Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke deur moet team 2 nemen?

De linkerdeur
8
28%
De rechterdeur
9
31%
Geen van beiden
12
41%
Totaal aantal stemmen: 29

113 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~intro team 1

@Maxxie03; Ik zou alle screens nog moeten hebben, maar ik mis er nog een paar. Maar ondanks die paar screens redden de updates het wel.

Ik weet dat ik een beetje weinig up, maar ik heb dan ook een beetje weinig tijd de laatste tijd. In ieder geval, vandaag heb ik weer tijd en is er weer een up! :D
Intro team 2

Afbeelding

-v.l.n.r; Lisaav, Mikese, Hugo, Deetui-

En daar liepen ze dan na hun eh, aankomst in dit bijzondere hotel, vier verdwaalde zieltjes die zich afvroegen waar nou die heerlijke maaltijd (waar de brochure zo lyrisch over was) geserveerd zou worden. Want je kon alles zeggen over dit hotel, behalve dat het duidelijk ingericht was en dat de gasten een plattegrond kregen bij de receptie. Want die receptie; die was er niet.
Nadat deze vier gasten dat hadden geconstateerd waren ze linea recta richting de uitgang gelopen - of eigenlijk, dat dachten ze. Want geen van allen was het gelukt om de uitgang ook maar te vinden en ze raakten steeds dieper en dieper verstrikt in de gangen van het hotel.
Tot toen allen als betoverd één richting inliepen, zonder enig bewustzijn en zo liepen de vier gasten velen deuren door totdat ze bij een grote zaal kwamen...


Afbeelding

De brochure had zich tenminste aan een belofte gehouden, de grote zaal was gevuld met lekkernijen. Plots leken de gasten uit hun vage wandel ontwaakt en vonden zij hun bewustzijn terug.

Afbeelding

En zij kijken naar de tafels en beseften zich dat zij eigenlijk wel wat trek hadden in een dergelijke maaltijd. Het was bovendien bijna één uur, en de gewoonte wil dat rond die tijd men van een groot maal geniet. Het kwam dus goed uit, en het duurde niet lang totdat vele tafels waren leeg gegeten. Plots merkten de gasten een vreemd licht in hun ooghoeken, de open haarden waren aangezet.

Afbeelding

De gasten waren er vrij zeker van dat toen zij binnen kwamen de haarden nog niet aan stonden, en ze waren eveneen zeker dat geen van hen de haarden had aangestoken.

Afbeelding

Maar plots hoorden zij een vreemd geluid en zagen zij een fel licht door de haard vliegen. Angst greep hen aan en zij renden weg...

Afbeelding
poll-vraag; moet team 2 wegrennen of naar het spook toe gaan?
-er is gestemd op wegrennen-
- team 2 heeft dit hoofdstuk 50 punten verdiend -
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~intro team 2

^ :fluit
xD
Intro team 3

Afbeelding

v.l.n.r; - Maxxie03, Abctje, Big Mama, lopter12 -

En in een donkere kamer kwam team 3 een vreemde man tegen, achter een bureau. In zijn hand had hij een pen, en hij hield die stevig vastgeklemd. Hij schreef op een vergeeld papier, in een onherkenbaar handschrift. Met een valse grijns keek hij naar de teamleden die voor hem stonden, en met een valse stem heette hij hen welkom in het hotel.

Afbeelding

Team 3 kon plaats nemen in de grote zaal, waar de eerste maaltijd reeds was opgediend. Team 3 genoot ervan, maar algauw keken de teamleden meer naar het bord van de ander dan naar hun eigen bord. Ze konden het niet verdragen dat hun tafelgenoten misschien wel lekkerder aten dan zijzelf, en een grimmige sfeer nam plaats aan de tafel. Fronsen liepen uit tot confrontaties, confrontaties liepen uit tot ruzies. Abctje zag het met lede ogen aan, maar plots...

Afbeelding

... stond zij op en liet zij haar magische krachten zien. Zij zoog wrok, wraak en afgunst op en verving het door bescheidenheid, respect en een blijere sfeer.
Onmiddelijk stopten haar teamleden met ruzie maken, en een moment stond iedereen stil. Totdat de laatste vonk uit de staf van Abctje was, en eenieder elkaar verontschuldigde.
Maar Abctje bezat niet alleen de kracht om ruzies te beeindigen, ook nam zij wraak op haar teamleden die zich desondanks hun verontschuldigingen onbehoorlijk hadden gedragen. En zij sprak woorden uit die de tafel ineen deed krimpen en het eten deed verzuren...


Afbeelding

Het eten verdorde, maar de magen waren toch al gevuld. Er was slechts een behoefte die bevredigd diende te zijn, en dat was de behoefte aan een warm bed.

Afbeelding

Abctje had een vaag vermoeden waar de slaapkamers konden zijn, en zij leidde haar team zonder protesten op de trap naar boven.

Afbeelding

Wat niemand zag, was dat een enorm leger huishoudsvrouwen de borden opruimden en met de afwas door een andere deur verdwenen...
poll-vraag; moet team 3 de rechter- of de linkerdeur nemen?
- er is gestemd op de rechterdeur -

Laatst gewijzigd door Guppie op zo 24 feb 2013, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Hotel Transylvania ~intro team 3

^ Echt? :O
Dat is dan eigenlijk best stom van mij. :$
Ik zal jullie twee verwisselen. :)
Of wacht, je bent niet verwisseld met Lisaav maar met Lorraine-sims3 xD

Laatst gewijzigd door Guppie op zo 24 feb 2013, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie