Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

106 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Continuing the Trial - Hoofdstuk 3 (28/08)

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Het normale leven was weer gewend en iedereen was hard aan het werk bij zijn nieuwe baan. Damon werkte tussen de professoren, ik had mijzelf een plekje in een rockbandje veroverd en Carl en Mick bevonden zich op de plaatselijke middelbare school.
Van deze normale dag besloot Damon toch iets moois te maken. Hij had met Mick een weddenschap dat degene die het potje pingpong verloor, iets geks moest doen. Zo onopvallend mogelijk had Damon alle ballen langs laten gaan. En zo gezegd, zo gedaan: Damon deed iets geks. En ik hoorde Mick kei hard 'ja' roepen.

Afbeelding
In tegenstelling tot het geluk van mijn broer, liep het bij mij helemaal anders. Carl nam nooit de tijd om met mij te eten. Altijd had hij een excuus om er maar onder uit te komen, leek het. Gelukkig woonden Damon en Mick hier, zodat ik niet altijd alleen was. Ze keken elkaar steeds vaker aan als ze weer doorhadden dat Carl niet voor het eten kwam. Ik lachte dan flauw en sneed snel een gespreksonderwerp aan.

Afbeelding
De vreugde ging niet op bij het andere koppel. Damon kreeg een telefoontje dat hun aanvraag voor het adopteren van een kindje was goedgekeurd. De Afrikaanse peuter zou over twee weken aankomen en kon daarna door zijn nieuwe ouders opgehaald worden. Dat betekende dat de nieuwe kinderkamer onder handen genomen moest worden. Hopelijk kon ik helpen, zodat ik mijn gedachten wat van mijn problemen met Carl kon halen.

Afbeelding
Nu er een kindje onderweg was, hadden Damon en Mick besloten dat het tijd werd om hun relatie officieel te maken. Aangezien er geen tijd meer was om een heel feest te organiseren, was er een besloten huwelijk gepland met alleen de ouders. Het moment van het omdoen van de ringen was prachtig. Ik kon het niet helpen om een paar tranen over mijn wangen te laten rollen. Ik hoopte dat ik ooit net zo gelukkig zou zijn met Carl als Damon met Mick. Ik hield enorm veel van Carl, maar mijn liefde werd de laatste tijd zo weinig beantwoord. Ik moet hoognodig met hem gaan praten.

Afbeelding
Het was eindelijk zover, Adam was aangekomen bij het adoptiebureau en kon opgehaald worden.
'Angie, kan jij alsjeblieft thuisblijven en de laatste dingetjes in orde maken terwijl ik met Mick naar het adoptiebureau ga?' smeekte Damon mij vijf minuten voordat hij weg moest.
'Geen probleem, broertje,' zei ik en gaf hem een knuffel. 'Ga jij je kind nou maar halen!'
'Ja, ja. Mick!' zei Damon terwijl hij naar de auto liep.
'Kom eraan!' riep Mick terwijl hij de trap af kwam stormen.
'Succes,' zei ik nog snel voordat ze allebei de deur uitliepen. Ik was zo blij voor ze.
'Waar gaan die heen?' vroeg Carl die toevallig langs kwam lopen.
'Ze gaan Adam halen, weet je wel.'
'Oh,' mompelde hij.

Afbeelding
'Carl, wacht,' zei ik nog voordat hij weg kon lopen.
'Wat is er? Ik ben druk bezig?'
'Ja dat zal allemaal wel, nu ben je druk bezig met mij. Ik ben zwanger, namelijk' Boos wachtte ik zijn reactie af. Alle kleur trok uit zijn gezicht.
'Maar dat kan helemaal niet,' reageerde hij verbaasd.
'Toch wel.' Hij pakte mij vast en keek mij diep in mijn ogen aan.
'Het komt allemaal goed, schat.' Dat waren de magische woorden die mij weer helemaal verliefd op hem maakte. Hij kuste mij op mijn hoofd en liet me daarna weer los.
'Dan weten we wat ons te doen staat!' riep hij terwijl hij met zijn boeken de studeerruimte inliep en de deur achter zich dicht deed.

Afbeelding
Eigenlijk had ik die middag maar wat gebluft, ik was helemaal niet zwanger. Totdat ik een week later erachter kwam dat het wel zo was. Ik hield nog even mijn mond tegenover Damon. Hij was erachter gekomen dat het vaderschap zwaar werk was. Hij kon nu niet ook voor mij gaan zorgen, want ik wist bijna zeker dat hij dat zou gaan doen. Ik aaide over mijn buik. Binnenkort zou ik ook mijn eigen gezinnetje hebben. En Carl zou een goede vader worden.
____________________________
Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor een nieuwe up, maar ik ben heel druk geweest in de vakantie. Dus hier is dan eindelijk het vervolg. Hij is een beetje lang, maar achja :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie