Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Franka
Snackventer Snackventer

Celina Vos

1. Het begin

Afbeelding

Afbeelding

Hallo allemaal! Ik ben Celina Vos! Ik ben 20 jaar oud. Ik woon in een klein, afgelegen boerderijtje. Het is een uurtje rijden naar Sunset Valley. Ik heb mijn eigen boerenbedrijfje, ik verbouw sla en appels. Ik hoop dat mijn bedrijf nog gaat groeien en ik nog veel meer kan gaan verbouwen!

Afbeelding

Hier woon ik. Ik zal jullie ook nog wat van de binnenkant laten zien. Schrik niet van de inrichting. Ik heb het huis en land gekocht van een vrouwtje van 90 dat naar het bejaardentehuis ging. Een deel van de spullen kon ik gratis overnemen. Omdat ik geen geld heb heb ik dat toch maar gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Jullie zien dat ik nog niet zoveel spullen heb, toen ik het huis en het land had gekocht had ik geen geld meer over voor nieuwe meubels. Ik ben nu aan het sparen voor nieuwe en moderne meubels, maar dat gaat nog wel een tijdje duren.

Laatst gewijzigd door Franka op di 23 feb 2010, 09:55, 3 keer totaal gewijzigd.

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Celina Vos

Hmm.. Ik ben benieuwd. Ik vind het wel erg veel op mijn verhaal lijken hoor. Ik hoop dat dat niet gebeurd, want dat zou erg vervelend zijn :glare .
Afbeelding
Terug!
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Er zijn wel meer verhalen over Leven op een Boerderij: ik heb er zelf ook 1 gemaakt voor het S3N Lab dus het is geen probleem als er nog meer zijn.

:wink
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Oh! Dat wist ik niet.

Je hoeft het helemaal niet weg te halen :wink ! Zolang het maar niet te veel op mijn verhaal gaat lijken :biggrin !
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Franka
Snackventer Snackventer

2. Nieuwe liefdes

hier ben ik weer! We zijn inmiddels alweer 3 jaar verder. Er is veel gebeurd de laatste jaren.

Het ging goed met de boerderij. Ik verdiende genoeg geld om van te leven. Ieder vrijdag ging ik naar groentehandel om mijn groenten & fruit te verkopen. Ongeveer 2.5 jaar geleden ontmoette ik daar Jan de Bruin. Hij is ook een boer. Ik vond het meteen een hele knappe en aantrekkelijke man. We kregen een relatie en zijn vrij snel gaan samenwonen

Afbeelding

2 jaar geleden heb ik hem ten huwelijk gevraagd en zijn we in besloten kring getrouwd. (Let niet op de kleding, het was een spontane actie)

Afbeelding

Afbeelding

Een paar maanden na de bruiloft raakte ik zwanger. 9 maanden later werd onze prachtige dochter geboren, Ank. Zij is nu bijna 2 jaar

Afbeelding

Met de boerderij gaat het momenteel niet zo goed. De planten worden steeds slechter, maar we hebben geen geld om nieuwe te kopen. We verdienen nu niet meer genoeg om van te leven. We zijn daarom op zoek naar een kleiner huis. Een boerderij is niet meer mogelijk, we zullen helaas dichter bij de stad moeten gaan wonen. We zijn nu op zoek naar een kleiner huis in de buitenwijken van de stad. Jan kan dan in de stad tzijn geld gaan verdienen, terwijl ik het huishouden doe en voor Ank zorg. We zullen het niet breed krijgen, maar we zetten osnzelf er wel doorheen. Ik houd jullie op de hoogte!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie