Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

276 berichten • Pagina 2 van 14

Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 3: Ik ben een schijterd !
Ik had nog ff doorgespeeld dus :laugh

Afbeelding

Hier stond ik dan, midden in het woestijn. Man wat was het hier toch warm zeg ! Zie je die hittegolf boven mijn hoofd? Niet normaal ! Het zal wel even wennen worden. Maargoed let's move on !

Afbeelding

Ik draaide me om en zag een groot soort van prikbord voor mijn neus. 'For tourists' stond er in koeienletters. Dat was net iets wat ik nodig had, want ik wist plots niet wat ik moest doen. Er waren niet eens wegen. Of die kon je niet zien.
Ik keek vlug wat er op het prikbord stond. 'Look here for adventures' stond er.


Gelukkig was engels het laatste vak waar ik slecht in was, hihi. Er stonden een paar advertenties op over mummies en tombes. Ik besloot om te beginnen met iets kleins.
'Vallen onschadelijk maken voor het huishouden Rashid.' Dat sprak me wel aan. Vroeger was ik heel goed in vallen opzetten, en ze natuurlijk ook onschadelijk maken. Mijn vrienden van mijn jeugd waren nou niet een van de braafsten.

Afbeelding

Gelukkig moest ik niet heel het land wandelend afzoeken naar meneer Rashid. Er stonden een aantal scooters geparkeerd bij de plaats waar alle toeristen samenkomen. Er stond een groot bord met weer daarop 'For tourists'. Vriendelijke mensen hier ! :D

Afbeelding

Blijkbaar wilde meneer Rashid dat de vallen snel onschadelijk gemaakt werden. Hij had een groot bord op zijn voordeur gehangen met zijn naam erop. Ik hoefde niet langer te zoeken. Hij zat buiten op een stoeltje te zonnebaden. Ik vertelde hem wat ik wilde doen. Hij zag er eerst ongelukkig uit maar werd toen ontzettend blij toen hij mijn verhaal hoorde.
Hij wees me de weg naar zijn kelder.

Afbeelding

Ik liep de trap af en voelde de stinkende lucht al komen. Volgens mij waren ze hier al eeuwen niet meer geweest. Zelfs niet om te poetsen. Wat een tegenvaller. De kelder was vreemd genoeg warmer dan dat het buiten was. Ik wilde nu al naar huis. Stomme schijterd, je bent er net dacht ik toen.

Afbeelding

Onmiddellijk zag ik een grote hol voor mijn neus. Niets anders. Ik riep nog 'Mister Rashid, where are they?' Maar ik kreeg geen antwoord terug. Met veel angst stopte ik mijn hand erin om het te inspecteren. IEUWKS allemaal beestjes op mijn hand ! Ik schudde de beestjes van mijn hand. En mijn hart klopte als een wilde beest. Na een minuut of 5 probeerde ik het nog eens. Ik hoorde een soort geluid. Yes ! Val nummer 1 is binnen !

Afbeelding

Ik liep verder door de deur en zag een ronde stenen bak voor net toen ik binnen kwam. Ik raakte het water eerst aan, het was ijskoud ! Net wat ik nodig had ! Ik besloot om erin te duiken.

Afbeelding

Piiieuwww ! Ik zag lichtgevende stenen en allerlei mooie dingen. Ik nam een steenje mee terug naar het oppervlak. Het ''zwembadje'' was dieper dan ik had gedacht.

Afbeelding

Ik liep verder en zag iets zwarts op de grond. Het zag er heel verdacht uit en ik besloot het te inspecteren. Net wat ik had gedacht ! Het was weer een val. Ik maakte die ook vlug onschadelijk. Zie je daar in de achtergrond een steen in de vorm van een ster? Die nam ik ook mee.

Afbeelding

Inderdaad ! De steen was heel erg nuttig ! Ik plaatste hem snel in zijn plaats en weer ging er een deur open.
Sh*t ! Ik liep in een val ! AAAAAGHHH !!! Ik kom hier nooit meer terug !!

Afbeelding

Sorry meneer Rashid maar ik ben hier weg ! U zult iemand anders moeten vinden ! Op weg naar SUNSET VALLEY !!

Wordt vervolgd...

Laatst gewijzigd door Vampsessed op vr 01 okt 2010, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 4: Buurman?

Afbeelding

Vandaag wilde ik nog lang uitslapen maar dat lukte niet, door al het lawaai dat van buiten kwam. Dus stond ik op en keek een keer uit het raam. De zee was stil maar ik hoorde zaag, hamer er boorgeluiden. Niet echt aangenaam. Na mijn rampzalige reis naar Egypte was dit het hoogtepunt ! Er zat een klein schrammetje op mijn been omdat hij in de val vast zat. De pijn was ik nog niet vergeten.

Afbeelding

Na het ontbijt ging ik het vuil buiten zetten en een paar oude kranten weggooien. De krantenjongen werd namelijk boos als je teveel kranten liet liggen voor je deur. Toen ik het deksel van de vuilnisbak open deed zag ik vanuit mijn ooghoeken iemand naar mij toe komen. Ik hief mijn hoofd omhoog om beter te kijken. Vreemd, deze persoon had ik hier nog nooit gezien.

Afbeelding

Het was een aardige jongen van ongeveer mijn leeftijd. Hij vertelde dat hij het huisje naast de mijne gehuurd had. Hij was van Riverview naar hier verhuisd voor zijn werk. Zijn naam was Shane Sky. Hij praatte heel vlot en vertelde interessante dingen. Ik nodigde hem uit om samen naar de supermarkt te gaan en boodschappen te doen. Dat vond hij een prima idee en rende even naar huis om geld uit zijn portefeuille te halen.

Afbeelding

Babbelend wandelden we een heel eindje op weg naar de supermarkt. Toen we er eindelijk waren, had ik niet eens door dat we al aangekomen waren. Ik luisterde de hele tijd en antwoordde als hij een vraag stelde. Hij zag er best goed uit, en had mooie lichtbruine ogen waar ik de hele tijd naar bleef staren. En zijn lach was zo perfect. De manier waarop hij mijn naam uitsprak was zo rustgevend. Ik schudde even met mijn hoofd. Welcome to reality hoorde ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen.

Afbeelding

Ik vond het best jammer toen we terug thuis waren. Vandaag was het een hele leuke dag met Shane. Voordat hij naar huis ging vroeg hij me nog heel verlegen of ik hem morgen naar de fitnesscentrum kon brengen, want hij wist de weg niet. Ik antwoordde dat ik dat heel erg leuk zo vinden en ging naar binnen.

Afbeelding

Ik plaatste de dingen die ik had gekocht in de koelkast en maakte snel macaroni met kaas, mijn lievelings gerecht, klaar.

Afbeelding

Een halfuur voor het slapengaan ging ik nog even achter mijn laptop zitten om te kijken of er nog leuke en goedkope 2dehands auto's waren. Ik wilde zo graag een nieuwe auto ! Binnenkort wilde ik namelijk een bezoekje brengen aan mijn tante in Riverview, dat zou ze vast leuk vinden. Maar toen gingen mijn gedachten opeens naar Shane. Hij kwam ook uit Riverview. Misschien konden we samen gaan. Dan kon hij zijn ouders bezoeken. Ach wat heeft Shane aan jou?! Hij heeft zelf vast een auto. Hoorde ik mezelf zeggen.

Wordt vervolgd...

Laatst gewijzigd door Vampsessed op vr 01 okt 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Belevenissen van Lauren & the next generation !

Update 5: Geluksdag

Afbeelding

Ik stond 's morgens vroeg al op de stoep te wachten op Shane. Terwijl de krantenjongen de krant bezorgde sloeg hij een kort babbeltje met me. Ik voelde me heel raar, ik had buikpijn, maar niet zomaar buikpijn, het kwam me wel bekend voor, alleen wist ik nu niet precies vanwaar.

Afbeelding

Shane liet me niet lang wachten en al snel stond deed hij zijn garagedeur open en reed met de auto naar de weg. Ik stapte in en hij zei onmiddellijk, 'Goedemorgen Lauren, heb je goed geslapen?'
'Niet echt.' had ik verlegen geantwoord.
Hij had zachtjes geglimlacht en er niets meer over gezegd. Terwijl ik de weg wees, kon ik mijn ogen niet van de zijne afhouden. Ik wilde mezelf een mep geven. Wat was er toch mis met me :(

Afbeelding

Het fitnesscentrum was behoorlijk druk en alle toestellen waren bezet. Shane kon nog snel een loopband te pakken krijgen. Ik besloot om naar hem te kijken terwijl hij trainde en hem een beetje te motiveren. Af en toe keek ik ook wel eens rond. En kwam grappige dingen tegen.

Afbeelding

Zoals deze vrouw hier, die mijn plaatsje had gepikt. Ze bakte er niets van. Ik kon het niet laten en liet een lachje ontsnappen. Shane had zich ondertussen ook omgedraaid en we giechelden stil zodat ze ons niet zou horen.

Afbeelding

Toen er eindelijk een toestel vrij was, wilde ik ook trainen. Ik lachte wel naar de vrouw maar ik bakte er zelf ook niks van. Daar moest Shane heel hard om lachen. Uiteindelijk lachte ik gewoon mee. :laugh

Afbeelding

Na de training duikten we nog even in het zwembad die er zo verleidelijk uitzag. Het voelde alsof ik Shane al eeuwen kende en we beste vrienden waren. We speelden kinderachtige spelletjes. Maar ach, daar doe je niemand kwaad mee.

Afbeelding

Na de douche wachtte Shane in de gang op mij. Toen ik naar buiten kwam wilde hij me helpen met mijn zwemtas te dragen. Dat vond ik heel aardig. Toen ik hem hielp onze tassen in de achterbak van de auto te proppen, pakte hij mijn hand vast.
'Bedankt voor deze mooie dag Lauren.' Had hij gezegd.
Ik was zo rood als een tomaat geworden. Maar toen had hij mij oor gefluisterd: 'Je bent leuk.' En gaf een snelle kus op mijn wang.
Ik was nog roder geworden ! Word ik misschien verliefd?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie