Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Zon&Maan - De familie Rede

Ik kan op dit moment niet bij de sims :sad
Hij staat namelijk niet aan een beeldscherm vast maar volgende week of dit weekend komt zeker de eerste update (als mijn vader snel de computer naar deze kant van de computerkamer verhuist)
Afbeelding
TezzieSimz

Inleiding

Afbeelding
Hoi dit ben ik, ik ben Fiora Rede, ik ben pas 20 geworden maar ik woon al een hele tijd op mezelf sinds mijn 18e zonder toezicht van Jessy Havenkamp
Maar laat ik het verhaal maar helemaal vertellen, mijn ouders kwamen om toen ik 16 was, ik woonde in Riverview naast Ven en zijn ouders, Ven was een dag voor dat ik uit het ziekenhuis kwam verhuist naar een appartementencomplex in SunsetValley hij is 2 jaar ouder dan mij hij was dus toen 18.
Hij bood mij het andere appartement aan. Ik mocht daar wonen als zijn zus Jessy, van toen 27 bij me mocht wonen.
Nu ik 20 ben woon ik er nog steeds.
Afbeelding
En dit is Ven mijn beste vriend, daarna kom Peggy McLin maar daar hoor je later in mijn verhaal wel over Ven is 22 en woont in het onderste kleurrijkste appartement.
Hij is druk bezig kranten door te spitten naar een nieuwe woning want dit appartemente complex word dit jaar nog gesloopt en dan komt er een groot uitgebreidt park.
Jullie horen snel meer van mij.

Groetjes.
Afbeelding
TezzieSimz

Een gewone dag
Afbeelding
Het is zondag ochtend ik zit op het bankje op mijn balkon.
Ik kijk naar het huis van de buren en naar het park.
Ineens hoor ik het gefluit van Ven en ik ga over het hekje hangen om te zien wat hij doet.
Afbeelding
Ik zie Ven de krant pakken.
Hij is nog steeds opzoek naar een ander onderkomen.
Ineens gaat de deur bel en ik ren naar de deur toe.
Afbeelding
Als ik de deur open doe komt Ven binnen.
Hij vertelt dat hij een brief heeft gekregen en dat we volgende week het huis uit moeten.
Ik zucht in zo'n korte tijd zal ik nooit optijd een huis vinden!
Afbeelding
Na een uur op het balkon hangen zie ik Peggy ineens lopen ik ren naar beneden en begroet haar.
Ze vertelt dat ze een nieuw dienstmeisje heeft aangenomen: Janna.
Afbeelding
Als Peggy weg is besluit ik vegatarische hotdogs te maken.
Afbeelding
Als ik de vegatarsche hotdogs op heb belt Peggy ineens.
'Met Fiora'
'He Fioor met Peggy kan het zijn dat ik gister mijn zilveren armband bij jou heb laten liggen?'
'O ja ik zie hem hier liggen zal ik hem morgen langs brengen?'
'Is goed, kom je hem rond 11 uur brengen dan kunnen we samen lunchen'
'Oke doei Peg'
'Doei'
Afbeelding
Dan zie ik dat het tijd is voor mijn lievelingssoap: Eilandjacht.
Als dat om negen uur is afgelopen kleed ik me om.
Afbeelding
En zo eindigt mijn dag
Afbeelding
TezzieSimz

De laatste keer
Afbeelding
Vanochtend stond ik vroeg op en bakte ik een paar heerlijke wafels voor mezelf.
Ik ben dol op wafels jammer dat Ven nog sliep ik had hem al een sms'je gestuurd of hij wafels kwam eten maar hij stond niet meteen te kwijlen voor mijn deur.
Afbeelding
Toen ik klaar was met eten opende ik de chatbox, Peggy was online, ze vertelde me dat de lunch afspraak niet door kon gaan en vroeg of ik dan vanavond wou eten bij de bistro dat vond ik goed toen stapte ik in de auto en reed ik naar Peggy om haar armband terug te geven.
Afbeelding
Toen ik aanbelde werd er opengedaan door Janna, Peggy's dienstmeisje.
Afbeelding
Toen kwam peggy de hal in ik gaf haar haar armband en zij vertelde dat ze niet kon lunchen omdat ze een onverwachtse fotoshoot had rond de lunch.
Toen Peggy rond 12 uur weg moest spraken we af elkaar rond 5 uur te zien bij de bistro toen ging ik weer naar huis.
Afbeelding
Thuis zette ik de TV aan er was echt helemaal niks dus toen ging ik Toekomst helden kijken op Kanaal 8. Maar ik kon niet echt mijn hoofd houden bij Toekomst helden mij gedachten dwaalden de hele tijd af naar Ven, toen ik van Peggy terug kwam zei hij dat we eerder uit het huis moesten. We moesten er morgen al uit Dinsdag dus inplaats van volgende week zondag. Ven had nog helemaal niks gevonde en ik ook niet.
Afbeelding
Rond kwart voor 5 stapte ik in mijn mooie blauwe auto, die ik van Jessy kreeg toen ze niet meer op me hoefde te letten en dus terug keerde naar Riverview.
Afbeelding
Bij de Bistro stond Peggy al op me te wachten ik vertelde haar dat ik van Ven had gehoord dat hij vanavond een feestje gaf ik vroeg of we daar heen gingen als we klaar waren met eten. Peggy stemde in en we liepen naar binnen.
Afbeelding
Toen we net op het feest waren hadden Peggy en ik het even over waar ik kon gaan wonen.
Zij zei dat ik best bij haar kon intrekken op de logeerkamer zolang ik nog niets had gevonden.
Ik beloofde morgen met mijn spullen langs te komen en bij haar in te trekken.
Toen gingen we dansen. Afbeelding En we dansten en Dansten totdat de eerste gasten weg gingen. Afbeelding Toen alle gasten weg waren mocht ik bij Ven blijven slapen omdat ik geen energie meer had om de trap op te lopen naar mijn eigen bed.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie