Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

276 berichten • Pagina 10 van 14

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Lauren &the next generation! UPDATE 2 p.18 SEIZOEN 2 !

Super, ik ben helemaal verliefd op je verhaal. Zou je misschien je downloadlinks naar me kunnen sturen, als je wil natuurlijk? Daar ben ik ook verliefd op. Haren, make up, wiegjes.. Het hoeft niet allemaal hoor, maar ik vind het allemaal zó mooi :wub en hoe maak jij je foto's zo scherp?! Ik heb bij mijn sims altijd de hoogste beeldkwaliteit op staan, maar ik heb nooit zulke scherpe foto's! :'o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Lauren &the next generation! UPDATE 2 p.18 SEIZOEN 2 !

Ixors schreef:Super, ik ben helemaal verliefd op je verhaal. Zou je misschien je downloadlinks naar me kunnen sturen, als je wil natuurlijk? Daar ben ik ook verliefd op. Haren, make up, wiegjes.. Het hoeft niet allemaal hoor, maar ik vind het allemaal zó mooi :wub en hoe maak jij je foto's zo scherp?! Ik heb bij mijn sims altijd de hoogste beeldkwaliteit op staan, maar ik heb nooit zulke scherpe foto's! :'o
Dankjewell xx
Helaas de downloads die ik gebruik zijn bijna allemaal pay-items :( Maar als je het toch wil kan ik de links doorsturen. Ja ik heb mijn sims ook op de hoogste beeldkwaliteit staan. Dan krijg je normaal gezien ook heel scherpe foto's maar ik bewerk mijn foto's soms ook wel...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Lauren &the next generation! UPDATE 2 p.18 SEIZOEN 2 !

Vampsessed schreef:
Ixors schreef:Super, ik ben helemaal verliefd op je verhaal. Zou je misschien je downloadlinks naar me kunnen sturen, als je wil natuurlijk? Daar ben ik ook verliefd op. Haren, make up, wiegjes.. Het hoeft niet allemaal hoor, maar ik vind het allemaal zó mooi :wub en hoe maak jij je foto's zo scherp?! Ik heb bij mijn sims altijd de hoogste beeldkwaliteit op staan, maar ik heb nooit zulke scherpe foto's! :'o
Dankjewell xx
Helaas de downloads die ik gebruik zijn bijna allemaal pay-items :( Maar als je het toch wil kan ik de links doorsturen. Ja ik heb mijn sims ook op de hoogste beeldkwaliteit staan. Dan krijg je normaal gezien ook heel scherpe foto's maar ik bewerk mijn foto's soms ook wel...
Ahh, spijtig natuurlijk.. Maar toch bedankt. Weet je misschien degene die géén pay items zijn? Sorry voor de vele vragen, als het te veel werk is hoeft het echt niet. :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie