van de Knolletjes:
De opperheks en de nectarhandelaar (Pietro Colombo) zijn toegevoegd bij 'Biografieen', en de nectarboerderij is te bezichtigen bij 'Huizen'.
De poll die enige tijd op de site stond is weggehaald. Uitslag:

Wat wordt de laatste vakantiebestemming?
New York 81.25% (13 votes)
Ziwa Bonde 18.75% (3 votes)
Riverview 0% (0 votes)
Total Votes: 16
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 9 (18 mei)

Ik weet het, het is lang geleden dat ik heb ge-upt, maar ik heb er weer tijd voor! :D
Hoofstuk 10

Afbeelding

''Nu even kijken of ik een druivenzaadjes kan muteren naar superzaadjes die een betere oogst leveren... Misschien mag ik dan eindelijk weg!'' mompelde de man.
''Het is een schande dat ik, een hoogstaand wetenschapper, hier word vastgehouden in deze vreselijke kelder!''

Afbeelding

''Zou het gelukt zijn?''

Afbeelding

''JA!''

Afbeelding

''Dames, ik wil u even informeren dat eh..., onze 'gast' voldaan heeft aan uw opdracht.'' zei de butler.
''Ah, fijn. Maar eerst even wat belangrijkere zaken.'' sprak Hortensia. ''Of wacht, haal eerst maar een goede fles nectar.''

Afbeelding

''Zo, ben je daar weer?'' zei Hortensia. ''Er moet binnenkort hier een feestje worden georganiseerd, om aandeelhouders te zoeken voor onze wijnboerderij, stuur maar wat prominente sims hier uit de buurt een uitnodiging. Dit huis moet tiptop in orde zijn en ik wil dat iedereen zich gaat vermaken. Zorg er ook voor dat er genoeg troep door de wijn zit zodat de ranzige smaak niet opvalt. Ook moet je ervoor zorgen dat mijn sokken gesorteerd worden op kleur, de tuin keurig aangeharkt wordt, de banken moeten worden afgestoft en de keuken moet glimmend schoon.
Onze 'gast' blijft voorlopig in de kelder, geef hem maar iets te doen. Morgenochtend wil ik ontbijten met één croissantje, 2 kopjes koffie, een half ommelet met niet teveel zout, een bekere warme chocolademelk met een temperatuur van precies 52 graden en met een koekje en limoentaart. Hortensia en Marijtje hier willen allebei 2 stokbroden en een kopje verse muntthee en een kaasplateau met zwitserse kazen.
Dus regel dat even.''
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Knolletjes ~ Hoofdstuk 10 (10 juni)

Hortensia schreef: Dit huis moet tiptop in orde zijn en ik wil dat iedereen zich gaat vermaken. Zorg er ook voor dat er genoeg troep door de wijn zit zodat de ranzige smaak niet opvalt.
Ook moet je ervoor zorgen dat mijn sokken gesorteerd worden op kleur, de tuin keurig aangeharkt wordt, de banken moeten worden afgestoft en de keuken moet glimmend schoon.
Onze 'gast' blijft voorlopig in de kelder, geef hem maar iets te doen.
Morgenochtend wil ik ontbijten met één croissantje, 2 kopjes koffie, een half ommelet met niet teveel zout,
een bekere warme chocolademelk met een temperatuur van precies 52 graden en met een koekje en limoentaart.
Hendrika en Marijtje hier willen allebei 2 stokbroden en een kopje verse muntthee en een kaasplateau met zwitserse kazen.
Dus regel dat even.
XD
5 minuutjes? XD

Erg leuk weer. :')

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie