Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Het leven van de familie Vehmeyer.

Ik ben weer met een project in de Sims begonnen. Even een tijdje niet meer gedaan, aangezien de problemen met de server een tijdje terug. Daarom begin ik nu met iets nieuws. Ik plaats met dit project niet elke dag een update. Maar als ik een update plaats, is het dus een iets grotere.

Mag ik u allen voorstellen aan de familie Vehmeyer.

Met vader Liam, die een baan heeft in het leger. Zijn droom is om astronaut te worden.
Moeder Ryan, die zich eerst op het leven focust en op de kinderen.
Tweeling Sky en Lean, twee lieve peuter meisjes.

Liam en Ryan zijn beiden opgevoed in Sim City. Maar toen Ryan op haar 16e zwanger raakte, verhuiste het stel naar Sunlit Tides. Liam zijn ouders hadden daar een redelijk ruim huis, en ook gaven ze hun zoon en vriendin een start kapitaal van 50.000 Simoleons.

Ryan en Liam trouwden toen Ryan zwanger was. Ook namen ze Liam zijn hondje Dea in huis.
Hier een foto van Ryan en Liam en hun huisje.
Afbeelding

Dit is Sky.
Afbeelding

Van Lean heb ik niet echt een duidelijke peuter foto. Lean, is niet echt een foto type.
Hun kamer,
Afbeelding

Afbeelding

Het huis van de familie Vehmeyer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buiten aanzicht in de winter.
Afbeelding

En daar gebeurt niet veels goed, in die heerlijk warme douche..
Afbeelding

Sky na haar verjaardag, ze lijkt meer op haar papa,
Afbeelding

en Lean, is ook mooi opgegroeid.
Afbeelding

Een paar dagen na de warme douche van Ryan en Liam, kwamen ze erachter dat Ryan zwanger was. Dus in hun slaapkamer plaatsten ze een wiegje. Niet wetend dat ze een tweede wiegje hadden gemist.
Afbeelding

Ryan schildert veel in haar vrije tijd.
Afbeelding

Maar met de komende gezins uitbreiding, moest er natuurlijk ook wat verbouwd worden in huize Vehmeyer. Er kwam een mooie bovenverdieping bij. Met twee slaapkamers, en en badkamer.
Afbeelding

Afbeelding

Ryan moest bevallen toen Liam net aan het werk was gegaan.
Afbeelding

En toen werd de tweeling Dylan en Sandra geboren. Midden in de ijskoude winter.

Lean gaat haar moeder achterna en is al druk bezig met het oeffenen van schilderen. Ze wil later graag naar de universiteit.
Afbeelding

Ryan vond het na de bevalling tijd om eens met haar uiterlijk bezig te gaan. Hier de voor & na. Wat is leuker?
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

De peuter foto's van Dylan en Sandra zijn verdwenen? Kan ze nergens meer vinden. Dus hier de foto's na hun verjaardag.
Mr Dylan: Afbeelding

En charmante Sandra: Afbeelding


Dit was mijn eerste update, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Een nieuw project. En Ik ontvang graag tips of commentaar. Later als ik ben ontwaakt, dan plaats ik de volgende update.
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: Het leven van de familie Vehmeyer.

@Slimpie Hugo. Ja ze vind het zelf ook mooier staan. Ze denkt er ook al weer een tijdje over na om het terug te veranderen :D.

Vanuit de ogen van Ryan.
Onze twee prachtige dochters Sky en Lean zijn alweer opgegroeid tot tieners. Die hebben nu een super druk leventje. Maar zeg nou zelf. Lijkt Lean niet sprekend op haar moeder?
Afbeelding

Ook Sky vind ik wel meer op mezelf lijken dan op mijn man, maar het is een pracht van een dochter. Het sportieve heeft ze van haar vader.
Afbeelding

Lean wil haar vaardigheden van piano, gitaar en koken verbeteren. Ze wil op alles maximaal 5 punten hebben. Ze is nu druk aan het oeffenen en offert al haar vrije tijd op.
Afbeelding

Hier is ze bezig met de gitaar.
Afbeelding

En ook aan het koken word gewerkt.
Afbeelding

Sky is meer het type die graag contact heeft met mensen en in de spotlight staat. Ze houd enorm van chatten met haar vrienden.
Afbeelding

Ze houd ook enorm van het houden van toespraken voor de spiegel.
Afbeelding

Hier kijkt mn fantastische man toe, hoe onze dochter de piano speelt.
Afbeelding

Even een kussengevecht met zn enige en dierbare zoon Dylan.
Afbeelding

We hadden trouwens nog dikke pech. Ze waren bij ons thuis bezig met de stallen, en toen zakte de fundering helemaal weg. Wij gehaast en al naar het huis in Hidden Springs van mijn schoonouders. Het was een gezellig klein en knus plekje.
De kinderen vonden het toch wel wat wennen. Voor al Sky. Die is zo bang dat ze hier haar droomman gaat vinden. En hem dan achter moet laten. Ze zou nu het liefste al willen trouwen en kinderen willen.
Afbeelding

Ik ben zelf dol op schilderen, en tuinieren, ook ben ik bezig om het paardrijden onder de knie te krijgen.
Afbeelding

Een goed boek komt ook nog wel eens van pas.
Afbeelding

De verbouwing is uiteindelijk toch goed gekomen en de stallen staan er.
Afbeelding

Ook is het huis zelf aangepakt. Dit is het boven aanzicht van de begane grond.
Afbeelding

En de boven verdieping is aangepakt, we hebben een zoldertje.
Afbeelding

Nu we stallen hadden, konden we ook eindelijk een paard kopen. Hier is mijn trouwe en lieve Thunder.
Afbeelding

Ook denken Liam en ik er aan om ons gezinnetje nog iets meer uit te breiden. We zijn dol op kinderen en nog jong. Dus waarom zouden we niet nog eens een gokje wagen.
Afbeelding

Ook onze jongste tweeling vierde hun verjaardag. Liam was vergeten taart te halen. En voelde hij zich zo schuldig dat beiden een nieuwe garderobe en slaapkamer kregen.
Afbeelding

Afbeelding

Hier nog een kiek van Dylan.
Afbeelding

Afbeelding

Lean was in Hidden Springs opweg naar school een wensput tegen gekomen. En ze vertelde me dat ze daar een wens had gedaan. "Wat voor wens dan lieverd?" Vroeg ik haar. "Nee mam, je weet toch dat als ik het zeg hij niet uit gaat komen.."
En zwijgen blijkt nog goed te zijn ook. Ze kreeg wat ze wenste; een groeispurt.
Afbeelding

Lean als jongvolwassene. Ze mag nu eindelijk kunstwetenschappen gaan studeren. Mijn kleine meisje.
Afbeelding

Met het gezin zwaaiden we haar uit, toen ze in de verhuiswagen stapte en wegreed. Dit was voor mij toch wel moeilijk als moeder.
Afbeelding


Hier nog wat weetjes over de Vehmeyer's.
Lean valt op meisjes. Dus hopen wij ook dat ze met een meisje gaat trouwen. Haar levenswens is meester in de kunsten.

Liam heeft twee goals gezet; hij wil body builder en elektricien worden.

Sky, is erg sportief. Ze houd van joggen en trainen. Ze had een vriendje; Martin Pepper. Alleen hij is verdronken in het zwembad.

Dylan is een vaderskindje, en is dol als hij bij zijn vader is. Hij heeft ook de sportieve kant overgenomen.

Sandra is een meisje die niet graag iets van haar zelf laat zien. Ze blijft liever uit de spotlights.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Als het te lang is hoor ik het graag zodat ik alles kan inkorten.
Live, Laugh, Love.
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het leven van de familie Vehmeyer.

Echt prachtige screens en het huis en de familie!

Een tip: Let een klein beetje op jouw berichten die jij plaatst in het topic dus niet te snel achter elkaar berichten plaatsen. want anders valt het onder ''powerposten''. Je kan je vorige bericht bewerken of anders moet je even wachten tot dat er gereageerd is door 2 andere leden ''maximaal''.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het leven van de familie Vehmeyer.

Fijn dat je zo enthousiast bent over een dagboek maken, maar zou je, zoals Ray hierboven al zei, willen letten op powerposten?
Er moeten minimaal 2 berichten van anderen tussen de jouwe zitten, is dat niet het geval kan je altijd nog je bericht bewerken :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: Het leven van de familie Vehmeyer.

@Ray & @Simmielove, hardstikke bedankt voor de tip, alleen word het dan niet te lang en te veel voor sommige simsfans? Daarom deed ik juist pp. Maar ik zal er in vervolg rekening mee houden. En mn bericht bewerken. En geduld hebben met het wachten op reacties van lezers.
Live, Laugh, Love.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie