Hallo allemaal! Ik ben Celina Vos! Ik ben 20 jaar oud. Ik woon in een klein, afgelegen boerderijtje. Het is een uurtje rijden naar Sunset Valley. Ik heb mijn eigen boerenbedrijfje, ik verbouw sla en appels. Ik hoop dat mijn bedrijf nog gaat groeien en ik nog veel meer kan gaan verbouwen!
Hier woon ik. Ik zal jullie ook nog wat van de binnenkant laten zien. Schrik niet van de inrichting. Ik heb het huis en land gekocht van een vrouwtje van 90 dat naar het bejaardentehuis ging. Een deel van de spullen kon ik gratis overnemen. Omdat ik geen geld heb heb ik dat toch maar gedaan.
Jullie zien dat ik nog niet zoveel spullen heb, toen ik het huis en het land had gekocht had ik geen geld meer over voor nieuwe meubels. Ik ben nu aan het sparen voor nieuwe en moderne meubels, maar dat gaat nog wel een tijdje duren.
Laatst gewijzigd door Franka op di 23 feb 2010, 09:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Nee hoor. Sorry. Ik wilde altijd al een keer op een boerderij beginnen. Ik ben niet van plan om jou verhaal na te maken ofzo. Ik heb jou verhaal ook gelezen en ik ga het heel anders doen. Als je het echt vervelend vind wil ik het wel weghalen.
Ik ga zo weer verder schrijven. Ik heb miss een beetje vreemde manier van schrijven, meestal zit er 2/3 jaar tussen mijn stukjes. Ik houd er nooit zo van om te vertellen wat mijn sim iedere dag eet e.d.
hier ben ik weer! We zijn inmiddels alweer 3 jaar verder. Er is veel gebeurd de laatste jaren.
Het ging goed met de boerderij. Ik verdiende genoeg geld om van te leven. Ieder vrijdag ging ik naar groentehandel om mijn groenten & fruit te verkopen. Ongeveer 2.5 jaar geleden ontmoette ik daar Jan de Bruin. Hij is ook een boer. Ik vond het meteen een hele knappe en aantrekkelijke man. We kregen een relatie en zijn vrij snel gaan samenwonen
2 jaar geleden heb ik hem ten huwelijk gevraagd en zijn we in besloten kring getrouwd. (Let niet op de kleding, het was een spontane actie)
Een paar maanden na de bruiloft raakte ik zwanger. 9 maanden later werd onze prachtige dochter geboren, Ank. Zij is nu bijna 2 jaar
Met de boerderij gaat het momenteel niet zo goed. De planten worden steeds slechter, maar we hebben geen geld om nieuwe te kopen. We verdienen nu niet meer genoeg om van te leven. We zijn daarom op zoek naar een kleiner huis. Een boerderij is niet meer mogelijk, we zullen helaas dichter bij de stad moeten gaan wonen. We zijn nu op zoek naar een kleiner huis in de buitenwijken van de stad. Jan kan dan in de stad tzijn geld gaan verdienen, terwijl ik het huishouden doe en voor Ank zorg. We zullen het niet breed krijgen, maar we zetten osnzelf er wel doorheen. Ik houd jullie op de hoogte!
Ik had heel lang gespeeld en was een beetje vergeten foto's te maken en bij te houden wat er gebeurde Ik wilde nog wel verder met dit verhaal, dus ik heb ik het maar even zo gedaan.