Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 3 Online*

Bedankt voor de reacties :D
Deel 4

Afbeelding
De volgende ochtend zit Ayra al vroeg aan het ontbijt. Ze heeft maar weer cornflakes gepakt. Dat was gewoon makkelijker en het scheelde wat geld.

Afbeelding
Ze wou net de afwas doen toen ze buiten weer de vertrouwde Thoeettt... Hoorde. Het betekende dat ze weer aan het werk moest. Aangekomen op het werk doet ze haar 1e post ronde. Onderweg groet ze iedereen die ze tegen komt. En rent nog weg voor een Hond die de post wel interessant vond. Aangekomen op het kantoor voor haar pauze komt ze Constance tegen. " Hoi Constance" zegt Ayra Het was gezellig gister he! " He Ayra, Ja zeker was het gezellig" Ayra; " Constance mag ik je wat vragen? " Jij altijd antwoord Constance. Zou ik morgen Eerder vrij mogen om op reis te gaan? Vraagt Ayra op een beleefde toon. Concstance denkt na. Hmmm het is niet gebruikelijk dat wij dit doen met nieuwe krachten zegt ze. Maar vooruit morgen mag je 2 uur eerder vrij nemen. Maar dan verwacht ik wel dat je alle post al hebt rond gebracht! Ayra zucht van opluchting " Ik begin wel een uur eerder morgen zegt ze Bedankt!" En blij Neemt Ayra afscheid van Constance en gaat verder met haar werk.

Afbeelding
Thuis aangekomen van het werk begint Ayra met een grote schoonmaak. Ze wil dat alles nog schoon is voordat ze weg gaat morgen avond. Daarna belt ze het reis bureau om een vliegticket te bestellen voor de volgende avond. Moe van al het werk begint ze aan het avond eten. Ze kookt Macaroni met kaas. Een wat anders dan herfst salade vind ze.

Afbeelding
Daarna kruipt ze op de bank en kijkt naar haar lievelings soap: Beach, Coaktails and Sunshine. Als het is afgelopen kruipt ze haar bed in. Morgen moet ze eerder beginnen op het werk. Dus kan ze alle slaap wel gebruiken

Weer een kleine update! misschien morgen meer en anders vrijdag
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 4 Online*

Bedankt voor de leuke reacties

Deel 5

Afbeelding
De volgende ochtend is Ayra vroeg wakker. Ze is opgewonden. Vanavond gaat ze dan eindelijk naar Egypte! maar eerst nog een volle werkdag. Omdat ze eerder moest beginnen. Eet ze snel haar ontbijt. En Betaald nog snel de rekeningen. Daarna hoort ze de vertrouwde Thoeeet Thoeeet En ze gaat naar haar werk. De dag verloopt snel, Ayra heeft het druk genoeg. Misschien heeft ze vandaag wel promotie denkt ze.

Afbeelding
En jaa hoor. Als ze weg gaat van het werk, vertelt Constance dat ze zo goed gewerkt heeft vandaag dat ze promotie heeft verdient! Ayra haar dag kan niet meer stuk. Snel gaat ze naar huis en maakt nog even wat eten. Ze wil niet met een honger gevoel in het vliegtuig zitten. Dan pakt ze haar koffers bij elkaar. En belt een Taxi die haar naar het vliegtuig zal brengen.

Afbeelding
Na een uur arriveert de taxi. Ayra zet haar koffers in de kofferbak en gaat achterin zitten. Haar lichaam giert van de spanning. Ze heeft er zo veel zin in. Aangekomen op het vliegveld. moet ze haar paspoort laten zien en haar koffer gaat door een scan. Gelukkig is alles goed en mag ze het vliegtuig instappen. Als ze langs een andere balie loopt ziet ze daar een man die is aangehouden. Er loopt zelfs een drugs hond bij. Hmmm denkt Ayra de veiligheid is hier wel goed. en Gespannen stapt ze het vliegtuig in. Na een kwartier word er omgeroepen dat ze hun veiligheids riemen moeten vastmaken. Met een klik zit ie van Ayra vast. En dan gaan ze eerst langzaam en steeds sneller. En ineens zitten ze in de lucht. Eerst vind Ayra het een beetje eng en houd zich goed vast in haar stoel. Maar als ze gewend is kijkt ze naar buiten en geniet van het uitzicht. Vliegen is leuk! denkt ze.

Afbeelding
Na een vliegreis van meer dan 12 uur komt Ayra ochtends om 8 uur bij haar hotel aan. Gelukkig heeft ze wat kunnen slapen. Snel loopt ze het kamp binnen. Allemaal tenten hier ziet ze. Ze kiest een tent uit en legt haar bagage hier in. Ze ziet ook geen balie waar ze zich moet melden.. Nouja denkt ze. het zal wel.

Afbeelding
Ze kijkt wat om zich heen en ziet wat meer mensen rondlopen. Ze ziet deze man staan en besluit om met hem een praatje te gaan maken. Ze loopt op hem af. Hoi zegt ze ik ben Ayra, De man kijkt haar een en reageert; " Hoi ik ben Mark aangenaam kennis te maken" Ayra vraagt wat hij hier doet en ze komt er achter dat hij een avonturier is. Ze kletsen nog een tijdje totdat Ayra en groot bord ziet staan. Ze neemt afscheid van Mark en loopt naar het bord.

Afbeelding
Ze kijkt bij het bord. En ziet veel advertenties staan. De 1e gaat over een vermiste kameel. De andere over uitverkoop op de markt. Maar dan valt haar en klein papiertje op. Er staat wil je me komen helpen het vinden van een oud egyptisch stuk. Voel je, je geroepen kom dan naar me toe. Er staat een adres opgeschreven. " Leuk " Denkt Ayra ik houw wel van een beetje avontuur en ze besluit om er heen te gaan.


Dit was weer een kleine update!! binnenkort meer!
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 5 Online*

Deel 6

Afbeelding
Ayra springt op de brommer. en ze rijd naar de markt. het is een lang stuk. en onderweg is ze aan het bedenken wat ze precies zou moeten doen. Ze is toch wel een beetje nerveus.

Afbeelding
Ayra stopt op de markt. Hier ergens moest het zijn denkt ze. Ze loopt naar het huis met het juiste adres en belt aan. Een man doet open en stapt naar buiten. Wat kan ik voor je doen? vraagt hij. Eehmm " Ik kom voor de advertentie die op het bord hing" Zegt Ayra. De man kijkt haar aan en begint te fluisteren; "Fijn dat je me wild helpen zegt de man" Hier is een briefje met de plaats waar je heen moet. Ik heb daar iets belangrijks laten liggen, wil je het voor me ophalen? Ayra kijkt op het briefje en ziet dat het bij haar basiskamp is. "Prima" zegt ze en ze wil weglopen. WACHT! zegt de man. Voordat je gaat, ga naar de winkel en haal daar gedroogd voedsel, Ingeblikte douche en een tent. Dat zul je nodig hebben! Suc6! En de man gaat naar binnen.

Afbeelding
Ayra blijft nog even voor de deur staan. Hmmm Oke denkt ze. En ze loopt door naar de winkel. Daar koopt ze alle dingen die ze van de man moest kopen. Ze betaald en stapt weer op haar scooter.

Afbeelding
Ze Komt aan op het adres. Hier moet ze zijn denkt ze. Ze loopt wat om het gebouw heen totdat ze een deur ontdekt. Voorzichtig doet ze hem open en stapt naar binnen.

Afbeelding
Binnen aangekomen kijkt ze om zich heen. Het is er aardig donker. Dan ontdekt ze de trap. Ayra blijft even staan. Zal ze het doen? Zal ze naar beneden lopen. Voorzichtig loopt ze de trap af naar beneden.

Afbeelding
Ze komt in een donkere kamer. Op de grond ziet ze gouden munten liggen. Ze raapt ze op. hier kan ik later nog wat aan hebben denkt ze. Dan kijkt ze naar de Kist...

Afbeelding
Voorzichtig maakt ze hem open. Ayra kijkt in de kist, tot haar verbazing ligt er een steen in, in de vorm van een ster. Ze pakt hem op. Hmmm Denkt ze. Ik wat anders verwacht te vinden. Dan kijkt ze om zich heen. Ze ziet dat de deur voor haar met een ketting is afgesloten. Ze probeert van alles maar krijgt hem niet los.

Afbeelding
Maar dan ineens ziet ze naast de deur. Een gat in de vorm van een ster. He denkt ze zal deze steen er in passen. Ze probeert het. En ja hoor de ketting van de deur knapt los. En ze kan verder.

Afbeelding
Weer komt ze in een donkere ruimte. Ze kijkt rond. Weer ziet ze een deur waar een ketting om zit. maar deze keer is er geen gat. Dan ineens ziet ze op de vloer een tegel. Ze gaat er op staan en de ketting springt los! YES, Ayra maakt een vreugde sprong. terwijl ze omhoog springt ziet ze dat de ketting er weer om gaat. Ze kijkt teleurgesteld het was te makkelijk. Ze kijkt nog eens rond en denkt na. Haar blik stuit op een beeld. Hmmm Als ik nu eens dat beeld op die tegel leg misschien blijft die ketting dan weg denkt ze. En ze begint aan het beeld te trekken. en te duwen totdat hij op de tegel staat. En hop de ketting gaat van de deur en blijft weg. Gelukkig denkt Ayra. ik kan weer verder.

Afbeelding
Ze komt in nog een kamer.. En daar ziet ze weer een kist. Weer doet ze hem open. Ze kijkt er in. Er liggen wat oude beelden in. En wat munten. Maar ook vind ze papieren. Hmmm is dat wat die man heeft laten liggen denkt ze verbaast. Ze pakt alles en volgt de trap omhoog. En ze komt de Tombe uit.

Afbeelding
Het is donker als ze buiten staat. Hoelang zal ik er in gezeten hebben denk ze? Ze weet het niet. Ze is toch wel erg moe en besluit om te gaan slapen. Morgen zal ze de man zijn papieren terug brengen. En ze gaat op bed. Moe van dit avontuur.

Morgen misschien wel meer.. weet het nog niet.
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Het Leven Van.... Ayra Du'Farda *Deel 6 Online*

Deel 7

Afbeelding
De volgende Ochtend eet Ayra snel een ontbijt en springt op haar Scooter naar de man. Als ze aanbelt doet zijn vrouw open. Ayra vraagt of de man thuis is. Nee zegt de vrouw maar hij zij al dat je zou komen. Je moet de papieren naar John brengen dit is zijn Adres. Ayra pakt het aan en bedankt de vrouw. Snel springt ze weer op haar scooter. Aangekomen bij het Adres staat John buiten. Teminste Dat denkt Ayra. Ze stapt van haar Scooter en zegt; " Hoi bent u misschien John? " Ja zegt de man. Kom jij mij papieren brengen? Ja zegt Ayra en ze overhandigd hem de papieren. John vraagt hoe het was in de tombe en Ayra geeft een kort verslag.

Afbeelding
Na het verslag nemen ze afscheid en Ayra pakt haar telefoon. Ze wil naar huis. Ze belt een Taxi en spreekt over 2 uur af bij het Kamp. Dan springt ze snel op de scooter naar het kamp. Daar pakt ze haar spullen die ze nog in de tent had liggen. en Maakt haar koffer klaar. Ze kan nog net wat eten. En dan staat de taxi al weer klaar. Tijd om naar huis te gaan Oost west, thuis best.

Afbeelding
Thuis aangekomen zet Ayra haar koffers in de kamer. Eerst eten denkt ze. En ze kijkt wat er nog in de koelkast ligt. Na dat ze wat eten heeft gegeten en haar koffers heeft uitgepakt kijkt ze op de klok. Nog maar 12.00 uur in de middag denkt ze. Ik kan nog wel even naar het dorp gaan. Kijken of er mensen zijn die wel zin hebben in een Interview. En ze stapt op de fiets.

Afbeelding
In dorp aangekomen gaat ze naar het park vlak bij het Theater. Ze ziet een aanplak biljet. Ayra kijkt er op en ziet dat er over een half uur het concert van de nieuwe popband Smile is afgelopen. Ik kan hier wel mensen over gaan interviewen denkt ze. Misschien maak ik dan promotie. En ze gaat zitten op een bankje. wachten totdat de 1e mensen naar buiten lopen.

Afbeelding
Na een half uurtje wachten komen de eerste mensen buiten. Ayra begint meteen. De meeste mensen zijn enthousiast maar willen niet veel kwijt. Totdat ze deze man aanspreekt. Hij is erg enthousiast en verteld dat hij grootste fan is. Nadat Ayra genoeg heeft opgeschreven bedankt ze de man. En kijkt om zich heen.

Afbeelding
Ze ziet deze agent en denkt meteen WOW wat een hottie! Ze loopt naar hem toe en stelt zich voor. Hoi, Ik ben Ayra zegt ze verlegen. Haai, ik ben George Daen zegt de Agent. Mooi pak stammelt Ayra en ze word helemaal warm van binnen. Ze hoopt dat ze niet rood word. Dankje zegt de agent. Ik moet verder met mijn werk. leuk je ontmoet te hebben. En George loopt weg. Ayra staat aan de grond genageld. Wat een Knappe man. Ze kijkt hem na...

En dit was weer een deel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie