Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Men Droomt, Omdat Men Verlangt - 2.2 + poll

GoldenQueen schreef:
Slimpie Hugo schreef:Leuk, is het nu een verhaal binnen een verhaal binnen een verhaal, waarvan de laatse twee als realiteit door elkaar lopen? Of zit ik nu helemaal mis? XD
Haha, helemaal goed :D Vat je 'm nog?
Ik wel :D
Gebruikersavatar
GoldenQueen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
110
Lid geworden op:
di 21 aug 2012, 14:58

Re: Men Droomt, Omdat Men Verlangt - 3.1 + poll

Bedankt voor jullie reacties! Ze zijn echt leuk om te lezen :)
Mijn Sims is nogal ongelofelijk langzaam, dus ik heb de laatste tijd niet echt veel zin om te simsen. Mijn screens raken daarom een beetje op. Misschien zal dit wel de laatste zijn in enkele dagen :thumbdn

---
3.2
Afbeelding
David moest zijn best doen om niet te hyperventileren, om niet in paniek te raken. Dit kon toch niet! Hij droomde. Hij hallucineerde. Hij was gek aan het worden!
Afbeelding
Ze zag er precies zo uit als zijn moeder haar had omschreven. Witblond haar in een slordige paardenstaart met een te lange pony, donkere bruine ogen, een lang, slank neusje, mooie, roze lippen, flapoortjes met zilveren ringetjes. Precies dezelfde kleren als het personage: Een geel shirtje met pofmouwtjes en een bruin riempje, een blauwe spijkerbroek met wijde pijpen en bruine ballerina’s. Dit was haar gewoon. Roset Ryder.
Afbeelding
Voordat hij het zich volledig realiseerde wat hij deed, was hij naast haar gaan zitten en had hij ‘Hoi’ gelispeld.
‘Hallo,’ reageerde ze, zonder op te kijken van haar boek en hij bedacht zich dat ze aardig arrogant en tegelijkertijd onzeker was.
‘Ik heet David, jij heet zeker Beauty? Want zo zie je er wel uit.’
Afbeelding
‘Waar slaat dat nou weer op?!’ riep Rosets dubbelganger uit.
‘Ehhh…’ stamelde David onhandig. Alle meisjes in Bridgeport zouden zijn gesmolten en naar adem hebben gehapt.
‘Creep,’ vond Roset en ze verschoof naar rechts, van haar belager af.
Afbeelding
Hierna trok ze de allernieuwste ISim tevoorschijn en tikte met haar lange gelakte nagels een nummer in. ‘Hallo, kunnen we hier weggaan? Ik ben het nu wel een beetje zat. Ja. Ik ben bij de winkel. Ja. Ja.’
David keek haar teleurgesteld na. Natuurlijk was het zijn eigen stomme schuld geweest dat hij dit had verpest, maar hij had eigenlijk gehoopt dat Roset niet zou reageren zoals ze had gedaan. Of nee… Hij wist niet eens waar hij op gehoopt had. Waarom hij het überhaupt had gedaan.
Afbeelding
Maar wel dat ze hem interesseerde.
Zelfs toen ze walgend stapte in de auto die langsreed en hem nog een middelvinger en een afkeurende blik nagaf, wist hij dat ze bedoeld waren om samen te zijn.
Afbeelding
’s Avonds kreeg David geen hap van de Herfstsalade door zijn keel. Hij zag hoe zijn moeder wel gewoon at en hoe Gary met zijn eten speelde. ‘Mam?’ zei David en hij slikte toen hij de akelige stilte doorbrak. ‘Het spijt me van vanmiddag. Ik meende het niet.’ ‘Dat weet ik toch.’ Ruth Newcastle glimlachte lief naar hem, maar haar ogen waren waterig.
Afbeelding
‘Vanmiddag heb ik een meisje in het dorp gezien. Ze leek heel erg op… nou ja… op hoe jij Roset uit je verhaal hebt omschreven.’
‘Ben je vrienden met haar geworden?’ Moeder keek hem streng vanachter haar bril aan. ‘Dat is het belangrijkste.’
‘Ja… ja…’ zei David vaag en hij veranderde van onderwerp. ‘Hoe gaat het met je boek?’
Afbeelding
‘Geweldig!’ lachte moeder. ‘Ik heb al weer een nieuw hoofdstuk af. Ik ben van plan om het vanavond naar de uitgever te sturen, om te vragen wat hij ervan vindt! Maar… Ik heb nog iemand nodig om de spelfouten eruit te halen…’
Afbeelding
‘Taal is zeg maar niet echt mijn ding,’ zei David, ‘dus voor spelfouten moet je niet bij mij aankomen. Maar ik zou het graag weer willen lezen. Al was het maar om jou een plezier te doen.’
Alleen hij zelf wist zijn echte motief en hij dacht erachter aan: Of om meer over Roset te weten te komen.
---

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Excuses voor de ontdeugend twinkelende oogjes van David als hij naast Roset zit (ik heb al gezegd dat mijn instellingen op zijn allerlaagst staan (en toch is hij sloom :hamer) en dan gebeuren dat soort dingen) en het feit dat Gary aan tafel zo goedgehumeurd kijkt :laugh
Vanavond verloopt de poll! Vergeet niet te stemmen!
Het lijkt er op dat Bridgeport grote favoriet is ;)
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie