Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

48 berichten • Pagina 2 van 3

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Community

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je kunt zien sta ik nu voor mijn huurhuis. Dit is geregeld via de universiteit. Het was vrij goedkoop moet ik toegeven. En nu ik dit huis zie, vraag ik me echt waarom. Het ziet er toch mooi uit?

Afbeelding

Ik hoorde dat ik gratis spullen kon krijgen. Ik ging er direct naartoe, want geld, dat heb ik op dit moment niet. Ook moest ik me meteen inschrijven voor een extra keuzevak. Ik koos maar voor Duits, dat kan altijd wel van pas komen als ik eenmaal Makelaar ben. ‘’Oh shit’’, riep ik. Les Duits begon nu al, dat hadden ze wel eerder mogen aangeven.

Afbeelding

Niet veel mensen hadden gekozen voor het keuzevak Duits. Was ik blij mee, want er lopen veel rare types hier rond. Ik hoop alleen maar dat er geen pestkop in de klas zit.

Afbeelding

De docent was al binnengekomen. ‘’Guten Morgen’’, zei de docente. ‘’Meine name ist Frau Bloemen’’. En daarna begon ze haar levensverhaal te vertellen, in het Duits! Waarom heb ik dit keuzevak toch gekozen.

Afbeelding

De heletijd zat er een medestudent naar me te kijken. Ik probeerde haar soms onopvallend aan te kijken, maar ze zag me meteen. Wat zal ze toch van mij willen?

Afbeelding

De les was voorbij en ik wou gaan. ‘’Heey jij, wacht even’’, hoorde ik achter me. Het was haar, die me de heletijd aankeek. ‘’Mijn naam is Milou’’, zei ze. ‘’Mijn naam is Noah Loveland’’, zei ik zachtjes. ‘’Ik zie dat je Duits erg moeilijk vindt’’, begon ze. Ik knikte, want Duits vindt ik inderdaad erg moeilijk. Ze stapte opeens naar voren.

Afbeelding

‘’Ik wil je best wel helpen’’, zei ze met een flirterige toon. Weer knikte ik. ‘’Dan zie ik je over twee uur bij het koffiehuis, oké?’’. En ze liep weg. Wat aardig dat ze me wil helpen.

------------------------------------------------------------

En wat vinden jullie ervan? :D
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Community ~ Semester 1 ~ Hoofdstuk 1

Allemaal bedankt :D
Als je ooit een leuk idee hebt, kun je me altijd een PM sturen. Want ik moet nog ALLES verzinnen. Maar ik verzin wel iets, daar ben ik erg goed in.

@Damian123, als allereerst ervoor zorgen dat je geen taalfouten hebt. En dat je gebruikt maakt van hoofdletters. Je moet gewoon 'leuk' schrijven, en mij lukt dat wel. (denk ik)

-------------------------------------
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het, ik moet eigenlijk gaan leren. Maar die pcgames zijn gewoon erg verslavend. Daar kan ik gewoon niks aan doen, ik heb die games niet gemaakt. ‘’Ja, ja, ja!’’, riep ik hard. Ik had gewonnen, eindelijk. Snel keek ik in het rond, of iemand mij gehoord had.

Afbeelding

Voor me zat een meisje. Als ik me niet vergiste zat ze in mijn klas, met Duits. Ik denk dat ze me niet gehoord heeft, want zelf is ze erg geconcentreerd bezig.

Afbeelding

‘’Wat, dat zijn veel woorden’’, zei ze opeens. Zo te merken had ze de woordenlijst van Duits ontdekt. En geloof me, dat waren erg veel woorden. Ik zag dat ze probeerde de woorden te leren, maar het lukte niet. Ze zuchtte, en het leek net of ze op gaf. Ik stond daarom ook op en bood haar mijn hulp aan.

Afbeelding

‘’Lukt het?’’, vroeg ik. Ze keek om: ’’Ja hoor’’, zei ze verlegen. En ze keek weet naar haar beeldscherm. ‘’Als je wil kan ik je helpen met Duits’’. ‘’Echt?’’, zei ze zachtjes. ‘’Nee, ik niet, want zelf ben ik ook niet goed in het vak’’. ‘’Maar iemand uit de Duitse klas bood haar hulp aan, om mij te helpen’’. Ze keek zwijgend, ze twijfelde. ‘’Kom vanmiddag gewoon naar het koffiehuis, dan zie ik je daar’’. En ik liep aan, ik ben benieuwd of ze komt.

Afbeelding

Blijkbaar hebben ze op de universiteit veel wetenschappelijke snufjes. Ik kon het daarom ook niet laten om en naartoe te gaan. Via het raam zag ik een jongen, die bezig was met een van al die wetenschappelijke apparaten. Maar opeens keek hij om, en wenkte mij naar binnen.

Afbeelding

‘’Hallo’’, zei hij met een hoge toon. ‘’Mijn naam is Lucas, ik zit bij jou met Duits’’, zei hij weer met een hoge toon. ‘’Dat kan wel kloppen’’, zei ik. Hij zij opeens niks terug. Hij keek maar voor zich uit. Ik zwaaide voor zijn gezicht. ‘’Ow, sorry’’, zei hij. ‘’Er liepen zulke leuke jongens voorbij, ik moest even kijken’’, zei hij lachend. ‘’Maar wat ik jou wilde vragen, kun jij mij helpen met Duits’’. Ik knikte, want ik wist wel hoe ik hem kon helpen. ‘’’Kom vanmiddag maar naar het koffiehuis, daar zal iemand je helpen’’. ‘’Ik ben er ook bij, samen met nog iemand uit de klas’’. ‘’Okéee’’, zei hij.

Afbeelding

Ik liep naar buiten. Ik had een goede dag gehad. Dankzij mij krijgen nu ook 2 andere studenten hulp met bijles, ben ik goed of niet! Ik was een detail vergeten….

Afbeelding

Wat zal Milou ervan vinden……..?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie