Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Continuing the Trial - Hoofdstuk 3 (28/08)

Following my Rules

Afbeelding
Daar ging ik dan, samen met mijn verloofde. Weg uit mijn ouderlijk huis, ik moest nu voor mijzelf gaan zorgen. Veel tranen werden gelaten toen ik afscheid nam van mijn ouders, zusje en broertje. Maar ik verhuis slechts naar de andere kant van de stad. Ons nieuwe huisje staat daar ons op te wachten. Ik lach naar Chelo. Wij zullen samen een geweldige tijd tegemoet gaan. Ik kan het geluid van trappelende baby voetjes al horen.

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op wo 28 aug 2013, 20:34, 24 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Hier stond ik dan, in mijn eigen, splinter nieuwe keuken. Ik had heerlijk geslapen vannacht en ik voelde me fris en vrolijk. Chelo en ik waren druk bezig met voorbereidingen treffen voor onze trouwdag. Ondanks dat we er geen enorm feest van wilden maken, moest er een hoop gedaan worden. Terwijl Chelo al vroeg naar haar werk was vertrokken, was ik verschillende gerechten aan het maken waar zij uit kon kiezen. We wilden onze gasten het aller beste voorschotelen!

Afbeelding
En over het aller beste voorschotelen gesproken, ik moest er natuurlijk fantastisch uitzien voor mijn soon-to-be echtgenote. Nadat ik alle rechten in de koelkast had gezet, was ik naar de sportschool gereden. Ik stapte meteen de loopband op voor een warming-up. Het bleek wel dat het alweer even geleden was sinds ik mijn spieren aan het werk had gezet.

Afbeelding
Raad eens wie ik buiten in de stortregen zag zitten? Juist, mijn moeder. Denk je eindelijk van dat gekke mens af te zijn, kom je haar de eerst volgende dag meteen tegen. Dolblij kwam ze op mij afgerend.
'Och, Ben, wat heb ik jou gemist jongen!' zei ze met tranen in haar ogen.
'Mam, ik ben nog geen 24 uur het huis uit.'
'Ik weet het. Je vader zegt ook dat ik me niet zo moet aanstellen, maar het huis is zo leeg.'

Afbeelding
'Kom je dan even op de koffie bij mij?' stelde ik met tegenzin voor. Ze glimlachte en liep regelrecht naar mijn auto. Dat zal wel een 'ja' zijn.
'Wat is het prachtig!' riep ze uit toen ik het terrein opreed. 'Niet zo mooi als dat van mij natuurlijk,' vervolgde ze. Ik zuchtte. Gelukkig kon ik haar over een half uurtje de deur weer uit zetten.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 2

Afbeelding
Vandaag was het eindelijk zover! Onze bruiloft! De hele familie had zich verzameld bij ons huis en zaten gespannen te wachten op het grote moment. Ik keek nog een laatste keer in de spiegel voordat ik naar de tuin liep. Ongeduldig stond ik te wachten tot mijn prachtige vrouw naar mij toe zou lopen.

Afbeelding
De ceremonie was prachtig. De tranen sprongen mij in mijn ogen toen Chelo het 'ja'-woord gaf.
'Ik hou van jou,' fluisterde ik toen ik de ring om haar vinger deed.

Afbeelding
Ik was niet de enige die het niet droog hield. Zeeën kwamen er uit de ogen van mijn vader zetten.
'Die knappe jongen, die is van mij,' hoorde ik mijn moeder zeggen.

Afbeelding
Daar was hij dan. Onze aller eerste kus als kersvers getrouwd stel.
'Ik hou van jou,' zei Chelo dolgelukkig. Ik omhelsde haar. Deze dag was nu al de beste uit mijn hele leven en hij was pas net begonnen!

Afbeelding
Chelo sneed de taart aan die Izzy speciaal voor onze bruiloft had gemaakt.
'Ziet er mooi uit, zus,' complimenteerde ik haar.
'Dat kan ik ook van jou zeggen,' lachte ze.
'Wie wil er een stukje?' riep Chelo. Iedereen stak zijn hand op en niet veel later genoot iedereen van de zoete smaak.

Afbeelding
Mijn moeder had een muziekje opgezet en had mij naar Chelo geduwd met de woorden: 'Vraag haar ten dans! Dat hoort!' Zo gezegd, zo gedaan. Ik mocht dan geen goede danser zijn, maar Chelo was blij en mijn moeder kon de honderden foto's nemen die ze zo graag wilde hebben.

Afbeelding
En we sloten de dag af, zoals je zo'n dag zou moeten afsluiten. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Following my Rules - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Chelo hadden allebei de komende paar dagen vrij genomen zodat we van elkaar konden genieten. We hadden geen geld om op vakantie te gaan, wat een enorme teleurstelling was voor Chelo.
'Dat komt nog wel, lieverd,' had ik haar proberen te troosten.
Die ochtend stond het vlaggetje van onze brievenbus omhoog. Een golf van cadeautjes stortte uit het kleine ding. Allemaal nog voor onze bruiloft.

Afbeelding
Ik wist wel raad met al die waardeloze cadeaus, die toevallig een fortuin waard waren. Terwijl Chelo naar de supermarkt was, had ik mijn plan in werking gezet. Ik had de jacuzzi al eerder besteld, en nu had ik het geld om het te betalen.

Afbeelding
Terwijl de mannen nog een laatste hand legden op de jacuzzi, nam ik Chelo mee naar het strand. Het was heerlijk weer en we hadden een geweldige tijd.
'Hoe voelt dat nou?' vroeg ik toen we op het strand lagen. 'Getrouwd zijn met mij?'
'Het is geweldig,' lachte Chelo. Ze drukte een kus op mijn mond.
'Ik hou van jou,' fluisterde ik.

Afbeelding
Dolblij was Chelo met haar cadeau in de achtertuin. Ze was er meteen in gesprongen met het zoute zeewater van zich af te spoelen. Ondertussen maakte ik een heerlijke maaltijd voor haar klaar. Na het eten waren we samen in de serre gaan zitten.
'Ben?' begon ze twijfelend. Ik keek haar vragend aan.
'Om een bepaalde reden voelt het toch leeg aan hier in huis. Ik bedoel, wat gezelschap kan toch geen kwaad?'
'Ik weet het niet, Chelo. Ik denk niet dat ik er nu al aan toe ben,' biechtte ik op.
'Oké.' Ze sloeg haar ogen neer.

Afbeelding
Ik voelde mij schuldig over wat ik die avond tegen mijn vrouw had gezegd. Ik wilde graag kinderen, daar niet van. Maar ik was pas 22 jaar, het leek mij nog een beetje te vroeg. Daarom had ik een kleine verrassing klaarstaan voor Chelo toen ze thuis kwam.
'Is deze voor mij?' riep ze uit.
'Helemaal,' zei ik en glimlachte. Ze ontfermde zich meteen over het weesje. Ze zou wel een fantastische moeder zijn.
___________________________
Bedankt voor alle reacties <3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie